SpencerReid Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Sjansemisbruket hans... Har vi glemt forspillet til Ronaldos mål mot West Ham allerede kanskje? Mot City var han midt på treet, rikgitnok. Rooney og Tevez blir to litt for like spillertyper i slike kamper imo. Når vi kommer til å dominere, tror jeg forsvaret vil slite mer med en av hver sort. Rooney kan spille kant i steden for Nani kanskje. Dessuten, meg og Nightkeeper venter fortsatt på kampen hvor Berba putter 4. Ikke at det skjer i mårra, men man vet aldri med fotball. Tipper 2-1 seier. redd for farta til Cisse. Står på at Berba bør starte på benk istedet for Rooney i morra. En vending mange runder tilbake forandrer ikke det.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Rekker ikke den siste halv timen av morgendagens kamp. Forventer gode nyheter når jeg er hjemme igjen! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 18:30 Passer jo ypperlig! Tid til å fikse bilen til kompisen og da;) Å passer forferdelig for meg i og med at jeg skal på fest rundt 19.00. Jeg hadde virkelig håpet på en tidlig match i morgen UGH! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 4 kampers karantene for Evra ja. Latterlig strengt, men lar man seg provosere av en tosk av en banemann, så må man betale prisen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Venstrebeck er vel plassen vi har minst back-up på atm. Bra at Fabio er tilbake da. Nå har han vel fem kamper da? Han fikk en kamp for fem gule kort også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Den utsatte hjemmekampen mot Fulham har fått en ny dato. Tirsdag 17. februar 2009 kl. 21:00. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Halvt år med hengekamp... sykt.... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 4 kampers karantene for Evra ja. Latterlig strengt, men lar man seg provosere av en tosk av en banemann, så må man betale prisen. Helt håpløst, men det er jo ikke de verste kampene han går glipp av, så vi overlever vel det vil jeg tro... Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 4 kampers karantene for Evra ja. Latterlig strengt, men lar man seg provosere av en tosk av en banemann, så må man betale prisen. Helt håpløst, men det er jo ikke de verste kampene han går glipp av, så vi overlever vel det vil jeg tro... Får håpe han klarer å bevare det han har hatt i det siste, selv om han blir statt på sidelinja i 4 kamper. Evra har vært helt sykt god i det siste, og er veldig synd hvis en sak som dette skal ødlegge formen hans. Håper vi får se litt til Fabio, ellers tror jeg O'Shea er kurrant nok som backup i de 4 kampene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 O'shea på venstreback og Fabio får vel prøve seg også, ingen krise men Evra er jo en av våre beste spillere for tiden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Halvt år med hengekamp... sykt.... Og så kommer kampen mot Wigan om to uker også da. Det blir umulig å finne en dag å få spilt den kampen på. Blir som med Rangers i fjor. Så mange kamper på så få dager. Endte opp med å tape alle de tre tingene de kjempet for. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 O'shea på venstreback og Fabio får vel prøve seg også, ingen krise men Evra er jo en av våre beste spillere for tiden. Evra er konstant en av deres beste spillere. Jeg vil påstå at han og Ronaldo er deres 2 viktigste spillere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Skjønner ikke hvordan han kan få £15.000 i bot i tillegg. FA er idioter. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Lurer på om straffen hadde sett lik ut om det var drogba som hadde blitt hetset av en banemann på OT. Da hadde vel drogba gått fri, og vi hadde fått en saftig bot for rasisme..... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Banemannen hadde fått £40.000 + fem år i fengsel. Drogba hadde sluppet unna uten straff. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hadde sikkert vanket bot for klubben også.. FA får meg til å rive av meg kroppshår på uante plasser. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Var jo dumt gjort av Evra, men straffen er altfor streng! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Bra at Fabio er tilbake da. Kan jeg spørre: Har du noen gang sett ham i aksjon? Gutten har ikke ett minutts erfaring i pl, og du anser han som en erstatter for Evra? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Rekker ikke den siste halv timen av morgendagens kamp. Forventer gode nyheter når jeg er hjemme igjen! Jada, skal si fra jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Rekker ikke den siste halv timen av morgendagens kamp. Forventer gode nyheter når jeg er hjemme igjen! Jada, skal si fra jeg Bare å komme inn i tråden, så får man vite svaret med en gang. Blir enten eller . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå