Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omg, ikke 18:30 en gang til! Mot City rakk jeg ikke første omgang, fordi jeg hadde trening. Mot Sunderland rakk jeg ikke andre omgang, pga. trening. Mot Spurs rekker jeg ikke andre omgang pga. trening!

Håper ikke treneren har sett på terminlista, og planlagt treningene når Man Utd spiller!

Men, det var da så utrolig mange ganger vi skulle spille lørdag 18.30 denne høsten?

Setanta Sports vet at de tjener penger hvis de viser Man Utd. :)

Lenke til kommentar

Ok, jobber livet av meg nå. Så har ikke fått vært på nettet så mye. Vil bare si VIDIC!!! Å at FA er en forpult siræva tegneserie orginisasjon styrt av scousere. Evra får 4 kamper karantene, stakk han mannen med kniv!? Du snakker om nisser. Å Ronaldo? Bæsræv, du går ikke i garderoben før kampen er ferdig for et kakk i hofta.

Lenke til kommentar
Ok, jobber livet av meg nå. Så har ikke fått vært på nettet så mye. Vil bare si VIDIC!!! Å at FA er en forpult siræva tegneserie orginisasjon styrt av scousere. Evra får 4 kamper karantene, stakk han mannen med kniv!? Du snakker om nisser. Å Ronaldo? Bæsræv, du går ikke i garderoben før kampen er ferdig for et kakk i hofta.

Når man er skadet, er det lurt å bli behandlet med en gang. ;)

Lenke til kommentar

Samme skade holdt Rooney ute i et par kamper forrige sesong, men Ronaldo regner jeg med at spiller mot Tottenham. Til å få så mange spark som Ronaldo får er det helt utrolig at han spiller nesten alle kamper for oss. Han tåler garantert en god del, og det irriterer meg grenseløst når folk synes at han burde tåle enda mer. Er Rooney fredet forresten? Jeg vil heller benke Rooney enn Berbatov for Tevez. Berbatov er kreativ, et oppspillspunkt og en briljant tekniker. Greit nok at han ikke har prestert i avslutningsfasen, men det gjør sjeldent Rooney heller og etter min mening er Tevez - Berbatov et giftigere spisspar enn det Rooney - Tevez er. La Rooney smake hvordan det er å ikke starte for en gang skyld.

Lenke til kommentar

Jepp, bare fordi vi "vet" Berba har teknikk og herlig oppspill blabla, betyr ikke at han skal få lov å spille dårlig og fortsette fordi vi "vet" han kan det. Men mot Spurs, skal han og Tevez selvfølgelig starte siden Rooney var dum nok å få det gule kortet i går :(

Berbatov var jo toppscorer i CL før forrige runde. :p

Med 2 offside-mål mot Celtic da.

Lenke til kommentar
Jepp, bare fordi vi "vet" Berba har teknikk og herlig oppspill blabla, betyr ikke at han skal få lov å spille dårlig og fortsette fordi vi "vet" han kan det. Men mot Spurs, skal han og Tevez selvfølgelig starte siden Rooney var dum nok å få det gule kortet i går :(

Berbatov var jo toppscorer i CL før forrige runde. :p

Med 2 offside-mål mot Celtic da.

Du snakker for oss begge ;) Helt enig, og vi bør spille med Rooney på onsdag.

Endret av SpencerReid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...