Jotun Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Æsj, så måtte jeg se den stygge hykleren juble en gang til. Nesten så jeg slår av tv'n. Hore. Ikke nødvendig å snakke pent om han... liker ikke Gerrard.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fy faen, Liverpool er det værste drittlaget som finns. Med Chelsea!!!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Velvel... Avgårde kåre og se TO lag som spiller bedre fotball enn Liverpool!! Downtown next! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Æsj, så måtte jeg se den stygge hykleren juble en gang til. Nesten så jeg slår av tv'n. Hore. Ikke nødvendig å snakke pent om han... liker ikke Gerrard.... Eh? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Blackburn er dyktige nå, og det ser ut til at de muligens greier å forsvare inn et 1-2 tap. EDIT: Nei det greide dem ikke, men et tappert forsøk! Haha! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Blackburn er dyktige nå, og det ser ut til at de muligens greier å forsvare inn et 1-2 tap. EDIT: Nei det greide dem ikke, men et tappert forsøk! Haha! Hahaha, takk, trengte noe til å muntre meg opp nå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 aaah kom igjen Night! DEN tar du! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Han United fyren i "supporterboksen" er faen meg tilbakestående ass. Men nå er det ikke lenge til match Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Sveerbatov er ikke så glad i at vi prater for mye om latskapen til Berba. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 aaah kom igjen Night! DEN tar du! Jeg ser den nå ja. Var vel ikke så veldig observant, får skylde på feber. Lurer på hva Tevez tenker nå jeg. Putter 4 i LC, benken neste. Syntes synd på han. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Irriterende at ikke Tevez får starte. Rooney burde også fått seg en liten virkelighetssjekk! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Start: Van der Sar, Rafael Da Silva, Ferdinand, Vidic, Evra, Park, Fletcher, Carrick, Ronaldo, Berbatov, Rooney. Reserver: Kuszczak, Neville, Anderson, Giggs, Nani, Evans, Tevez. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Start:Van der Sar, Rafael Da Silva, Ferdinand, Vidic, Evra, Park, Fletcher, Carrick, Ronaldo, Berbatov, Rooney. Reserver: Kuszczak, Neville, Anderson, Giggs, Nani, Evans, Tevez. Velkommen etter (ca. 30 minutter). Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 I dag vinner dere en komfortabel 3-0 seier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 No Scholes? Han skal spille mot Aalborg, og takle spillerne deres slik at de må ligge på sykehus i flere måneder. Han planlegger en heftig revansje. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dwight Yorke spiller. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 No Scholes? Han skal spille mot Aalborg, og takle spillerne deres slik at de må ligge på sykehus i flere måneder. Han planlegger en heftig revansje. Jaha, det er vel bedre med Rooney sentralt da kanskje? Han har jo et lavt kokepunkt... Skal ikke mye til før det koker opp for han . Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Dwight Yorke spiller. Det gjør Bardsley også! Endret 6. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det gjør Bardsley også! Hehe . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå