Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utrolig skuffende, selv om vi eier absolutt alt av ballen. Lukta nesten en ny pompey av dette her. Hvor er innsatsen forran mål`? Rooney er HELT tam. Inn med tevez og Anderson først og fremst.

Park klarer ikke å putte, så ser heller nani innpå oxo

Helt enig.

Lenke til kommentar
Herregud så ræva Ronaldo er. Han gidder seriøst aldri å jobbe igjen tapte baller, bare ligger og spreller seg som en verpesjuk frøken.

Har du sett kampen? Vært nede i forsvar mye han. Hva med Berbatov da? Herregud.

Ut med Fletcher. Ikke no kreativitet med han.

Selvsagt ser jeg kampen, han er ræva - hvertfall i forhold til det man forventer av ham.

Lenke til kommentar
Herregud så ræva Ronaldo er. Han gidder seriøst aldri å jobbe igjen tapte baller, bare ligger og spreller seg som en verpesjuk frøken.

Skjønner ikke hvorfor du klager på Fletcher og Berbatov.

Fletcher har vært glimrende sammen med Carrick, og styrt hele midtbanen. Berbatov er kreativ som vanlig.

Er faktisk enig med Gameboy her, inn med Nani, ut med Park.

Rafael er herlig forresten :)

Trodde jeg drømte da jeg så Berbatov løpe tilbake for å vinne tilbake en ball.

Lenke til kommentar
var 75% mot 25% i possesion rett før pause..

Var i det 41min tror jeg og vi hadde ballen resten, så vi sniffer på 80% elns og det er drøyt. Men det vinner ikke fotballkamper...

Jeg forlanger Anderson fra start i 2 omg. Vår og kanskje ligaens mest kreative spiller i form.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du klager på Fletcher og Berbatov.

Fletcher har vært glimrende sammen med Carrick, og styrt hele midtbanen. Berbatov er kreativ som vanlig.

Er faktisk enig med Gameboy her, inn med Nani, ut med Park.

Rafael er herlig forresten :)

Trodde jeg drømte da jeg så Berbatov løpe tilbake for å vinne tilbake en ball.

Trodde jeg så syner da jeg så Berbatov der nede.

Lenke til kommentar
var 75% mot 25% i possesion rett før pause..

Var i det 41min tror jeg og vi hadde ballen resten, så vi sniffer på 80% elns og det er drøyt. Men det vinner ikke fotballkamper...

Jeg forlanger Anderson fra start i 2 omg. Vår og kanskje ligaens mest kreative spiller i form.

ja.. er nok det.. fortsetter det slik i 2. omgang bør me snuse på 85-90% og. Noko som iallfall må ver rekord. Syns Anderson og Tevez må inn tidleg. Nani kan og godt kome inn relativt tidleg.

Lenke til kommentar
Det er alltid noen som forventer for mye.

Det er ikke snakk om å forvente for mye, det er snakk om å forvente full innsats. Vi kan forvente mer av Ronaldo enn av Park, er du ikke enig? Han virker uengasjert, sutrete og upresis. Masse dårlige pasninger fra ham i dag.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Det er ikke snakk om å forvente for mye, det er snakk om å forvente full innsats. Vi kan forvente mer av Ronaldo enn av Park, er du ikke enig? Han virker uengasjert, sutrete og upresis. Masse dårlige pasninger fra ham i dag.

Helt enig. Men Ronaldo er likevel giftig som en klapperslange, jeg tror han putter i 2 omg

Om han ikke blir utvist. Blirhan det, kommer jeg til å klikke i vinkler.

Lenke til kommentar

Ronaldo har gått og gått med ballen i heile dag. Ikkje har han vore like god som han kan. Noko må iallfall gjerast til 2. omgang. Det blir berre trilling av ball på sunderland sin banehalvdel, noko som er ulideleg keisamt å sjå på :hrm:

Helt enig. Men Ronaldo er likevel giftig som en klapperslange, jeg tror han putter i 2 omg

Om han ikke blir utvist. Blirhan det, kommer jeg til å klikke i vinkler.

går sikkert sur og får sitt andre gule kort etter ein håplaus takling som førte til det første. Då veit eg ikkje om eg skal grine eller le :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...