banansplitt™ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kan jeg få lov å anbefale KopForum akkurat nå? Koseleser litt nå. Dem er veldig sinte fordi dem mener United har fått spesialregler ang. Ronaldo-karantenen. Det er ikke bare karantener de får egne regler i, de fikk også arbeidstillatelse for Tosic, mens Leto ikke fikk... tyyyypisk scum flaks Makan til griseflaks skal man **** meg lete lenge etter. Jeg får bare lyst til å kaste opp... rett i trynet på vidic... Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Sa at Berba var dårlig i går og sier det faen meg igjen.. HAN SUGER! Men, fy faen så digg ellers Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Som Giallo sier.. Først lovpriser dere berba, deretter etter en dårlig kamp suger han totalt :O... Hmm, er det fans eller? Legg merke til at han som kritiserer berba aldri før har postet i denne tråden du Det kan hende, men jeg syntes jeg har sett noe tidligere Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vi hadde jo ganske flaks, synes nå jeg. Denne kampen beviste at klare angrepskamper mot ultradefensive lag ikke er noe vi kan særlig godt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det er faen meg labert at det skal en forsvarer til for å score når laget heter Manchester United. Håper at dette er en oppvekkende kalddusj for hele gjengen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Points: Mere mere mere! Syntes Berba var et bra kjøp jeg, han kommer til å bli veldig viktig utover i sesongen. MEn i motsettning til Liverpool, så har vi mange kvalitetsspillere å velge mellom, så vi har lov til å ønske oss Berba på benken i neste og Tevez fra start. Vi hadde jo ganske flaks, synes nå jeg. Denne kampen beviste at klare angrepskamper mot ultradefensive lag ikke er noe vi kan særlig godt. Vel, mange lag kommer til OT med lignende taktikk. Vi pleier å hanskes med slike kamper, men i dag var vi tamme fremover. Altfor stillestående. At Andy ikke starta var en skam Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Okey Game: Slapp av folkens. Det er og blir Chelsea som er vår argeste rival denne sesongen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) hæhæh, jeg dør på meg. De lærer aldri De fortrenger alt og har hukommelse som gullfisk! Epic å se de faile sesong etter sesong. Endret 6. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Okey Game: Slapp av folkens. Det er og blir Chelsea som er vår argeste rival denne sesongen. Nå ville jeg kalt Arsenal en hetere kandidat til tredjeplassen, menmen... Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Liverpool er Chelsea's heteste tittelkandidat... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fortsett å fortell deg selv det du, om det bedrer humøret ditt. Lille barn Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Gratulerer med seieren, det var faen meg fortjent. Blir utrolig provosert å se så defensive møkkalag stjele poeng. Nå hadde kanskje Sunderland ikke noe annet valg enn å spille sånn mtp. at de har blitt forlatt av Keane osv, but still. Grattis. Takk. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fortsett å fortell deg selv det du, om det bedrer humøret ditt. Lille barn Takk fjortis... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Utrolig nysjerrig på alderen til Corsair. Er han over 13 er jeg isåfall flau på hans vegne. Ufattelig at Pool-supportere, som Gameboy nevner, etter hver bidige sesong aldri lærer. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kanskje litt offtopic men jeg føler at dette er en typis l'pool supporters kommentar " Bare vent til neste år dere, da blir det gull". Noen andre som ofte opplever denne, eller er det bare meg? Føler den vil komme før eller siden i denne sesongen også... Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Utrolig nysjerrig på alderen til Corsair. Er han over 13 er jeg isåfall flau på hans vegne. Ufattelig at Pool-supportere, som Gameboy nevner, etter hver bidige sesong aldri lærer. Off, jeg tror jeg er 2 år ellns? Husker ikke helt Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Link noen? Jeg vil se målet om og om igjen så jeg husker det når jeg er 50 år og 2 mnd. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ufattelig at Pool-supportere, som Gameboy nevner, etter hver bidige sesong aldri lærer. Lærer hva? Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Kan vi ikke bare vente til mai? edit: Bruno, at liverpool ikke vinner og ikke er særlig nærme heller. Endret 6. desember 2008 av arehei Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Utrolig nysjerrig på alderen til Corsair. Er han over 13 er jeg isåfall flau på hans vegne. Ufattelig at Pool-supportere, som Gameboy nevner, etter hver bidige sesong aldri lærer. Off, jeg tror jeg er 2 år ellns? Husker ikke helt Nei jeg vet ikke jeg? Men sånn på ordentlig, hvor gammel er du? Eller det passer vel bedre å spørre hvor ung du er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå