PsychoDevil98 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er vel derfor Drogba vil bort. Men sånn helt seriøst, Terry er rasist. Det har han blitt anklaget for flere ganger, av oppegående spillere. Kom på noe når jeg så det bildet. Mener jeg hørte Hull-fansen sang/ropte "Sieg Hull". Stemmer dette? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Vel i Italia så trenger vi ikke "synse" om hvem som er Facister/Nazistre, der vet vi det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/ro...o_snart_tilbake Håper han ikke spiller mot Aalborg. Det viktigste er at han blir klar til WHL! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jepp, håper vi sparer han. Og så bruker vi Tevez fra start. Berba har vært fæl de siste kampene. Han bør vite hvordan man sitter på en benk. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tevez og Berba bør spille mot Aalborg. Det er de som skal spille sammen mot Tottenham også, siden Rooney må sone karantene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Derfor burde vi la Rooney spille på onsdag. Vil ikke risikere skade på Tevez/Berbatov. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Æsj, liker best tirsdags matcher, da det blir en ekstra hviledag før den viktige kampen mot spurs. Forresten så har vi halv 7 kampen neste lørdag også... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Halv 7? Fett, jeg jobber til 18.00. Men, det var da så utrolig mange ganger vi skulle spille lørdag 18.30 denne høsten? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Omg, ikke 18:30 en gang til! Mot City rakk jeg ikke første omgang, fordi jeg hadde trening. Mot Sunderland rakk jeg ikke andre omgang, pga. trening. Mot Spurs rekker jeg ikke andre omgang pga. trening! Håper ikke treneren har sett på terminlista, og planlagt treningene når Man Utd spiller! Men, det var da så utrolig mange ganger vi skulle spille lørdag 18.30 denne høsten? Setanta Sports vet at de tjener penger hvis de viser Man Utd. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jepp, håper vi sparer han. Og så bruker vi Tevez fra start. Berba har vært fæl de siste kampene. Han bør vite hvordan man sitter på en benk. Words. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ok, jobber livet av meg nå. Så har ikke fått vært på nettet så mye. Vil bare si VIDIC!!! Å at FA er en forpult siræva tegneserie orginisasjon styrt av scousere. Evra får 4 kamper karantene, stakk han mannen med kniv!? Du snakker om nisser. Å Ronaldo? Bæsræv, du går ikke i garderoben før kampen er ferdig for et kakk i hofta. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Han fikk jo sikkert blåveis.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ok, jobber livet av meg nå. Så har ikke fått vært på nettet så mye. Vil bare si VIDIC!!! Å at FA er en forpult siræva tegneserie orginisasjon styrt av scousere. Evra får 4 kamper karantene, stakk han mannen med kniv!? Du snakker om nisser. Å Ronaldo? Bæsræv, du går ikke i garderoben før kampen er ferdig for et kakk i hofta. Når man er skadet, er det lurt å bli behandlet med en gang. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Samme skade holdt Rooney ute i et par kamper forrige sesong, men Ronaldo regner jeg med at spiller mot Tottenham. Til å få så mange spark som Ronaldo får er det helt utrolig at han spiller nesten alle kamper for oss. Han tåler garantert en god del, og det irriterer meg grenseløst når folk synes at han burde tåle enda mer. Er Rooney fredet forresten? Jeg vil heller benke Rooney enn Berbatov for Tevez. Berbatov er kreativ, et oppspillspunkt og en briljant tekniker. Greit nok at han ikke har prestert i avslutningsfasen, men det gjør sjeldent Rooney heller og etter min mening er Tevez - Berbatov et giftigere spisspar enn det Rooney - Tevez er. La Rooney smake hvordan det er å ikke starte for en gang skyld. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Berbatov - Tevez er ikke bra av det vi har sett så langt, men ey, man kan jo prøve igjen. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Berba har vel ikke sitti på benken enda, uten at han ikke må (omtrent). Det er han som ikke har prestert i det siste, og fortjener litt benketid til fordel for Tevez Endret 7. desember 2008 av SpencerReid Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Berbatov var jo toppscorer i CL før forrige runde. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jepp, bare fordi vi "vet" Berba har teknikk og herlig oppspill blabla, betyr ikke at han skal få lov å spille dårlig og fortsette fordi vi "vet" han kan det. Men mot Spurs, skal han og Tevez selvfølgelig starte siden Rooney var dum nok å få det gule kortet i går Berbatov var jo toppscorer i CL før forrige runde. Med 2 offside-mål mot Celtic da. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jepp, bare fordi vi "vet" Berba har teknikk og herlig oppspill blabla, betyr ikke at han skal få lov å spille dårlig og fortsette fordi vi "vet" han kan det. Men mot Spurs, skal han og Tevez selvfølgelig starte siden Rooney var dum nok å få det gule kortet i går Berbatov var jo toppscorer i CL før forrige runde. Med 2 offside-mål mot Celtic da. Du snakker for oss begge Helt enig, og vi bør spille med Rooney på onsdag. Endret 7. desember 2008 av SpencerReid Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Berbatov var jo toppscorer i CL før forrige runde. Med 2 offside-mål mot Celtic da. Bedre enn å score på straffe etter å ha blitt skutt med hagle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå