Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Sameboe: Straffer i straffekonker teller ikke som mål.

Likevel et av de store øyeblikkene i klubbens historie :yes: Når det gjelder kampen i går, var det deilig å se den scoringen på overtid. Tror det hadde blitt vanskelig å ta igjen Chelsea og Liverpool med en U.

For noen dager siden stilte jeg spørsmålet om dere ville ha byttet poengsum og kampprogram med Liverpool..... Tror det var en del som svarte nei

Kan gjerne ta den med Chelsea også

Hadde virkelig en U betydd så mye? Jeg ville fremdeles ikke ha byttet med Liverpool eller Chelsea om vi hadde tapt denne kampen.

Ellers vil jeg si at jeg syntes synd på Anderson som måtte ta den straffen. En straffe etter de første 5 i CL finalen. Jeg har intrykk av at CL står temmelig høyt hos han.

Han er jo bare en guttunge og det er et enormt press.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chelsea har spilt Arsenal, Liverpool og oss på hjemmebane, og har kun tatt ett poeng. Vi har spilt Chelsea, Arsenal, Liverpool på bortebane, og har tatt ett poeng. Hadde aldri byttet terminliste/poeng med noen som helst lag i hele Premier League. Dette er i våre hender nå, og hvis vi slår Chelsea, Arsenal, Liverpool på hjemmebane, er vi på god vei mot en hat-trick av ligagull! :)

Lenke til kommentar
Når sant skal sies, så var det ikke akkurat en supersikker staffe heller.

Fyren hadde panikk og bare brente til hva han kunne tenker jeg. Og det er ikke noe rart heller. Hadde jeg skulle tatt en sånn straffe hadde jeg fått tre slag og en nyrestein på en gang.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Det som nesten er komisk er at Andy faktisk har en bra skuddfot. Nei, det var ikke ironi.

"Hadde virkelig en U betydd så mye? Jeg ville fremdeles ikke ha byttet med Liverpool eller Chelsea om vi hadde tapt denne kampen."

Enig.

Nå er det Spurs borte til helga, før vi har spillefri fra PL. Den runda skal Liverpool bl.a spille på Emirates om jeg ikke husker helt feil. Så blir det noen ålrighte kamper, før det er Chelsea hjemme i Januar engang. Derfra og ut er det MYE 3p og hente.

Alastor: Lot ikke merke til at det var News of the world. Sikkert bare BS da, men likevel er det intressant tema ettersom Andy sitter for mye på benken ifht prestasjoner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Herregud, er jeg verdens treigeste? Skjønte den ikke :(

Vet hva jeg kommer til å få i svar, men men.

Var egentlig ikke noen baktanke med den, men det rimte sånn halvveis + at du framstår som en sånn treningsdude, på samme måte som Nemanja og eh, et fly.
Lenke til kommentar

Håper att alt er piss. Andy er det kjøpet jeg er mest fornøyd med de siste årene. Han kommer til og bli veldig god om noen år og jeg håper det blir for United. Men jeg kommer ikke til og hate han om han går eller, men jeg regner med det er BS siden det kommer fra de. Tror han hadde hatt veldig godt av ett mål nå. Trodde nesten han skulle putte ett i går. Men det er jo ikke det som er hovedjobben hans når han spiller da. Jeg har sett han skåre og veit det bor i han og tror det er mest nerver som gjør att han heller spiller ballen.

Lenke til kommentar

Tenkte litt på den utestengelsen for Evra....

Må være ganske kjipt å være type Drogba og de andre mørkhudete i Chelsea med sånne folk som han banemannen i klubben... Hadde eg vært neger og banemannskapet på mitt lag var rasistisk mot en annen neger så hadde hvertfall eg ordnet det slik at vedkommede ALDRI såg innsiden av stadion ever again!

Sånne folk har IKKE noe på eller nær ved en fotballbane å gjør....

Lenke til kommentar
Håper att alt er piss. Andy er det kjøpet jeg er mest fornøyd med de siste årene. Han kommer til og bli veldig god om noen år og jeg håper det blir for United. Men jeg kommer ikke til og hate han om han går eller, men jeg regner med det er BS siden det kommer fra de. Tror han hadde hatt veldig godt av ett mål nå. Trodde nesten han skulle putte ett i går. Men det er jo ikke det som er hovedjobben hans når han spiller da. Jeg har sett han skåre og veit det bor i han og tror det er mest nerver som gjør att han heller spiller ballen.

Nå er det vel ikke tilfellet at han heller spiller ballen, han "fyrer" jo av både titt og ofte. Problemet er at de ender i beina til førsteforsvarer ;)

Lenke til kommentar
Tenkte litt på den utestengelsen for Evra....

Må være ganske kjipt å være type Drogba og de andre mørkhudete i Chelsea med sånne folk som han banemannen i klubben... Hadde eg vært neger og banemannskapet på mitt lag var rasistisk mot en annen neger så hadde hvertfall eg ordnet det slik at vedkommede ALDRI såg innsiden av stadion ever again!

Sånne folk har IKKE noe på eller nær ved en fotballbane å gjør....

Drogba og de andre fargede har Terry som kaptein, så jeg tror ikke de bryr seg så mye om banemannskapet.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke man kan ta sånne ting for alvorlig. Hadde de vert rasister hadde de ikke hatt den jobben.

Tror mere at det ligger i hva som er hellig når man skal kaste dritt på andre. Rasistiske uttalelser står høyt når man virkelig vil si noe stygt.

Det jeg hadde hatt lyst til å vite er hvordan FA har behandlet saken og hva som ligger til grunn for straffen. (den virkelige grunnen). 4 kamper pluss bot betyr at det er noe ekstra som ligger til grunn. Jeg tror FA virkelig elsket å gi denne straffen.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...