Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Som Liverpool-supporter:

- Jeg trodde ikke Liverpool kom til å vinne PL før sessongstart.

- Jeg tror fremdeles ikke at de er den største favoritten, men muligheten er der.(edit:for å vinne)

- Jeg mener definnitivt ikkeat liverpool har den beste stallen. Man Utd og Chelsea har klart mer bredde, noe som gjør det mer fasinerende.

Endret av Ogrheimen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

72% Possession 28%

31 Shots 3

8 Shots on target 0

0 Saves 4

10 Corners 1

9 Fouls 9

0 Offsides 0

1 Yellow cards 0

0 Red cards 0

16 Tackles 33

592 Accurate passes 159

96 Bad passes 22

Tallene som kom under kampen kan da umulig ha vært korrekte hvis disse stemmer....

85-15 i andre omgang var d 10 minutt før slutt og før united satte inn det siste rykket. Burde hvertfall ikke synke, og med tanke på at det var 75-25 2 minutt før pause så synest eg noe skurrer!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
85-15 i andre omgang var d 10 minutt før slutt og før united satte inn det siste rykket. Burde hvertfall ikke synke, og med tanke på at det var 75-25 2 minutt før pause så synest eg noe skurrer!

Det er jeg helt sikker på at det stod, så da var det feil. Sjekka nøye at det ikke var "Last 10 min" som det ofte er, det stod 2nd half. Menmen, spiller ingen rolle

Lenke til kommentar

Kjapp rydding er gjennomført, send meg pm om man lurer på sånt :).

Men la meg nå få svare, siden folk ble nysgjerrige. Nei, jeg går ikke på NTNU, ei heller på HIST. Og hadde jeg gått, ikke faen om jeg hadde sitti på campus en lørdags ettermiddag - fotball på tv > *.

(Jeg jobber fast, og hatet den tiden jeg forsøkte å studere. Fler spørsmål om meg? PM :)).

Lenke til kommentar

Den der holdt hardt...........

Vet ikke helt hva jeg skal si. Hadde ikke vert pent med med en uavgjort i dag. Netopp sett kampen.

Vi bruker å vinne lett de kampene jeg ikke har anledning til å se live.... denne var ikke en av dem. Det er vel bare å bøye seg og slikke skoene til Vidic helt helt rene.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...