Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt enig med de to over :)

Måtte vente ca. en time. Tiden gikk gjort, men da først en spiller kom var det ikke lenge før neste spiller kom. Tror jeg kommer til å gjøre det samme neste gang også. Så du hvordan det var "sperret" der spillerne kom inn? Noen av sperrene/gjerdene tar de bort når spillerne har gått inn på stadion, men noen står igjen og hvis man bare går og stiller seg bak de som står igjen under kampen er en nesten garantert sikret autograf. Så kommer nok til å gjøre dette neste gang. Og da må jeg ta med meg en drakt eller noe. Jeg fikk et lite ark hos en gutt som Tevez fikk skrive på. Carrick skrev på underarmeren min. :p Da Fletcher så arket jeg holde frem, så det ut som han ikke gadd å skrive på det. Hadde jeg hatt noe mer verdifullt hadde han nok skrevet.

Hm, en time er jo ikke så lenge. Brukte en time etter kampen i Megastore, jeg, i håp om litt mindre folk på metroen tilbake til byen. Desverre var det fullt av folk begge steder :p Heldigvis var stemningen på toget helt super, vi sang hele veien tilbake til sentrum noe som var fantastisk morsomt :D

Tror ikke jeg så hvor spillerne kom inn, nei. Var det på South Stand? I såfall så jeg det ikke, da jeg var på andre siden av stadion for det meste.

Kjøpte du noe på Megastore?

Kjøpte ett skjerf, en genser og noen andre småting. Var like før jeg kjøpte drakt med Vidic på (grunnen kan du sikkert tenke deg selv ;)), men da jeg fant ut at det var like dyrt der som på united.no, kjøpte jeg ikke allikevel.

EDIT: Forresten, hvem reiste du med? Supporterklubben?

En kan vel si at de kommer inn på South Stand, ja. I mellom der og Stretford End på en måte. Akkurat som spillertunnelen. Reiste sammen med noen kamerater. Vi ordnet turen selv, men kjøpte billetter hos United Travel. Måtte gi 700,- for hver billett så er rimelig glad for at plassene ble så bra som de ble. Neste gang kommer jeg nok til å bestille billetter fra One United, for 700 kroner var relativt dyrt.

Lenke til kommentar
Vi undervurderer dem sikkert, slik vi gjorde med FC København.

Det er det som bekymrer meg. Vi har ikke hatt så mange overbevisende seiere over lag vi burde fint slå, som Sunderland i helga. Det virker som det er ekstra tungt om dagen for å få ballen inn bak motsatanderenes stenger. Jeg håper vi gruser Aalborg, men vet at de kan gi oss litt hodepine om vi tar for lett på oppgaven.

Håper Tevez starter.

Lenke til kommentar
Vi undervurderer dem sikkert, slik vi gjorde med FC København.

Det er det som bekymrer meg. Vi har ikke hatt så mange overbevisende seiere over lag vi burde fint slå, som Sunderland i helga. Det virker som det er ekstra tungt om dagen for å få ballen inn bak motsatanderenes stenger. Jeg håper vi gruser Aalborg, men vet at de kan gi oss litt hodepine om vi tar for lett på oppgaven.

Håper Tevez starter.

Og Park, jobber veldig hardt, men kanskje ikke den best tekniske.

Lenke til kommentar

Ronaldo, Rooney, Berbatov og Tevez i samme lagopstilling

Ferguson said: “I would like to be able to do it but I’m not sure if we can. Each player is certainly flexible enough to play in different roles. I have been doodling on my notepad trying to work out how I can fit in all these players.”

Hadde vært morsomt å sett hvordan det hadde fungert. Spørsmålet blir bare hvor mye vi da ofrer bakover

Edit: Det var da lett SAF :p

VDS

Rafael – Rio – Vidic – Evra

Ronaldo – Fletcher/Carrick – Park

Tevez

Berbatov - Rooney

Endret av DeeCoo
Lenke til kommentar

Hva mener du egentlig med det? Jeg er fullt klar over at Park ikke har samme fintereportoar som Ronaldo, er det derfor du sier at han kanskje ikke er den beste tekniske? Eller er det noe annet? For min del kan gjerne Park starte mot Aalborg, så lenge han starter mot Tottenham også.

Lenke til kommentar

Hva mener du egentlig med det? Jeg er fullt klar over at Park ikke har samme fintereportoar som Ronaldo, er det derfor du sier at han kanskje ikke er den beste tekniske? Eller er det noe annet? For min del kan gjerne Park starte mot Aalborg, så lenge han starter mot Tottenham også.

Det er det jeg prøvde å si. Jeg vil at Park skal starte, han jobber hardt, skrev jeg ikke? :)

Nå er du litt slem NightKeeper. :p

Lenke til kommentar
Haha, kom over en morsom artikkel: http://www.rogalandsavis.no/bydelssider/hu...icle3979362.ece

Sjekk den designerbøgen da, haha! :!:

Hei!!

Det er ikke alle som liker eller spiller fotball som trenger se ut som Luke Chadwick!! :D

:)

Luke Chadwik må være...nei, slike ord kan ikke ytes på offentlige forum. Han var ikke akkurat noen Brad Pitt for å si det slik.

Really?

chadwick_luke_profil_stor.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ronaldo, Rooney, Berbatov og Tevez i samme lagopstilling

Ferguson said: “I would like to be able to do it but I’m not sure if we can. Each player is certainly flexible enough to play in different roles. I have been doodling on my notepad trying to work out how I can fit in all these players.”

Hadde vært morsomt å sett hvordan det hadde fungert. Spørsmålet blir bare hvor mye vi da ofrer bakover

Edit: Det var da lett SAF :p

VDS

Rafael – Rio – Vidic – Evra

Ronaldo – Fletcher/Carrick – Park

Tevez

Berbatov - Ronaldo

Greit at Ronaldo er god, men jeg tror ikke han utfyller to plasser, med mindre vi har henta den orginale Ronaldoen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...