Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Nei, nu er det film x2, frokost, american hotrod, fulham-shitty, mat, 16.00 runda og match :) Her er alt planglagt til detaljnivå. Stod opp for en halvtime sida, så dette er mårran for meg.

American hotrod? Hva er det? :p

Resten av planen høres digg ut, si ifra hvilken film du ser, kunne tenkt meg en.

On topic: Fy faen, syk fotballdag. Kamp som holder interessenivå gjennom hele dagen! :)

Game har alltid planen klar før dagen er i gang, men han kjem aldri lenger enn sofan og pils/frukost :) American hotrod er eitt bilrestaureringsprogram/bilbyggingsprogram på Discovery :) jævla fett btw

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kieran Richardson og keeper Gordon er ikke med for Sunderland i kveld. Scholes skal visstnok ikke være med for oss, mens Fletcher er tvilsom med hamstring problemer.

Vinner vi i mårra, har SAF vunnet 500 kamper med United. Det er et ganske absurd tall. Ellers intressant lesning at Sunderland ikke har slått United på OT på over 40 år, dette inkluderer bl.a 12 møter i PL, så vi har møttes endel.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Je, Kieran og Gordon har vært ute en stund nå tror jeg. Scholes er ikke med ja, det er bekreftet av Fergie (:(). Fletcher tror jeg spiller, Fergie virket ganske sikker på det tidligere på MUTV; selvom jeg syns Anderson kan godt ta plassen siden Fletcher er jo "litt" skadet fra før av.

500 kamper ja. Fergie altså, helt syk. Gud. Hva mer kan man si? Håper gutta gjør det for han i morgen :)

Wow, vet at stats ikke betyr noe, men faen, det var ganske bra stats :p

Lenke til kommentar

Haha, åja :p Men tror han har vært skadet og, vet ikke. Men Gordon haaar, det vet jeg!

Anderson fortjener nesten en kamp fra start i PL nå ja, har ikke vært noe dårlig siden begynnelsen av sesongen liksom, og det var jo pga. jævla OL og ikke noe annet.

Haha damn, visste ikke Limber hadde så mange, trodde han var mer "post når man må", men det var en fin liten klubb :)

Lenke til kommentar
Håper Ronaldo scorer 2-3 mål i dag :) Også 1 av Berbatov med Tevez som assist. Rooney slår jævlig fine pasninger til Ronaldo før han scorer sine :)

Høres ganske perfekt ut til meg, men hadde ikke forundret meg om det ble 0-0 etter vi har vært så positive her :p

EDIT:

Party Stevie!

partystevieyp5.gif

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...