Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg spørre: Har du noen gang sett ham i aksjon? Gutten har ikke ett minutts erfaring i pl, og du anser han som en erstatter for Evra?

Fabio skal jo være et større talent enn Rafael, så det er jo hvertfall lovende. :)

Han mangler kamptrening. O'Shea blir nok førstevalget mens Evra er borte.

Lenke til kommentar

Nei. Nei. NEI. IKKE karantene på Evra, NEI. Når vi faktisk er tilbake i PL og har Evra som banens beste blir FA sur og sjalu og tenker plutselig; på tide vi straffe Utd med noe altså, hva hadde skadet de litt? Nei, tror vi tar opp Evra saken siden han er jo klart i storform. Åja, god idee, da gjør vi det! Skal vi ta en standard 3 kamp da? Nei, ta 4 siden han allerede har en så kaller vi det en god 5 tall. Sweet!

FUCK OFF FUCKING FA. Og bare 25,000 pund for Chelsea som faktisk gjorde dette? YOU MUST BE FUCKING ME.

Lenke til kommentar

Håper vi får sjå Fabio og ikke Oshea etterpå. Johnnyboy er seriøst ubrukelig fremover på banen og i denne kampen er det større behov for kreativitet enn defensiv trygghet. Rafael har virket dyktig bakover, så ser egentlig ingen grunn til at brodern ikke er det samme. O'shea kan spille borte mot Spurs.

Korrupte FA, er ikke noe nytt. Skandale. Dette skjedde 26.april og det blåses opp nå... Fyfaen, håper avgjørelsen ankes.

Edit: Evra kan jo spille etterpå, my mistake. Suspensjonen gjelder fra 22 desember, etter at han sonet for gule kort også.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Er litt nytt nå, tar vekk en utrolig viktig spiller for oss for noe som skjedde en time etter en kamp, ikke noe barna kan se på eller noe sånt en gang, så er ikke for å "sette" eksempel. Men når Drogba kan faktisk skade noen, og ikke self defence som Evra, så sier de 3 kamper. Dette er jo verre enn korrupt, er faen meg ute av denne verden.

Uansett, Game, når du sier denne kampen snakker du om Sunderland? Evra spiller jo i morgen da :)

Lenke til kommentar
Korrupte FA, er ikke noe nytt. Skandale. Dette skjedde 26.april og det blåses opp nå... Fyfaen, håper avgjørelsen ankes.

I know, dette er jo nesten noe de viser frem bare fordi de vil siden det er så lenge etter. Føler at vi ble raped liksom, så ille. Avgjørelsen ankes vel ikke med mindre noen kjøper FA før det eller noe.

Lenke til kommentar

Får med et bilde av Hyrlen også, så i mårra har FA trukket straffen :p

Nei, nu er det film x2, frokost, american hotrod, fulham-shitty, mat, 16.00 runda og match :) Her er alt planglagt til detaljnivå. Stod opp for en halvtime sida, så dette er mårran for meg.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Nei, nu er det film x2, frokost, american hotrod, fulham-shitty, mat, 16.00 runda og match :) Her er alt planglagt til detaljnivå. Stod opp for en halvtime sida, så dette er mårran for meg.

American hotrod? Hva er det? :p

Resten av planen høres digg ut, si ifra hvilken film du ser, kunne tenkt meg en.

On topic: Fy faen, syk fotballdag. Kamp som holder interessenivå gjennom hele dagen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...