El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kan vi ikke bare vente til mai? Jo, selvflgelig kan vi det Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Kanskje litt offtopic men jeg føler at dette er en typis l'pool supporters kommentar " Bare vent til neste år dere, da blir det gull". Noen andre som ofte opplever denne, eller er det bare meg? Føler den vil komme før eller siden i denne sesongen også... haha, hvert år siden midten av 90 tallet Epic! NEsten litt komisk at de ligger der de gjør, for da blir det ekstra morro når Chelsea og United gjør opp i Mai. Endret 6. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 jeg har aldri sagt at vi kommer til å "ta gull neste år".... Om vi ikke tar det i år ligger vi hvertfall veldig godt ann nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ufattelig at Pool-supportere, som Gameboy nevner, etter hver bidige sesong aldri lærer. Lærer hva? Det at "dere" hver sesong tror dere er bedre enn United, hver sesong skal ta gull, og hver sesong har verdens beste stall med de beste spillerne i hver eneste posisjon. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ufattelig at Pool-supportere, som Gameboy nevner, etter hver bidige sesong aldri lærer. Lærer hva? Det at "dere" hver sesong tror dere er bedre enn United, hver sesong skal ta gull, og hver sesong har verdens beste stall med de beste spillerne i hver eneste posisjon. Det har vi ikke, men vi har et godt "LAG"! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Setter meg godt tilbake i godstolen og ler av stakkarlige Liverpool, mens jeg nyter rettferdigheten og faktumet at det er slike seiere som ordner ligagull Tror dette var en stor boost på selvtilliten til gutta. Slår vi Tottenham borte til helga, er mye allerede gjort. Da er det hjemmekamper mot topplaga ut sesongen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Ufattelig at Pool-supportere, som Gameboy nevner, etter hver bidige sesong aldri lærer. Lærer hva? Det at "dere" hver sesong tror dere er bedre enn United, hver sesong skal ta gull, og hver sesong har verdens beste stall med de beste spillerne i hver eneste posisjon. Nå generaliserer du veldig. Det er kanskje snakk om et fåtall supportere som sier dette. Endret 6. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Setter meg godt tilbake i godstolen og ler av stakkarlige Liverpool, mens jeg nyter rettferdigheten og faktumet at det er slike seiere som ordner ligagull Tror dette var en stor boost på selvtilliten til gutta. Slår vi Tottenham borte til helga, er mye allerede gjort. Da er det hjemmekamper mot topplaga ut sesongen. Jeg tror dessverre dere taper mot thfc. Dere blir rundspilt Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ufattelig at Pool-supportere, som Gameboy nevner, etter hver bidige sesong aldri lærer. Lærer hva? Det at "dere" hver sesong tror dere er bedre enn United, hver sesong skal ta gull, og hver sesong har verdens beste stall med de beste spillerne i hver eneste posisjon. Nå generaliserer du veldig. Det er kanskje snakk om et fåtall supportere som sier dette. Legg merke til at jeg skrev "dere" og ikke dere. Og nei, det er faktisk snakk om et latterlig høyt antall. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Klart du tror det Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Klart du tror det Hmm... Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Setter meg godt tilbake i godstolen og ler av stakkarlige Liverpool, mens jeg nyter rettferdigheten og faktumet at det er slike seiere som ordner ligagull Tror dette var en stor boost på selvtilliten til gutta. Slår vi Tottenham borte til helga, er mye allerede gjort. Da er det hjemmekamper mot topplaga ut sesongen. Jeg tror dessverre dere taper mot thfc. Dere blir rundspilt Sånn som dere? Trokke det nei. Blir chill fremover hvis United vinner kamper! Gleder meg til slutten ass Gleder meg så jævlig til å mobbe l'pool!! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ufattelig at Pool-supportere, som Gameboy nevner, etter hver bidige sesong aldri lærer. Lærer hva? Det at "dere" hver sesong tror dere er bedre enn United, hver sesong skal ta gull, og hver sesong har verdens beste stall med de beste spillerne i hver eneste posisjon. Nå generaliserer du veldig. Det er kanskje snakk om et fåtall supportere som sier dette. Legg merke til at jeg skrev "dere" og ikke dere. Og nei, det er faktisk snakk om et latterlig høyt antall. Og hvordan vet du dette? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Gjett hvem som har sitti med Vidic-trøye på seg i hele dag OT: Går du på NTNU? Så en type der med Vidic-trøye i stad. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Gleder meg også til å mobbe scum Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ufattelig at Pool-supportere, som Gameboy nevner, etter hver bidige sesong aldri lærer. Lærer hva? Det at "dere" hver sesong tror dere er bedre enn United, hver sesong skal ta gull, og hver sesong har verdens beste stall med de beste spillerne i hver eneste posisjon. Nå generaliserer du veldig. Det er kanskje snakk om et fåtall supportere som sier dette. Legg merke til at jeg skrev "dere" og ikke dere. Og nei, det er faktisk snakk om et latterlig høyt antall. Og hvordan vet du dette? Hva tror du? Jeg og andre United-supportere får jo høre dette hver bidige sesong. Gleder meg også til å mobbe scum For hva da? Antall troféer de siste tyve årene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg gleder meg til pool og united-campene blir seriøse igjen.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Men du kan sikkert slutte å spamme nå corsair. Så takk til deg, adjø og farvel. på gjensyn, snakkas! bruno99, du er et hedelig unntak, det har jeg bitt mer merke i. Danielzu også Bra fyrer, som dessverre holder med feil lag. Endret 6. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ufattelig at Pool-supportere, som Gameboy nevner, etter hver bidige sesong aldri lærer. Lærer hva? Det at "dere" hver sesong tror dere er bedre enn United, hver sesong skal ta gull, og hver sesong har verdens beste stall med de beste spillerne i hver eneste posisjon. Nå generaliserer du veldig. Det er kanskje snakk om et fåtall supportere som sier dette. Legg merke til at jeg skrev "dere" og ikke dere. Og nei, det er faktisk snakk om et latterlig høyt antall. Og hvordan vet du dette? Hva tror du? Jeg og andre United-supportere får jo høre dette hver bidige sesong. Ha ha. Fra ett utrolig høyt antal supportere? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Link noen? Jeg vil se målet om og om igjen så jeg husker det når jeg er 50 år og 2 mnd. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå