Windows8 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dwight Yorke spiller. Det gjør Bardsley også! Det stemmer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det gjør Bardsley også! Hehe . Var jo egentlig ikke deg jeg svarte. En annen dude sa at Yorke spiller, og så sa jeg at Bardsley spiller også. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det gjør Bardsley også! Hehe . Var jo egentlig ikke deg jeg svarte. En annen dude sa at Yorke spiller, og så sa jeg at Bardsley spiller også. kk... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Anderson fans her? http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_4597002,00.html Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Anderson fans her? http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_4597002,00.html Var her isted, og jeg tror ikke på det der før jeg ser et TV intervju der vi ser han si det Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Syyyyynd gutta Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Sjangsesløsinga er igang .... SJOKK Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nytter ikke å spille bra, når dere ikke setter sjansene vettu Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Var det sløsing? Syns ikke det var en 100% akuratt... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Synes det er rart at Tevez ikke får sjansen etter en verdensklasse forestilling mot Blackburn i midtuka. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Så mye overkjøring (spillemessig) kan jeg ikke huske å ha sett i PL noensinne. Makan Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Herregud, dette må være noe av det sykeste jeg har sett av United-press noensinne. Konstant powerplay. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Så mye overkjøring (spillemessig) kan jeg ikke huske å ha sett i PL noensinne. Makan Tror ikke akkurat dette er riktig tråd for å "Spørre" om slikt. Det sies nemlig at de har store briller på seg når de ser på oss Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nei, mål er noe dritt folkens. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nytter ikke å spille bra, når dere ikke setter sjansene vettu Sant det. Men som fotballelsker vil jeg heller se lege spille bra, enn å ligge bakpå og kontre inn mål. Men vi mangler litt edge forran kassa idag. Er rolig dog, det er nødt til å bli med mål med så mye press Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Herregud så ræva Ronaldo er. Han gidder seriøst aldri å jobbe igjen tapte baller, bare ligger og spreller seg som en verpesjuk frøken. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Utrolig skuffende, selv om vi eier absolutt alt av ballen. Lukta nesten en ny pompey av dette her. Hvor er innsatsen forran mål`? Rooney er HELT tam. Inn med tevez og Anderson først og fremst. Park klarer ikke å putte, så ser heller nani innpå oxo Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 forbaska kjedeleg 1. omgang.. går det ann å spille så destruktiv fotball som det sunderland gjer Håper united scorer rett etter pause slik at sunderland må opp for å poeng, viss dei i det heile tatt vil det Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Faen, er det ikke sending i pausen heller. Great. Lurer på hvor mye possesion vi hadde i 1omg jeg. Ny PL rekord? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Herregud så ræva Ronaldo er. Han gidder seriøst aldri å jobbe igjen tapte baller, bare ligger og spreller seg som en verpesjuk frøken. Har du sett kampen? Vært nede i forsvar mye han. Hva med Berbatov da? Herregud. Ut med Fletcher. Ikke no kreativitet med han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå