Limbeck Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Hadde det vert opp til meg så hadde jeg sendt Sunny og co til klubb vm. Endret 8. desember 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Wtf minhevn? Det trenger vi ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Haha, damn Rio, ganske flink da Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Å fy faen, haha. Ser det allerede i liten alder at den guten kjem til å bli ein stor mann Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er me sikra vidare avansement i CL no? Eg veit at det er best å vinn mtp at me møter "lettare" motstand, men er me garanterte vidare uansett utfall mott Aalborg? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er me sikra vidare avansement i CL no? Eg veit at det er best å vinn mtp at me møter "lettare" motstand, men er me garanterte vidare uansett utfall mott Aalborg? Ja,vi er videre,uansett utfall.Men vi er ikke gruppevinnere ennå. By the way,glad for at jeg ikke kjøpt Anderson-drakt,som jeg hadde tenkt etter hans siste uttalelser. Står igjen med 2 alternativer,den ene er Scholes og den andre er Carrick,på den hvite drakten.Berba er klar på den blå,og Giggs er klar på den røde.Weeeee. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Velg Carrick. Han har mange store år foran seg. Scholes legger vel opp om et par år. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Da burde han jo velge Scholes, Carrick kan han jo ta på en nyere drakt seinere. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har allerede 2 drakter av Scholes,men føler at hans tid på OT nærmer seg slutten.Er egentlig derfor jeg vurderer han + det er sykt inspirerende og spille med hans navn på ryggen Apropos drakter,gikk igjennom en side igår med gamle fotballdrakter,hvor jeg fant Rio drakt med nummer 6...Har vi noengang fått vite hvorfor han skiftet draktnummer?Syns det blir ganske feil når populære spillere skifter nummer i hytt og gevær,sånn som Rooney. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Du kan jo ta Fletcher da Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vidic ofc! Fy for ein mann! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Mangler Possebon i åpningsinnlegget. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Da var jeg tilbake fra en kjempeflott til tur til Manchester. Ble veldig mye reising, men det var så til de grader verdt det. Litt synd at vi ikke scorte flere mål når jeg endelig hadde tatt turen over, men når spillerne først fant ut at de skulle vinne 1-0, var dette den beste måten å gjøre det på. Jeg var sikkert like lettet som dere når vi endelig scorte, men det var fantastisk morsomt å være på stadion å høre jubelbruset fra over 70 000. Stemningen var helt på det jevne (uten at jeg har noe å sammeligne med), men jeg hadde ikke forventet så superbra stemning heller, når vi tross alt bare møtte "lille" Sunderland. Lørdagen gikk med til Arndale, Megastore, Museet på OT og FanZone, før vi gikk inn på stadion. Der viste det seg at vi hadde fått noen billetter som ga adgang til noe som het Kit Room (light-versjon av VIP'en). Der holdt vi oss til cirka en halvtime før kampen, da vi gikk opp på tribunen og fant plassene våre. Uheldigvis var de veldig langt oppe, i North West-quadrant (NW 3435 for de lokalkjente). Det positive var at setene var polstret og vi var nærme Stretford End. Som sagt en veldig frustrerende kamp, men jeg slapp heldigvis å sitte med nervene i høyspenn for at Sunderland skulle score. Alt i alt en flott opplevelse som frister til gjentagelse. Endret 8. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Veldig missunneleg på deg! Har ein kollega som var på samme kampen, og han sa at stemninga var elektrisk når endelig målet kom Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Planlegger en tur dit til neste år, hva betalte du for hele turen? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Planlegger en tur dit til neste år, hva betalte du for hele turen? 1699,- per person. http://www.reiseshop.no/fotballreiser_manchester_united Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er me sikra vidare avansement i CL no? Eg veit at det er best å vinn mtp at me møter "lettare" motstand, men er me garanterte vidare uansett utfall mott Aalborg? Ja,vi er videre,uansett utfall.Men vi er ikke gruppevinnere ennå. By the way,glad for at jeg ikke kjøpt Anderson-drakt,som jeg hadde tenkt etter hans siste uttalelser. Står igjen med 2 alternativer,den ene er Scholes og den andre er Carrick,på den hvite drakten.Berba er klar på den blå,og Giggs er klar på den røde.Weeeee. Som er? At han vil spille i Serie A iløpet av karrieren? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det ryktet er nok ikke noe å bekymre seg over, for det første vil ikke en slik overgang være gjennomførbar på flere år, atm så sliter Milan (Spillemessig) iforhold til resultatene og tror Anderson ser litt på det når han velger en klubb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå