Corey Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jøsses..Artikkel om meg i avisa jo Må si jeg synes artikkelen er utrolig barnslig og dårlig skrevet.Føler meg fremstilt som en retard..haha. Kult. Vi samler på det samme, men du leder visst. Hvor mange United drakter har du? Jeg har 39 atm..Når jeg akkurat kom hjem var det en finfin liten lapp fra UPS om at di hadde prøvd å levere 3 star commemorative shirt fra Champions League finalen og den blå bortedrakten fra berba..så da er jeg oppe i 41 imorgen Weeee. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Venstre. Tuller du? Nå ble jeg faktisk litt usikker. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Venstre. Tuller du? Nå ble jeg faktisk litt usikker. Tuller ikke. Har du noe fasit på det eller bare gjetter du også? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har ingen fasit. Da jeg først så bildet, var jeg overbevist om at Rafael var til høyre. Ble ganske usikker da jeg så nøye på han andre. Han til høyre ligner jo på en vi har sett på banen denne sesongen, og det er jo kun Rafael som har spilt. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg vil også si han til venstre. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Var bombesikker på han til venstre ... ... helt til jeg så han til høyre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Venstre, ingen tvil. (for min del) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Var bombesikker på han til venstre ... ... helt til jeg så han til høyre. Nå har jeg funnet teksten bildet hører til, og jeg vet svaret. Dere skal få litt tid til å tenke dere om, og jeg poster svaret 18:00! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er han til venstre. Punktuuuum. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Rafael sitter til venstre. Hvem ser vel ikke det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du ser forskjell på øyenbryna. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tipper det er han til høyre! Grunn: Han er i hovedfokus noe som jeg tipper Rafa er i stedet for en annen (u)kjent fyr.... Har egentlig ingen anelse hvis det ikke hadde vært for det -.- Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jeg også vedder på at det er han til venstre. Er 99,9% sikker på det! Endret 9. desember 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Venstre slo meg først men er ikke sikker Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Helt klart han til venstre. Litt slemt men: Hva har Tevez og en fisk til felles? ... De har begge gjeller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Bildet av Luke Chadwick ligna på han med glassøye i Pirates Of The Caribbean. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Quiz: Spørsmål: Hvem av dem er Rafael? Og svaret er: VENSTRE!!!!!!!!!!! Bildet av Luke Chadwick ligna på han med glassøye i Pirates Of The Caribbean. HAHAHAHA!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg var skråsikker på at det var han til venstre Game: Haha, fy faen. Den var næsty. Og jeg som akkurat har spist fisk også. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lurer på hva Silva brødrene sier til hverandre når de krangler jeg. Du er så jævelig stchøgg funker liksom ikke. Eller snakk om mor di osv. hmm, det kommer jeg til å gruble på i kveld. I mårra vinner meg å Nighty betten, da Berba putter 4 i en 6-0 seier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå