Ogrheimen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Som Liverpool-supporter: - Jeg trodde ikke Liverpool kom til å vinne PL før sessongstart. - Jeg tror fremdeles ikke at de er den største favoritten, men muligheten er der.(edit:for å vinne) - Jeg mener definnitivt ikkeat liverpool har den beste stallen. Man Utd og Chelsea har klart mer bredde, noe som gjør det mer fasinerende. Endret 6. desember 2008 av Ogrheimen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg stemmer for å kjøre opp Vidic. Sitter og leser gjennom kampens innlegg! DENNE likte eg points!!!! Akkurat det samme sa kompisen min i slutten av kampen! Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Tottenham neste.. Det skal bli en morro kamp! Endret 6. desember 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Ja, det skal det nok bli vil du se Endret 6. desember 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Eg sier: La pools ta gullet i år! Så tar vi det i 2009! Noen tror visst poenget er å "vinne" til jul! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Sjekk fantreff tråden, United og Pool supportere! Takk for i dag Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg stemmer for å kjøre opp Vidic. Sitter og leser gjennom kampens innlegg! DENNE likte eg points!!!! Akkurat det samme sa kompisen min i slutten av kampen! Og vi ble bønnhørt! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) 72% Possession 28% 31 Shots 3 8 Shots on target 0 0 Saves 4 10 Corners 1 9 Fouls 9 0 Offsides 0 1 Yellow cards 0 0 Red cards 0 16 Tackles 33 592 Accurate passes 159 96 Bad passes 22 Tallene som kom under kampen kan da umulig ha vært korrekte hvis disse stemmer.... 85-15 i andre omgang var d 10 minutt før slutt og før united satte inn det siste rykket. Burde hvertfall ikke synke, og med tanke på at det var 75-25 2 minutt før pause så synest eg noe skurrer! Endret 6. desember 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Eg sier: La pools ta gullet i år! Så tar vi det i 2009! Noen tror visst poenget er å "vinne" til jul! Heha, ja ! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 85-15 i andre omgang var d 10 minutt før slutt og før united satte inn det siste rykket. Burde hvertfall ikke synke, og med tanke på at det var 75-25 2 minutt før pause så synest eg noe skurrer! Det er jeg helt sikker på at det stod, så da var det feil. Sjekka nøye at det ikke var "Last 10 min" som det ofte er, det stod 2nd half. Menmen, spiller ingen rolle Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 8 Shots on target 00 Saves 4 Hvordan funker det der? Rekkverk? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Lurer på om de definerer det som mot mål også... Skifter den retning vha motspiller så var den allikevel on target om du skjønar.... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Lurer på om de definerer det som mot mål også... Skifter den retning vha motspiller så var den allikevel on target om du skjønar.... Ah, skjønner Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg tror on target må være mellom stengene, så tverligger og stenger telles altså som off target. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kjapp rydding er gjennomført, send meg pm om man lurer på sånt . Men la meg nå få svare, siden folk ble nysgjerrige. Nei, jeg går ikke på NTNU, ei heller på HIST. Og hadde jeg gått, ikke faen om jeg hadde sitti på campus en lørdags ettermiddag - fotball på tv > *. (Jeg jobber fast, og hatet den tiden jeg forsøkte å studere. Fler spørsmål om meg? PM ). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vidic er kongemæn! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja, Vidic is the man! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg stemmer for å kjøre opp Vidic. Hoho. Spåmannen Points! Dette var herlig! Superspissen Vidic redder oss! Etter å ha lest noen sider i tråden, virker det som om andre omgang var elendig. Like greit at jeg ikke kunne se den! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Den der holdt hardt........... Vet ikke helt hva jeg skal si. Hadde ikke vert pent med med en uavgjort i dag. Netopp sett kampen. Vi bruker å vinne lett de kampene jeg ikke har anledning til å se live.... denne var ikke en av dem. Det er vel bare å bøye seg og slikke skoene til Vidic helt helt rene. Endret 6. desember 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fantastisk deilig med seier i dag, for en ufattelig kamp. Har aldri sett maken til enveiskjøring noensinne. Vidic er faen meg mannen vi kan stole på Faen, jeg er glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå