Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er me sikra vidare avansement i CL no?

Eg veit at det er best å vinn mtp at me møter "lettare" motstand, men er me garanterte vidare uansett utfall mott Aalborg? :)

Ja,vi er videre,uansett utfall.Men vi er ikke gruppevinnere ennå.

By the way,glad for at jeg ikke kjøpt Anderson-drakt,som jeg hadde tenkt etter hans siste uttalelser.

Står igjen med 2 alternativer,den ene er Scholes og den andre er Carrick,på den hvite drakten.Berba er klar på den blå,og Giggs er klar på den røde.Weeeee. :innocent:

Som er? At han vil spille i Serie A iløpet av karrieren?

Ja?

Jeg synes heller ikke hans flørting med Jose Mourinho er helt på sin plass!

Lenke til kommentar
Tss, latterlig å ta nyheter fra New of the world på alvor. Har sjølv ei drakt med Anderson på og neste drakt blir Vidic :) Kjem ikkje til å angre :)

Blir vel og muligens ei drakt med Rafael på etter kvart og ;)

Dessverre så er denne "news of the world" nyheten veldig reel,i motsetning til andre saker kanskje

Translation: What did Anderson really say?

Uansett er jeg ganske lei spillere som "drømmer" om hvite drakter og Mourinho.

Jeg synes egentlig det er rart,at et fåtall henger på denne siden.Den er fantastisk og det kommer 3-4 artikler hver dag av humoristisk og seriøs art.Uansett veldig bra lesestoff.

Lenke til kommentar
Uansett er jeg ganske lei spillere som "drømmer" om hvite drakter og Mourinho.

Why? Alt handler ikke om fotball, de vil leve livet ved siden av også, man må innse at det Engelsk spillersystemet og fotballen i bunn og grunn er noe lite attraktiv for brasilianere ;)

Eller et "Ikke naturlig" valg :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Eneste positive som har kommet fra Roma er Paolo Di Canio.

Etter Cantona, Keane, Ravanelli og Juninho favorittspilleren min i EPL gjennom tidene

Facist eller ei, jævla fet spiller. Målet mot Chelsea og tiden i Sheffield Wednesday og WH var drøy. Lagde noen helt syke mål.

Han er en jævla Venstreekstremist, en født drittsekk. Se på de klubbene han har vært innom, det er ikke en "positiv" klubb. Ikke kommenter Cisco-Roma tiden, det var rett og slett bare et stort knivstikk i hjertet når dem hentet han :ermm:

Lenke til kommentar

Manucho forsvinner nok uansett og det plager meg overhode ikke. Fyren er ikke spess ung og har sugd de få gangene han har fått sjangsen.

Benzema hadde vært ålright, men tevez er ikke så mye dårligere imo. Men David Silva derimot storønsker jeg meg. Han, sammens med Aguero (blitt for dyr anyways) er rett å slett drømme signeringer. Hadde bytta Ronaldo mot Silva, uten å blunke. Selv om Ronaldo er hakket bedre.

Lenke til kommentar

Berbatov forsvinner neppe ettersom han er en helt annen type spiss enn Rooney/Tevez, dessuten er han en spiller vi trenger og har savnet. Det er umulig å ha fire stjerner som forventer startplass, og Berba/Rooney forsvinner ikke. Manucho er ikke i n?rheten av en første lags plass så Benzema hadde ikke kommet inn hvis Manucho hadde forsvunnet. Campbell hadde aldri fått sjansen i United med 4 spiss stjerner. edit: Latias det er vel en vesentlig aldersforskjell mellom oss og milan.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...