Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Kan jeg få lov å anbefale KopForum akkurat nå?

Koseleser litt nå. Dem er veldig sinte fordi dem mener United har fått spesialregler ang. Ronaldo-karantenen. :D

Det er ikke bare karantener de får egne regler i, de fikk også arbeidstillatelse for Tosic, mens Leto ikke fikk...

tyyyypisk scum flaks

Makan til griseflaks skal man **** meg lete lenge etter. Jeg får bare lyst til å kaste opp... rett i trynet på vidic...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes Berba var et bra kjøp jeg, han kommer til å bli veldig viktig utover i sesongen. MEn i motsettning til Liverpool, så har vi mange kvalitetsspillere å velge mellom, så vi har lov til å ønske oss Berba på benken i neste og Tevez fra start.

Vi hadde jo ganske flaks, synes nå jeg. Denne kampen beviste at klare angrepskamper mot ultradefensive lag ikke er noe vi kan særlig godt.

Vel, mange lag kommer til OT med lignende taktikk. Vi pleier å hanskes med slike kamper, men i dag var vi tamme fremover. Altfor stillestående.

At Andy ikke starta var en skam

Lenke til kommentar
Utrolig nysjerrig på alderen til Corsair. Er han over 13 er jeg isåfall flau på hans vegne.

Ufattelig at Pool-supportere, som Gameboy nevner, etter hver bidige sesong aldri lærer.

Off, jeg tror jeg er 2 år ellns? Husker ikke helt :p

Nei jeg vet ikke jeg? Men sånn på ordentlig, hvor gammel er du? Eller det passer vel bedre å spørre hvor ung du er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...