Limbeck Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Tror Aron Lennon hadde vert morsomt. Men han kan gjerne være i Tottenham en sesong til (om han får) Tror ikke det begynner å haste så veldig med erstatterene enda. Ikke noe som tyder på at Giggs eller Schoiles har tenkt å gi seg og vi har Park som til tross for lite spilletid har vist veldig mye posetivt. Han har en veldig teft for mål og stor insats. Hargreaves kommer antagelig i sommer. Han vil hit og Fergie vil ha han. Bayern har også gitt litt etter. Endret 14. april 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Richardson må ut ja, han får ikke til noen ting. I sommer må Solskjær og Giggs erstattes, Scholes og Neville holder 1-2 sesonger til. Problemet er vel at for å erstatte de to må vi ut med relativt store summer, vet ikke helt hvordan det kommer til å gå. 8380526[/snapback] Giggsy erstattes? Nei takk! Solskjær Richardson O'Shea og Fletcher derimot må nok ut. AF har nok noe penger bruke i og med at han kun kjøpte Carrick i sommer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Enig med deg at de spillerene må ut, Solskjær er en fantastisk person, men han holder ikke mål og det gjør ikke de andre heller. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Solskjær hever ikke mye lønn da, å kan godt få spille en sesong til. Å komme tilbake i år slik han har gjort er enormt, å jeg skjønner ikke hva vi skulle med Larson. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Richardson må ut ja, han får ikke til noen ting. I sommer må Solskjær og Giggs erstattes, Scholes og Neville holder 1-2 sesonger til. Problemet er vel at for å erstatte de to må vi ut med relativt store summer, vet ikke helt hvordan det kommer til å gå. 8380526[/snapback] Giggsy erstattes? Nei takk! Solskjær Richardson O'Shea og Fletcher derimot må nok ut. AF har nok noe penger bruke i og med at han kun kjøpte Carrick i sommer. 8381010[/snapback] Nei, den er grei, la oss basere oss på at GIGGS kan spille 90% av kampene i flere sesonger fremover. Fordi 34 år er jo overhodet ikke gammelt i dagens fotball. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Gjennomsnitt alderen for å gi seg i dag er 34-35 år for utespillere og 36-37 år for keepere. Så de fleste gir seg når de er nesten på alderen til Sunny og Giggs. Endret 14. april 2007 av Raste Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Gjennomsnitt alderen for å gi seg i dag er 34-35 år for utespillere og 36-37 år for keepere.Så de fleste gir seg når de er nesten på alderen til Sunny og Giggs. 8382487[/snapback] Kilde på dette? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Husker ikke hvor jeg leste dette dessverre. Skal se om jeg finner det senere. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Richardson må ut ja, han får ikke til noen ting. I sommer må Solskjær og Giggs erstattes, Scholes og Neville holder 1-2 sesonger til. Problemet er vel at for å erstatte de to må vi ut med relativt store summer, vet ikke helt hvordan det kommer til å gå. 8380526[/snapback] Giggsy erstattes? Nei takk! Solskjær Richardson O'Shea og Fletcher derimot må nok ut. AF har nok noe penger bruke i og med at han kun kjøpte Carrick i sommer. 8381010[/snapback] Fletcher skal faen ikke ut. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Håper denne kampen blir mer underholdning i enn Lfc kampen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 ---------------van der sar brown-----ferdinand----heinze----evra ronaldo----carrick-----scholes---giggs -----------rooney---smith---------- NICE lag. Endelig får vi se Heinze som stopper. Kan vel garantere at kampen blir mer underholdende, bare med Ronaldo på banen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Richardson må ut ja, han får ikke til noen ting. I sommer må Solskjær og Giggs erstattes, Scholes og Neville holder 1-2 sesonger til. Problemet er vel at for å erstatte de to må vi ut med relativt store summer, vet ikke helt hvordan det kommer til å gå. 8380526[/snapback] Giggsy erstattes? Nei takk! Solskjær Richardson O'Shea og Fletcher derimot må nok ut. AF har nok noe penger bruke i og med at han kun kjøpte Carrick i sommer. 8381010[/snapback] Fletcher skal faen ikke ut. 8383103[/snapback] "Fletcher suger balle". Mon tro hvem det var sitat fra? Jeg personlig har alltid hatt sansen for Fletcher, han eide hvertfall grovt i CM0102 Sammen med Djordjic. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Richardson må ut ja, han får ikke til noen ting. I sommer må Solskjær og Giggs erstattes, Scholes og Neville holder 1-2 sesonger til. Problemet er vel at for å erstatte de to må vi ut med relativt store summer, vet ikke helt hvordan det kommer til å gå. 8380526[/snapback] Giggsy erstattes? Nei takk! Solskjær Richardson O'Shea og Fletcher derimot må nok ut. AF har nok noe penger bruke i og med at han kun kjøpte Carrick i sommer. 8381010[/snapback] Fletcher skal faen ikke ut. 8383103[/snapback] "Fletcher suger balle". Mon tro hvem det var sitat fra? Jeg personlig har alltid hatt sansen for Fletcher, han eide hvertfall grovt i CM0102 Sammen med Djordjic. 8383195[/snapback] Ja, jeg lurer også på hvem som har sagt det der, for det har hvertfall IKKE jeg sagt. Sjekke det akkurat opp. Så slutt å spre rundt deg med løgner. Jeg har alltid hatt sansen for Fletcher, helt siden han dominerte i fa-semien mot Arsenal to-tre sesonger siden. Endret 14. april 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Trekker det tilbake, jeg husket feil. Beklager. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Den er grei Skulle gjerne hvilt Carrick idag og hatt Fletcher innpå. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 En liten bit av meg håper egentlig United taper i dag, så spillerne får konsentrert seg skikkelig om pl og cl. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Når er kampen? Eller har den allerede startet? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Når er kampen? Eller har den allerede startet? 8383278[/snapback] Starter nå, din sopp Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Får verken TvAnts eller PPStream til å funke. Har sett kamp på PPStream før, og bruker myp2p.eu. Noen som vet noe? Har ikke tv3 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Og der var vi igang allerede. Hehe. Flott ball av Carrick. Rooney special. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå