RyanReynolds Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Jeg og noen kamerater ventet på spillerne etter kampen. Var en del folk, men sto heldigvis fremst. Kunne nok skaffet en del autografer, men fikk bare til Carrick og Tevez. Prøvde å handshake Giggs og Berbatov, men nei. Hvor lenge måtte du vente? Det må jeg få til nesten gang jeg skal over. Fikk desverre bare sett spillerne på lang avstand. Måtte vente ca. en time. Tiden gikk gjort, men da først en spiller kom var det ikke lenge før neste spiller kom. Tror jeg kommer til å gjøre det samme neste gang også. Så du hvordan det var "sperret" der spillerne kom inn? Noen av sperrene/gjerdene tar de bort når spillerne har gått inn på stadion, men noen står igjen og hvis man bare går og stiller seg bak de som står igjen under kampen er en nesten garantert sikret autograf. Så kommer nok til å gjøre dette neste gang. Og da må jeg ta med meg en drakt eller noe. Jeg fikk et lite ark hos en gutt som Tevez fikk skrive på. Carrick skrev på underarmeren min. Da Fletcher så arket jeg holde frem, så det ut som han ikke gadd å skrive på det. Hadde jeg hatt noe mer verdifullt hadde han nok skrevet Kjøpte du noe på Megastore? Endret 8. desember 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 God morgen! Yes, morgenes første. Hører jeg lett 4-0 imorgen? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jøsses..Artikkel om meg i avisa jo Må si jeg synes artikkelen er utrolig barnslig og dårlig skrevet.Føler meg fremstilt som en retard..haha. Endret 9. desember 2008 av Corey Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Neida, synes dette var en interessant artikkel. Du fikk jo bildet ditt i avisen, også. Ikke værst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vakke så værst lesning det der, bedre en exphil-boka allefall. Så jeg en Arsenal-skjorte i skapet også? Hadde vært nå å hadd Norge-skjorta med dragesymbol,kan bli vært noe om noen år. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Så jeg en Arsenal-skjorte i skapet også? Faktisk så er det det.Jeg var storfan av Dennis Bergkamp når jeg var mindre,og det måtte det bli drakt av Imponerende Corey Takketakk..Du bør vite at jeg har en Torres drakt inni der Endret 9. desember 2008 av Corey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Takketakk..Du bør vite at jeg har en Torres drakt inni der Den bør vel egentlig ha hedersplass på veggen. Har du ikke fowler mann? Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Takketakk..Du bør vite at jeg har en Torres drakt inni der Og det er landslagsdrakten ser jeg;) *skimter de gule stripene på en av draktene* Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Manchester United OG Viking! KAN DET BLI BEDRE MANN???? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Kan nok ikke bli det nei Skjønner han godt Endret 9. desember 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Helt enig med de to over Måtte vente ca. en time. Tiden gikk gjort, men da først en spiller kom var det ikke lenge før neste spiller kom. Tror jeg kommer til å gjøre det samme neste gang også. Så du hvordan det var "sperret" der spillerne kom inn? Noen av sperrene/gjerdene tar de bort når spillerne har gått inn på stadion, men noen står igjen og hvis man bare går og stiller seg bak de som står igjen under kampen er en nesten garantert sikret autograf. Så kommer nok til å gjøre dette neste gang. Og da må jeg ta med meg en drakt eller noe. Jeg fikk et lite ark hos en gutt som Tevez fikk skrive på. Carrick skrev på underarmeren min. Da Fletcher så arket jeg holde frem, så det ut som han ikke gadd å skrive på det. Hadde jeg hatt noe mer verdifullt hadde han nok skrevet. Hm, en time er jo ikke så lenge. Brukte en time etter kampen i Megastore, jeg, i håp om litt mindre folk på metroen tilbake til byen. Desverre var det fullt av folk begge steder Heldigvis var stemningen på toget helt super, vi sang hele veien tilbake til sentrum noe som var fantastisk morsomt Tror ikke jeg så hvor spillerne kom inn, nei. Var det på South Stand? I såfall så jeg det ikke, da jeg var på andre siden av stadion for det meste. Kjøpte du noe på Megastore? Kjøpte ett skjerf, en genser og noen andre småting. Var like før jeg kjøpte drakt med Vidic på (grunnen kan du sikkert tenke deg selv ), men da jeg fant ut at det var like dyrt der som på united.no, kjøpte jeg ikke allikevel. EDIT: Forresten, hvem reiste du med? Supporterklubben? Endret 9. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Takketakk..Du bør vite at jeg har en Torres drakt inni der Noe må man jo ha for å hive på peisen når det blir kalt ute om vinteren også... Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Takketakk..Du bør vite at jeg har en Torres drakt inni der Noe må man jo ha for å hive på peisen når det blir kalt ute om vinteren også... Er du en sån at Torres er en helt elendig spiller for han spiller på LFC? Hadde han automatisk blitt veldig god om han kun spilte for landslaget etter hvert? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Takketakk..Du bør vite at jeg har en Torres drakt inni der Noe må man jo ha for å hive på peisen når det blir kalt ute om vinteren også... Jeg har en England drakt signert av Lampard også..Skal jeg hive den på peisen? Men ja,som folk sier,Torres drakten er en Spania drakt fra VM 2006.Han var jo Atletico spiller på den tiden,og toppscorer,så da ble det sånn det ble Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg fikk en Beckham-jalla skjorte til jul av onkelen min for 4-5år tilbake. Den brukes nå som spyfille. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg fikk en Beckham-jalla skjorte til jul av onkelen min for 4-5år tilbake. Den brukes nå som spyfille. Det er jo bare LATTERLIG DanielZu!!! En fotballskjorte trekker jo ikke til seg spy...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Var ikke en orntlig fotball-skjorte, var en jalla jalla-skjorte. Helt vanlig t-skjorte Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 God morgen! Yes, morgenes første. Hører jeg lett 4-0 imorgen? Jeg tipper resultate blir 2-1 til oss. Tror Aalborg scorer først. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Var ikke en orntlig fotball-skjorte, var en jalla jalla-skjorte. Helt vanlig t-skjorte Pøh, bortforklaringer, den ligger garantert hengt opp på veggen over senga di. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå