Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VDS

Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra

Ronaldo - Carrick - Anderson (Scholes komme inn i 2omg) - Nani

Tevez - Berbatov

Håper på denne 11'eren i mårra. Rooney har godt av å få starte en kamp på benken nå. Så kan han heller komme innpå, heltent på å vise seg frem.

Lenke til kommentar
Vi MÅ vinne i helga, alt annet er ikke akseptabalet. Nå som Sunderland akkurat har mista Kean som manager burde moralen i laget være dårlig. Tror vi vinner den 3-0, 2 mål av Tevez :cool:

Heeeey

Noen har tatt profil-bildet mitt,forstørret det,og brukt det selv :cool:

Lenke til kommentar
Har ingenting imot Berba, men syns han godt kan starte på benken i morra. Har ikke bevist i det siste hvorfor han skal spille. Kan komme på i 2.omgang, og gjøre mine ord til skamme :p

Hmm, har ikke noe spessielt i mot han jeg heller, men synest bare han er/har vært aaalt for dårlig i forhold til prisen vi betalte for han..

Når er kampen?

Please si tidligst 16....

18:30

Lenke til kommentar

Sjansemisbruket hans...

Har vi glemt forspillet til Ronaldos mål mot West Ham allerede kanskje? Mot City var han midt på treet, rikgitnok. Rooney og Tevez blir to litt for like spillertyper i slike kamper imo. Når vi kommer til å dominere, tror jeg forsvaret vil slite mer med en av hver sort.

Rooney kan spille kant i steden for Nani kanskje.

Dessuten, meg og Nightkeeper venter fortsatt på kampen hvor Berba putter 4. Ikke at det skjer i mårra, men man vet aldri med fotball.

Tipper 2-1 seier. redd for farta til Cisse.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...