Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nei, vi trenger ikke en ny spiss om Campbell blir like god som det ser ut som atm. Vi har det godt som vi har det La oss bare se hva som skjer? I will. Skjer neppe noe stort i Januar for vårt vedkommende, så er vel litt tidlig å diskutere overganger anyways? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja, vi burde beholde dem. Milan greier å ha mange spisser, hvorfor skal ikke vi det? 1. Hvordan går det egentlig med Milan? De har spilt elendig og lever på prestasjoner fra Rona og tildels Kaka. 2. Det er forskjell på de spissene Milan har og de vi har i stallen per dags dato, Milan har en Boriello (egentlig en kvalitetsspiss) men ikke uventet får ikke han spille og er totalt ute av form, itillegg så har de en evig ung Pippo, Sheva og Pato. Jeg klarer ikke se de helt store spillerene i dem lenger, bortsett fra Pato og en evig 2'er i Milan laget, Boriello. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Ja, vi burde beholde dem. Milan greier å ha mange spisser, hvorfor skal ikke vi det? Tviler på to stk av Berbatov, Tevez, Rooney og Benzema er fornøyd med benkplass over lengre tid. I Milan er det en 35-åring, en på 32 og en på 19, pluss en på noenlunde "normal" alder. Nå følger ikke jeg så veldig mye med på Milan, men tviler på Inzaghi spiller hver eneste kamp pga alderen hans, og Pato tror jeg aksepterer å sitte på benken i større grad enn det Benzema/Tevez gjør/kommer til å gjøre. Samme med Shevchenko som kommer fra en benketilværelse hos Chelsea. Hvis vi skal ha Benzema må nok en ut desverre, og den eneste av førstelagsspillerne jeg ser det som sannsynlig kan forsvinne, er Tevez. Endret 8. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Campbell får ikke veldig mye spilletid i PL pga. Bent og Pavlyuchenko. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nå følger ikke jeg så veldig mye med på Milan, men tviler på Inzaghi spiller hver eneste kamp pga alderen hans, og Pato tror jeg akspeterer å sitte på benken i større grad enn det Benzema/Tevez gjør/kommer til å gjøre. Joda, Pippo spiller mye og ofte, han har vel spilt 8-10 i Serie A, spiller ihvertfall regelmessig. De gjorde en stor tabbe da de slapp Gila til Viola, han fikk aldri skikkelig sjansen Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Når jeg tenker litt etter, hører jeg ofte Inzaghi i sammenheng med Milan, men Boriello har jeg så og si aldri hørt om, så du har rett i det ja. Uansett, poenget er at det er en vesentlig forskjell når det gjelder kvaliteten på spissene til Milan og United hvis vi skulle få inn Benzema uten å kvitte oss med noen. Endret 8. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Boriello, mannen som kom fra "intet" og skåret 19 mål på 35 kamper for Genoa, samtidig også mannen Bruno Conti fant for lett iforhold til vekten som 16 åring og droppet han Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sorry, men jeg følger ikke med på italiensk fotball i det hele tatt, så det du skrev der forstod jeg bare deler av. Eneste måten jeg har noen form for kontakt med italienske lag på er i CL Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Trodde eg var i Fotballpub tråden her nå..... Selge Berbatov ja.... Saklig forslag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Faktisk enig med jotun, jeg trodde faktisk også at jeg var i puben Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Er vi ikke i puben? EDIT: Omg, jeg trodde at dette var puben, og at puben var tråden om Norges landslag. Endret 8. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tss, latterlig å ta nyheter fra New of the world på alvor. Har sjølv ei drakt med Anderson på og neste drakt blir Vidic Kjem ikkje til å angre Blir vel og muligens ei drakt med Rafael på etter kvart og Dessverre så er denne "news of the world" nyheten veldig reel,i motsetning til andre saker kanskje Translation: What did Anderson really say? Uansett er jeg ganske lei spillere som "drømmer" om hvite drakter og Mourinho. Jeg synes egentlig det er rart,at et fåtall henger på denne siden.Den er fantastisk og det kommer 3-4 artikler hver dag av humoristisk og seriøs art.Uansett veldig bra lesestoff. Skjønner meg ikke på Anderson, han har verdens desidert beste manager! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Trodde eg var i Fotballpub tråden her nå..... Selge Berbatov ja.... Saklig forslag! Faktisk enig med jotun, jeg trodde faktisk også at jeg var i puben Er vi ikke i puben? EDIT: Omg, jeg trodde at dette var puben, og at puben var tråden om Norges landslag. Når vet du at du er på Diskusjon AAAAAALTFOR mye...? Når du ikke henger med på hvilken tråd du er i engang. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Trodde eg var i Fotballpub tråden her nå..... Selge Berbatov ja.... Saklig forslag! Faktisk enig med jotun, jeg trodde faktisk også at jeg var i puben Er vi ikke i puben? EDIT: Omg, jeg trodde at dette var puben, og at puben var tråden om Norges landslag. Når vet du at du er på Diskusjon AAAAAALTFOR mye...? Når du ikke henger med på hvilken tråd du er i engang. Hvis folk snakker om å selge Berbatov, vet du ikke om du er på diskusjon.no eller i barnehagen engang... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Eller over 5k innlegg? Spiller vi på tirsdag eller onsdag? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Eller over 5k innlegg? Spiller vi på tirsdag eller onsdag? Onsdag Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Spiller vi på tirsdag eller onsdag? United.no VG Live Manutd.com Dagbladet BBC Sky Sports MEN Og så videre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Eller bare gjøre innlegget mitt onT. Hvilken 11 ønsker du da? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Da var jeg tilbake fra en kjempeflott til tur til Manchester. Ble veldig mye reising, men det var så til de grader verdt det. Litt synd at vi ikke scorte flere mål når jeg endelig hadde tatt turen over, men når spillerne først fant ut at de skulle vinne 1-0, var dette den beste måten å gjøre det på. Jeg var sikkert like lettet som dere når vi endelig scorte, men det var fantastisk morsomt å være på stadion å høre jubelbruset fra over 70 000. Stemningen var helt på det jevne (uten at jeg har noe å sammeligne med), men jeg hadde ikke forventet så superbra stemning heller, når vi tross alt bare møtte "lille" Sunderland. Synes stemningen på stadion var helt grei. Jeg satt på South Stand på rad 11, ikke så langt unna spillertunnelen. Så fikk noen fine bilder. Det var heldigvis en liten gruppe med fans som sang noen rader over meg, noe som gjorde at jeg også turte å synge litt. Fabio satt med en kamerat noen rader over spillertunnelen. Ikke så langt unna meg. Jeg og noen kamerater ventet på spillerne etter kampen. Var en del folk, men sto heldigvis fremst. Kunne nok skaffet en del autografer, men fikk bare til Carrick og Tevez. Prøvde å handshake Giggs og Berbatov, men nei. Ros til Giggs, Carrick, Tevez og Berbatov som tok runden og skrev autografer. Park, Rooney, Fletcher og Edwin skrev noen få før de stakk, mens Nani, Ronaldo, Anderson, Possebon, Fabio, Rafael, Ferdinand, Vidic, Evans, Neville og Evra bare stakk. Neville haltet ut.. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Synes stemningen på stadion var helt grei. Enig, verken veldig bra eller dårlig. Jeg satt på South Stand på rad 11, ikke så langt unna spillertunnelen. Så fikk noen fine bilder. Det var heldigvis en liten gruppe med fans som sang noen rader over meg, noe som gjorde at jeg også turte å synge litt. Høres ut som du fikk bedre plasser enn meg da. Jeg satt såpass høyt (øverst i hjørnet på North Stand) at det nesten ble det samme som å se den på TV (litt overdrevent), men når det blir vanskelig å se forskjell på Rafael og Park, sier det sitt. Hadde god oversikt over banen though Akkurat rundt der jeg satt var det stille som graven. Heldigvis var det ganske nærme Stretford End, så litt stemning fikk jeg oppleve Jeg og noen kamerater ventet på spillerne etter kampen. Var en del folk, men sto heldigvis fremst. Kunne nok skaffet en del autografer, men fikk bare til Carrick og Tevez. Prøvde å handshake Giggs og Berbatov, men nei. Hvor lenge måtte du vente? Det må jeg få til nesten gang jeg skal over. Fikk desverre bare sett spillerne på lang avstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå