Chicharito Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 MUTV: VDS Rafael Ferdinand Vidic Evra Ronaldo Carrick Fletcher Park Rooney Berbatov Hvordan går det ann å benke Tevez? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Mulig Tevez kommer inn seinere. Det er jeg ganske sikker på. Han SKAL innpå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vet ikke, men virker ut som Berbatov har klippekort. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvordan går det ann og benke Anderson Han var gud han også mot Blackburn. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Viktigste er vi vinner idag. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jævla trist det her. Nå håper jeg på stygge skader, fitte som jeg er. Trist? Vi spiller ikke pent, men seier til Blackburn ville ikke vært noe særlig "bedre for fotballen" vel? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vet ikke, men virker ut som Berbatov har klippekort. Jepp! Det kostet rundt 300 mill.... Vet ikke, men virker ut som Berbatov har klippekort. Jepp! Det kostet rundt 300 mill.... Edit: Bruno: Hva forventer du til svar på den??? :!: Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jævla trist det her. Nå håper jeg på stygge skader, fitte som jeg er. Trist? Vi spiller ikke pent, men seier til Blackburn ville ikke vært noe særlig "bedre for fotballen" vel? Nei, men de har ikke en brøkdel av så mye midler som dere har. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Synes det er greit at Berba spiller. Tevez har vært god en kamp mot et av Premier Leagues dårligste forsvar. Hvis Rooney og Berba ikke presterer kommer han nok inn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Et mål til av Blackburn nå!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 HVA FAEN DRIVER BLACKBURN MED!? Faen altså, forpulte møkkalag. De kjemper jo faen ikke engang når de er en bak. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) HAHAHAHHA Ince bytter på overtid når de ligger under. Satan så idioti Edit: Flere som lot merke til at verdens beste supportere var helt stille før de goal'a? Only singing when youre winning... Endret 6. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jævla trist det her. Nå håper jeg på stygge skader, fitte som jeg er. Trist? Vi spiller ikke pent, men seier til Blackburn ville ikke vært noe særlig "bedre for fotballen" vel? Nei, men de har ikke en brøkdel av så mye midler som dere har. Vi har en dårlig periode virker det som, hvertfall spillmessig. Det hender andre lag også har det, er det trist for fotballen? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ingen andre "topplag" spiller så bedritent som Liverpool, det er faen meg fakta. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Blackburn er dyktige nå, og det ser ut til at de muligens greier å forsvare inn et 1-2 tap. EDIT: Nei det greide dem ikke, men et tappert forsøk! Endret 6. desember 2008 av Points Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hva? Ingen Tevez fra start??? Nå er det best for Berba om han scorer fire mål! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Haha, ikke det en gang Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Æsj, så måtte jeg se den stygge hykleren juble en gang til. Nesten så jeg slår av tv'n. Hore. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Blackburn er dyktige nå, og det ser ut til at de muligens greier å forsvare inn et 1-2 tap. hahahahhahahahahhaha EPIC 3-1 :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå