Windows8 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vi må ikke la "This is Anfield" tråden få flere poster enn oss. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg hadde forstått Spania, men Italia? Jeg trodde han ville spille fotball? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Haha, så akkurat highlights fra kampen i helga. Trodde jeg skulle dæve av latter når jeg så hvordan Vidic feiret Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tss, latterlig å ta nyheter fra New of the world på alvor. Har sjølv ei drakt med Anderson på og neste drakt blir Vidic Kjem ikkje til å angre Blir vel og muligens ei drakt med Rafael på etter kvart og Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Vi stiller sterkt i klubb - VM desverre. Troppen er lagt ut på united.no. Zaltatov, jeg tror ikke på det news of the world skriver. Innlegget mitt var ment som et lite stikk til vår Italian gangster. Endret 8. desember 2008 av Wisbatov Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg hadde forstått Spania, men Italia? Jeg trodde han ville spille fotball? Skal du stæbba meg, så får du stikken helt inn Italia så omhandler ikke fotball "bare" fotball men mye annet også Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er me sikra vidare avansement i CL no? Eg veit at det er best å vinn mtp at me møter "lettare" motstand, men er me garanterte vidare uansett utfall mott Aalborg? Ja,vi er videre,uansett utfall.Men vi er ikke gruppevinnere ennå. By the way,glad for at jeg ikke kjøpt Anderson-drakt,som jeg hadde tenkt etter hans siste uttalelser. Står igjen med 2 alternativer,den ene er Scholes og den andre er Carrick,på den hvite drakten.Berba er klar på den blå,og Giggs er klar på den røde.Weeeee. Som er? At han vil spille i Serie A iløpet av karrieren? Ja? Jeg synes heller ikke hans flørting med Jose Mourinho er helt på sin plass! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bare tøyser litt Gia. Jeg har ingenting imot italiensk fotball, og ser stort sett en kamp hver uke. Foretrekker både engelsk og spansk fotball foran italiensk, men ser uansett underholdningsverdien i Serie A (Bundesligaen også) Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tss, latterlig å ta nyheter fra New of the world på alvor. Har sjølv ei drakt med Anderson på og neste drakt blir Vidic Kjem ikkje til å angre Blir vel og muligens ei drakt med Rafael på etter kvart og Dessverre så er denne "news of the world" nyheten veldig reel,i motsetning til andre saker kanskje Translation: What did Anderson really say? Uansett er jeg ganske lei spillere som "drømmer" om hvite drakter og Mourinho. Jeg synes egentlig det er rart,at et fåtall henger på denne siden.Den er fantastisk og det kommer 3-4 artikler hver dag av humoristisk og seriøs art.Uansett veldig bra lesestoff. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Uansett er jeg ganske lei spillere som "drømmer" om hvite drakter og Mourinho. Why? Alt handler ikke om fotball, de vil leve livet ved siden av også, man må innse at det Engelsk spillersystemet og fotballen i bunn og grunn er noe lite attraktiv for brasilianere Eller et "Ikke naturlig" valg Endret 8. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Eneste positive som har kommet fra Roma er Paolo Di Canio. Etter Cantona, Keane, Ravanelli og Juninho favorittspilleren min i EPL gjennom tidene http://www.youtube.com/watch?v=nkYxzwZnytU Facist eller ei, jævla fet spiller. Målet mot Chelsea og tiden i Sheffield Wednesday og WH var drøy. Lagde noen helt syke mål. Endret 8. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Eneste positive som har kommet fra Roma er Paolo Di Canio. Etter Cantona, Keane, Ravanelli og Juninho favorittspilleren min i EPL gjennom tidene Facist eller ei, jævla fet spiller. Målet mot Chelsea og tiden i Sheffield Wednesday og WH var drøy. Lagde noen helt syke mål. Han er en jævla Venstreekstremist, en født drittsekk. Se på de klubbene han har vært innom, det er ikke en "positiv" klubb. Ikke kommenter Cisco-Roma tiden, det var rett og slett bare et stort knivstikk i hjertet når dem hentet han Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vi stiller sterkt i klubb - VM Ja, vi gjør det. Helt toppa.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/be...a_nestemann_inn Hadde ikke gjort meg noe med en ny spiss til klubben. Håper bare ikke at Tevez forsvinner om Benzema kommer inn. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Håper Berbatov eller Manucho forsvinner heller da. Liker Tevez bedre som en type. Men gir Berb en sesong som er en halv sesong til. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Mener dere vi skal selge Berbatov, eller beholde Tevez og Berba samtidig som vi kjøper Benzema? Edit: Var mest rettet til Latias. Endret 8. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja, vi burde beholde dem. Milan greier å ha mange spisser, hvorfor skal ikke vi det? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Manucho forsvinner nok uansett og det plager meg overhode ikke. Fyren er ikke spess ung og har sugd de få gangene han har fått sjangsen. Benzema hadde vært ålright, men tevez er ikke så mye dårligere imo. Men David Silva derimot storønsker jeg meg. Han, sammens med Aguero (blitt for dyr anyways) er rett å slett drømme signeringer. Hadde bytta Ronaldo mot Silva, uten å blunke. Selv om Ronaldo er hakket bedre. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Berbatov forsvinner neppe ettersom han er en helt annen type spiss enn Rooney/Tevez, dessuten er han en spiller vi trenger og har savnet. Det er umulig å ha fire stjerner som forventer startplass, og Berba/Rooney forsvinner ikke. Manucho er ikke i n?rheten av en første lags plass så Benzema hadde ikke kommet inn hvis Manucho hadde forsvunnet. Campbell hadde aldri fått sjansen i United med 4 spiss stjerner. edit: Latias det er vel en vesentlig aldersforskjell mellom oss og milan. Endret 8. desember 2008 av Wisbatov Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) ..... Endret 8. desember 2008 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå