Nistelrooy Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Når du presterer å slenge deg over en trilleball, jo da er det tabbe. Nå har jeg ikke analysert målet så nøye, men det så ut som om ballen var borti et par spillere før den gikk i mål. Hvis han da står på feil ben blir det vanskelig å komme seg til den andre siden. Men det er mulig han kunne ha gjort det bedre, jeg har ikke sett det så nøye. Uansett et flaksemål. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Satt å venta på den anyways. Liverpool er så jævelig triste å se på. Tap for fotballen at de ligger der de gjør. Forøvrig så har Bolton hatt endel feite sjanser i andre omg. Godt at Chelsea fortsetter å vise svakhetstegn. Endret 6. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Okei, det der var ikke keepertabbe. Kudos til jøden.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jævla trist det her. Nå håper jeg på stygge skader, fitte som jeg er. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 FAEN HELVETTE!!! møkkalag.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nok en trist dag for fotballen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Scouserne på tribunen har ikke råd til å kjøpe klær, så de går i baris. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 MUTV: VDS Rafael Ferdinand Vidic Evra Ronaldo Carrick Fletcher Park Rooney Berbatov Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Så så. Liverpool vinner ikke serien i år heller. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Faen, Berbatov foran Tevez. Nå er jeg forbannet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kan jo hende noen stjal jakka hans. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) MUTV: VDS Rafael Ferdinand Vidic Evra Ronaldo Carrick Fletcher Park Rooney Berbatov Det er lagoppstillinga for idag? EDIT: Tevez? Hva med Tevez SAF?! Endret 6. desember 2008 av RePaC Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hehe, wtf. Tevez spiller ikke? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Så så. Liverpool vinner ikke serien i år heller. Neeeei, det er nå greit Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Skulle gjerne sett Tevez jeg gitt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Go go go Blackburn! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 "Folket" vil ha Tevez! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Santa goller. Kom igjen nå Rovers! Benken: PIG Neville Evans Anderson Giggs Nani Tevez Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Faen da, Tevez burde spillt i dag. haha Blackburn (tidenes drittlag) klarer å score. Edit: IKKE ANDERSON. FITTETRYNE PÅ BOKS! Kjip dag sålangt Endret 6. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 MUTV: VDS Rafael Ferdinand Vidic Evra Ronaldo Carrick Fletcher Park Rooney Berbatov Det er lagoppstillinga for idag? EDIT: Tevez? Hva med Tevez SAF?! Ja, seff. Jaaa, match igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå