Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Luke Chadwik må være...nei, slike ord kan ikke ytes på offentlige forum. Han var ikke akkurat noen Brad Pitt for å si det slik.

Really?

chadwick_luke_profil_stor.jpg

HAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA FY F***!

Tenk at den gutten der kunne kalle seg Manchester United spiller!

Lenke til kommentar
Tror faktisk ikke han har noen lillebror.

Han har en storebror, Hugo :) Tror nok TomHel bare byttet om på o'ene, og "nald" og "ey".

Ronaldo er vel ikke etternavnet hans, men mer fornavn/mellomnavn/nickname/kunsternavn.

Det stemmer, dos Santos Aveiro (eller noe sånt) er etternavnet hans.

Lenke til kommentar

Luke Chadwik må være...nei, slike ord kan ikke ytes på offentlige forum. Han var ikke akkurat noen Brad Pitt for å si det slik.

Really?

chadwick_luke_profil_stor.jpg

HAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA FY F***!

Tenk at den gutten der kunne kalle seg Manchester United spiller!

Alle er velkomne i United (uten om spillere fra rivaliserende klubber)! :)

Lenke til kommentar
Og hvorfor kunne han ikke kalle seg Manchester United spiller? Tevez er ikke akkurat den glamour modellen han heller da.

Ikke at jeg ønsker at alle fotballspillere skal se ut som David Beckham, med manikyr og pedikyr før hver kamp, men når du kommer i et søkelys som førstelagsspiller på Old Trafford kunne du i det minste spandert deg minst 1 tur til en hudspesialist eller noe.Han spilte jo sammen med Beckham, han må jo ha gitt han 1 tips eller 2 :tease:

Tror uansett alle er enige at Luke Chadwick ser mer dass ut enn Tevez.

Lenke til kommentar
Ikke at jeg ønsker at alle fotballspillere skal se ut som David Beckham, med manikyr og pedikyr før hver kamp, men når du kommer i et søkelys som førstelagsspiller på Old Trafford kunne du i det minste spandert deg minst 1 tur til en hudspesialist eller noe.Han spilte jo sammen med Beckham, han må jo ha gitt han 1 tips eller 2 :tease:

Eh.. ironi?

Lenke til kommentar

Var på Megastore i helgen og kjøpte da tre nye drakter, så nå er jeg oppe i 20 drakter.

Hvor har dere draktene deres? Henger de i skapet? (Ser at Corey sine gjør det)

Eller henger noen på veggen? I så fall, hvordan henger dere dem opp?

Selv har jeg et par drakter på veggen, mens de andre ligger i skapet.

Hvor mange var det du hadde, Nistelrooy?

Lenke til kommentar
Var på Megastore i helgen og kjøpte da tre nye drakter, så nå er jeg oppe i 20 drakter.

Tre drakter!?! Begynner å angre på at jeg ikke kjøpte drakt når jeg var der...

Hadde de den langermede CL-drakten på Megastore? Kan ikke huske jeg så det.

Jeg har så få at jeg ikke tørr å si det engang...

Lenke til kommentar

De hadde langarmede drakter, ja. Kjøpte selv den blåe drakten med lange armer og Berbatov bakpå.

Selv går jeg i drakter hver eneste dag og det er vel grunnen til at jeg har så mange. Jeg bruker så vidt vanlige t-skjorter, kanskje litt snålt, men.. Det fine med langarmede drakter er at du kan bruke de som genser også. Svært sjelden at jeg ikke har på meg en United-drakt/genser. Prøver hele tiden å få tak i nye drakter, fra E-bay for eksempel, men er ikke lett å finne drakter som passer til meg. Jeg trenger medium eller small, helst medium og på E-bay er det mest Large og XL/XXL, synes jeg.

Edit: D'Amico, du var innom Trafford Centre, ja? På JJB Sports hadde de tilbud på mange drakter. Kjøpte hjemmedrakten til faren min for 350 kroner. Grei pris. :D

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
De hadde langarmede drakter, ja. Kjøpte selv den blåe drakten med lange armer og Berbatov bakpå.

Nå begynner jeg virkelig å angre på at jeg ikke kjøpte drakt. Du husker vel ikke prisen? Får vel kjøpe en julegave til meg selv hvis det ikke er altfor stor forskjell mellom Megastore og united.no.

Edit: D'Amico, du var innom Trafford Centre, ja? På JJB Sports hadde de tilbud på mange drakter. Kjøpte hjemmedrakten til faren min for 350 kroner. Grei pris. :D

Nei, var ikke det desverre. Men var innom Arndale. Var ett par billige sportsbutikker der også, men kan ikke huske de hadde den blåe drakten, og det er bare den som var aktuell for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...