Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du har sikkert perfekt syn. Jeg greide ikke å se den. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 For en ufattelig lite interressant diskusjon! Føflekker? Runde i kinnet? Mer barnlig utseende? :!: Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du har sikkert perfekt syn. Jeg greide ikke å se den. Du ser den hvis du ser på bildet jeg linket til. Hvis ikke, anbefaler jeg deg å gå til optiker Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Neh, jeg har nærmest perfekt syn. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Neh, jeg har nærmest perfekt syn. Ja, og du som syntes grå-drakten til Liverpool er stygge :O. Liker den jeg:P Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg liker ikke den. Minner meg om de gråe skyene vi ser når lynet slår ned. Fæle ekle drakter, at noen har designet dem er jo det værste. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Sikkert en fargeblind fyr Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Sikkert en fargeblind fyr Ja men serr, den er nais! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg liker ikke den. Minner meg om de gråe skyene vi ser når lynet slår ned.Fæle ekle drakter, at noen har designet dem er jo det værste. Det er jo det som er problemet, de draktene dere ble aldri designet! Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg liker ikke den. Minner meg om de gråe skyene vi ser når lynet slår ned.Fæle ekle drakter, at noen har designet dem er jo det værste. Det er jo det som er problemet, de draktene dere ble aldri designet! Nei, designet er jo ikke så viktig. Det er jo trossalt bortedrakta i CL . Og fin er den. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg liker ikke den. Minner meg om de gråe skyene vi ser når lynet slår ned.Fæle ekle drakter, at noen har designet dem er jo det værste. Det er jo det som er problemet, de draktene dere ble aldri designet! Nei, designet er jo ikke så viktig. Det er jo trossalt bortedrakta i CL . Og fin er den. Den er ikke fin, like stygg som bortedrakta til Sogndal Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg liker ikke den. Minner meg om de gråe skyene vi ser når lynet slår ned.Fæle ekle drakter, at noen har designet dem er jo det værste. Det er jo det som er problemet, de draktene dere ble aldri designet! Nei, designet er jo ikke så viktig. Det er jo trossalt bortedrakta i CL . Og fin er den. Den er ikke fin, like stygg som bortedrakta til Sogndal Hmm, liker ikke bortedraktene til scum jeg heller da Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nei, designet er jo ikke så viktig. Det er jo trossalt bortedrakta i CL . Og fin er den. Se på bortedrakta vår i CL. Der har du retrodrakt på sitt beste. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nei, designet er jo ikke så viktig. Det er jo trossalt bortedrakta i CL . Og fin er den. Se på bortedrakta vår i CL. Der har du retrodrakt på sitt beste. Hmmm...... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nei, designet er jo ikke så viktig. Det er jo trossalt bortedrakta i CL . Og fin er den. Se på bortedrakta vår i CL. Der har du retrodrakt på sitt beste. Hmmm...... Den blå drakta er nydelig. Rett og slett. I motsetning til den jævlige drakta deres. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) De hadde langarmede drakter, ja. Kjøpte selv den blåe drakten med lange armer og Berbatov bakpå. Nå begynner jeg virkelig å angre på at jeg ikke kjøpte drakt. Du husker vel ikke prisen? Får vel kjøpe en julegave til meg selv hvis det ikke er altfor stor forskjell mellom Megastore og united.no. Husker ikke helt prisen, men den var satt ned med £10, så jeg ble ganske fornøyd med prisen, men betalte ca. £20 for navn, nr og CL-badge. Kostet vel £14 for uansett navn og nr. Endret 9. desember 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har en litt uggen følelse før kampen i morra, tror at Ålborg kommer til å spille over evne. Da kan det bli en slitekamp, hvor vi står og stanger Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Den blå drakta er nydelig. Rett og slett. I motsetning til den jævlige drakta deres. Så sant så sant. Jeg er ikke verdens støste fan av bortedrakta vår, men den blå drakta er faen meg vakker. Kunne gifta meg i den. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvordan fungerer egentlig en bortekamp for Liverpool på s/h TVer? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det noen som har sjekket tabellene i CL eller? Det lønner jo seg å havne på andreplass i gruppa! Real Madrid, Bayern og Inter på andreplassene av harde lag vi kan møte hvis vi kommer på førsteplass. Vi kan selvsagt ikke møte engelske lag. Havner vi på andreplass kan vi møte Juventus, Barcelona av kanonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå