Jørgen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du mener Rooney presterer bedre tc? greit nok at han tydeligvis er en av dine favoritter, men jeg for min del irriterer meg grenseløst over hvor mange store sjanser han kaster bort. Tevez og Rooney blir til tider som å spille med fire sentrale midtbanespillere og da er vi utrolig avhengige av at Ronaldo skal prestere. Vi trenger ikke to spisser som løper rundt som gærninger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvor mange har egentlig byttet navn til -batov /-tov her inne? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Heller en som spiller bra og som har en liten måltørke, enn en som ikke spiller bra og "muligens kommer til å gjøre det bra" sier nå jeg. Men meg er det vel ingen som spør.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Heller en som spiller bra og som har en liten måltørke, enn en som ikke spiller bra og "muligens kommer til å gjøre det bra" sier nå jeg. Men meg er det vel ingen som spør.. Jeg er helt enig i dette, Wisbatov. Og btw, Rooney var vel banens beste utenom Evra mot City, og vant banens beste av Sky og alt, så kommer ikke bare fra meg EDIT: Og mye viktigere enn Berba i går, f.eks. Endret 7. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg syns Berba - Tevez virker myyyye farligere enn Rooney - Tevez / Rooney - Berbatov. Gi dem en sjangs mot AaB Og for de som påstår at Ronaldo er pinglete, kan ikke ha sett en PL-kamp. Han får så mange stygge taklinger mot seg i løpet av en kamp, at det er rart han ikke er ute mer. Han spiller også alle kamper for oss. Vi kan være glade vi ikke har en Torres-type som brekker når du puster litt tungt på han Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Siden Rooney ikke kan spille på lørdag, er det vel greit å bruke han på onsdag. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg syns Berba - Tevez virker myyyye farligere enn Rooney - Tevez / Rooney - Berbatov. Gi dem en sjangs mot AaB Og for de som påstår at Ronaldo er pinglete, kan ikke ha sett en PL-kamp. Han får så mange stygge taklinger mot seg i løpet av en kamp, at det er rart han ikke er ute mer. Han spiller også alle kamper for oss. Vi kan være glade vi ikke har en Torres-type som brekker når du puster litt tungt på han Hehe, enig i det siste der. Men Rooney bør spille på onsdag, siden han er uaktuell mot Spurs Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jepp, er ikke smart å la Rooney sitte ut mot Aalborg, blir ingen competetive kamper før Club VM/comeback etter Club VM da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Vi kan være glade vi ikke har en Torres-type som brekker når du puster litt tungt på han Vøtt?! Torres har nå mottatt en del juling han også, så du kan fortsette med å være en "arse", men du vil fortsatt ta feil Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Klubb VM er en tøysete turnering. Jeg hater hengekamper, og nå får vi 2 av dem samtidig som vi sliter oss ut før juleprogrammet. Håper Ferguson stiller delvis reserveprega her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Klubb VM er en tøysete turnering. Er vel greit å gjøre det klart at vi er verdens beste klubb. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Vi kan være glade vi ikke har en Torres-type som brekker når du puster litt tungt på han Vøtt?! Torres har nå mottatt en del juling han også, så du kan fortsette med å være en "arse", men du vil fortsatt ta feil Ups, visste ikke at det var spanere her Jeg kan betrygge deg at det var litt tøys over den der, og at jeg beundrer Torres på det største. Eneste ´poolspilleren jeg virkelig har sansen for. Og Kuyt da. Du må jo like han Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Eg håper han stiller med toppet lag og feier all motstand av banen! For klubb-vm er VIKTIG ASS!!!!!! jeg beundrer Torres på det største. Eneste ´poolspilleren jeg virkelig har sansen for. Og Kuyt da. Du må jo like han Liker igrunn ingen av de to eg da men.... Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Klubb VM er en tøysete turnering. Er vel greit å gjøre det klart at vi er verdens beste klubb. Det trenger vi vel strengt tatt ikke bevise for noen (Arroganse for alle penga ) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Klubb VM er en tøysete turnering. Er vel greit å gjøre det klart at vi er verdens beste klubb. Det trenger vi vel strengt tatt ikke bevise for noen (Arroganse for alle penga ) Finnes idioter som ikke vet det enda. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Liker igrunn ingen av de to eg da men.... Ok? Du glemte noen utropstegn!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Klubb VM er en tøysete turnering. Er vel greit å gjøre det klart at vi er verdens beste klubb. Hadde turneringen faktisk hatt litt prestisje så. Er den i det hele tatt med i FIFAs offisielle program? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 FIFA Club World Cup Japan 2008 Så ja den er arrangert av Fifa, og ja det er berre tull, som forstyrrar oss i eit ellers hektisk kampprogram. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er det man får når man vinner så mye, vi må bare leve med det. Godt å se deg igjen btw, archanios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå