Tissetassen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Keane som assist hadde vært supert tror jeg. Spørs om han vill det selv da. Forresten herlig med 5-3 igår ! Vart litt nervøs når det sto 4-3, men vi rodde det i land:) Tror neppe Keane vil være assistent... Ja, akuratt det jeg tenkte. Men kan jo hende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 http://www.premierleague.com/page/Headline...1475901,00.html - Flott for Tevez. Godt med litt skryt fra bossen. Skulle vel bare mangle etter fire mål. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Mulig jeg fulgte ekstremt dårlig med i går, men scorte ikke Tevez kun 3 mål? Lenke til kommentar
Tissetassen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Forresten, jeg begynte og tenke på keepere. Nå som Edwin ikke er mange årene ifra og legge opp trenger vi en ny en. Jeg mener at Foster og Kuszczak ikke holder godt nok nivå. Mitt tips: Edwin legger opp Selg Kuszczak Kjøp Shay Given (newcastle) Given har vært utrolig god i år, og er enda ung til å være keeper. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Mulig jeg fulgte ekstremt dårlig med i går, men scorte ikke Tevez kun 3 mål? Tenker du på 1-0 målet? Det ble kreditert Tevez. edit: Også har du straffemålet, vegg-spill-med-Anderson-målet, og det siste volleymålet (som vel og var på assist fra Anderson). Det blir 4. Endret 4. desember 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Mulig jeg fulgte ekstremt dårlig med i går, men scorte ikke Tevez kun 3 mål?Han scorte 4min på overtid også. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg vil vel påstå at han scoret 3 mål, det første må ha vært et selvmål. Han har flaks hvis han blir kreditert det målet der synes jeg... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det var et "selvmål" ja, han headet ballen så traff den hodet til en annen spiller. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Keane som assist hadde vært supert tror jeg. Spørs om han vill det selv da. Forresten herlig med 5-3 igår ! Vart litt nervøs når det sto 4-3, men vi rodde det i land:) Tror neppe Keane vil være assistent... Ja, akuratt det jeg tenkte. Men kan jo hende. Nei, det er lite tvilsomt. Hvertfall ikke etter den patetiske måten Keane forlot klubben på. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...ig_i_sunderland Mer info rundt keane. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...ig_i_sunderland Mer info rundt keane. Såpass ja. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Keane som assist hadde vært supert tror jeg. Spørs om han vill det selv da. Forresten herlig med 5-3 igår ! Vart litt nervøs når det sto 4-3, men vi rodde det i land:) Tror neppe Keane vil være assistent... Ja, akuratt det jeg tenkte. Men kan jo hende. Nei, det er lite tvilsomt. Hvertfall ikke etter den patetiske måten Keane forlot klubben på. Er det et sted man kan lese om den saken? Edit: Mener også andre kontroversielle unitedsaker som united.no ikke skriver om, Rios kontrakttrøbbel f.eks. Endret 4. desember 2008 av String-Emil Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 <Limb: De slo oss på Upton Park romjulen ifjor etter managerbytte. Eller så var det sesongen før der igjen. De har slått oss på Upton to år på rad nå. Det kan stemme Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Stemmer, Game Første kampen til Curbs hos Hammers. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/e...rem/6164463.stm Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå har dere juleferie-studenter (Game, Night) skrytt mye av disse vakenettene deres. Nå vil jeg ha litt underholdning fra dere de neste timene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg er på plass jeg og med fri i morgen. Hit me. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Feil tråd å ta underholdningen i. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fotballpuben next da el? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Blir vel det ja. Damn, he fly Endret 5. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fyfaen, når jeg ser det bilde tenker jeg over hva mer man kan ønske seg i livet enn å være proff i Manchester United for der å nyte alle livets goder. Jeg synes det bilde der symboliserer det nesten perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå