Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det at "dere" hver sesong tror dere er bedre enn United, hver sesong skal ta gull, og hver sesong har verdens beste stall med de beste spillerne i hver eneste posisjon.

OK jeg innrømmer det: jeg har håpet vi skal vinne PL hvert eneste år siden jeg begynte å interessere meg for Liverpool, og jeg har blitt skuffet hvert eneste år siden 1990. At vi nå har fått den beste starten på PL noen gang, gjør jo ikke håpet mindre realistisk, men jeg vet også at veldig mye skal klaffe for at det skal skje. Likevel har jeg tro på at vi kan klare det. Jeg har imidlertid aldri hevdet vi har verdens beste spillere i hver eneste posisjon, for det har vi selvsagt ikke.

Men med din logikk, så får jeg vel slutte å tro på laget mitt. Endelig lærte jeg gitt.

Lenke til kommentar

Har ikke postet her hele dagen, og jeg gidder ikke noe nå, for trøtt. Sier bare tre ting;

1. Rooney, er du dum at du gjorde det på slutten etter målet og får 1 game ban når vi har Spurs borte ut av alle de kampene som kommer opp?

2. Benke Berba på WHL dere snakker om, eller Aalborg? Enig hvis det er snakk om Aalborg, la Rooney og Tevez kjøre spisspar; men på WHL skal Berba seff spille, først og fremst fordi det er WHL også er det jo nå Rooney som å sitte ut så han spiller i den kampen uansett.

Også, er det:

post-146243-1228623440_thumb.jpg

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Det at "dere" hver sesong tror dere er bedre enn United, hver sesong skal ta gull, og hver sesong har verdens beste stall med de beste spillerne i hver eneste posisjon.

OK jeg innrømmer det: jeg har håpet vi skal vinne PL hvert eneste år siden jeg begynte å interessere meg for Liverpool, og jeg har blitt skuffet hvert eneste år siden 1990. At vi nå har fått den beste starten på PL noen gang, gjør jo ikke håpet mindre realistisk, men jeg vet også at veldig mye skal klaffe for at det skal skje. Likevel har jeg tro på at vi kan klare det. Jeg har imidlertid aldri hevdet vi har verdens beste spillere i hver eneste posisjon, for det har vi selvsagt ikke.

Men med din logikk, så får jeg vel slutte å tro på laget mitt. Endelig lærte jeg gitt.

Lykke til! :)

NB! Ikke sarkastisk.

* Og når man snakker om gamle venner. Manchester Uniteds Anderson er ønsket av Sir Alex Fergusons Waitrose-kompis José Mourinho, og kan gå allerede neste måned, hevder News of the World.

'

Hva syns vi om dette?

Velkommen etter. :) Vil han spille for Inter så får han bare dra syns jeg.

Lenke til kommentar

Hvis Anderson drar kommer jeg til å bli lei meg. Skjønner jo gutten, han kan gå på vannet i en match, for å så siste på benken i en mnd, mens andre i klubben har klippekort. Samme gjelder Tevez.

Skal jeg være helt ærlig, så håper jeg vi beholder mange av spillerne som ikke er bankers i ellveren, eller som ikke brukes for ofte frem til sommeren, før vi selger unna. Selv om spillere som feks Park, O'shea mfl har vært gode, så holder de ikke standaren jeg ønsker av United. Holder med en eller to "allroundere" i klubben og med super Fletcher (han må vi seff beholde!) i spissen, syntes jeg det holder.

Kjøpementalitet eller ei, jeg ønsker meg en David Silva type eller to, fremfor 4-5 park, nani osv spillere, som presterer ålright og finner seg i å sitte på benken.

Lenke til kommentar

Jeg blir oppriktig lei meg vis Anderson drar, han er favoritt spilleren min i klubben, og han har en meget lys fremtid. Tror han er en av fansens yndlinger, og mange ville vært svært lei seg vis han drar. Pluss at prisen vi kjøpte han for ikke var av den billige sorten heller.

Lenke til kommentar
Åsså er han syyyyyk på langskudd :D

Jepp, langskuddene hans er farlige! Lurer på hvor mange mål han har med den syke foten sin. Har mistet tellingen! :D

Ironi? Haha.

Så klart. Han står jo med null mål for klubben. :)

Dere glemmer straffen han scoret i CL finalen dere ;)

Lenke til kommentar
Åsså er han syyyyyk på langskudd :D

Jepp, langskuddene hans er farlige! Lurer på hvor mange mål han har med den syke foten sin. Har mistet tellingen! :D

Ironi? Haha.

Så klart. Han står jo med null mål for klubben. :)

Dere glemmer straffen han scoret i CL finalen dere ;)

Men det telles ikke da.

Da kan man nesten avtale å score 100 mål hver, slik at spillerne skal få flere mål. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...