banansplitt™ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva er itslearning? Hadde sjeldent fravær på vgs, har kanskje noe med at jeg gikk på noe jeg likte (Idrett). Når idrettsteori ble morsomt aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sonet Sir Alex den ene kampen igår? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Var mye nytt United stoff her nå gutar!! Fravær betyr stort sett ikke så mye utenom for yrkesfag når man skal søke lærlingplass. Ferguson var iallfall på tribunen såg det ut som! Endret 4. desember 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Liverpools nye trener i aksjon xD Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Lite frekt bilde Har også skolearena og rundt 30 timer fravær så langt i år. Tatt meg et par skulkedager som ikke har kommet med på fraværet faktisk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Lite frekt bilde Har også skolearena og rundt 30 timer fravær så langt i år. Tatt meg et par skulkedager som ikke har kommet med på fraværet faktisk Hadda jo vært deilig med han i Liverpool da. Suksess for dere første sesong, før han ruinerer troppen i andre sesong pga. hard trening x) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sky Sports sier at Keane har blitt sparket i Sunderland. Nå skal Sunderland gruses på lørdag! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sky Sports sier at Keane har blitt sparket i Sunderland. Nå skal Sunderland gruses på lørdag! I så fall er det veldig dårlig nytt. Lag som skifter manager får veldig ofte et hopp i prestasjonene like etter. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Chelsea fikk det ikke. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 West Ham fikk det. De slo oss på Old Trafford like etter at de skifta manager. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva er itslearning? Hadde sjeldent fravær på vgs, har kanskje noe med at jeg gikk på noe jeg likte (Idrett). Når idrettsteori ble morsomt aner jeg ikke. Nå vet jeg ikke hvilke fag dere har på idrettslinja oppe hos deg, men jeg hadde treningslære, IKS og ledelse. Samt gym fem ganger i uka, bedre det enn å gå allmenn. Hadde fått mark i ræva av å gå allmenn. Nok OT. 4-1målet i går var imba. Limb: De slo oss på Upton Park romjulen ifjor etter managerbytte. Eller så var det sesongen før der igjen. De har slått oss på Upton to år på rad nå. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 West Ham fikk det. De slo oss på Old Trafford like etter at de skifta manager. Det stemmer, så vi får håpe på de gjør slik som Chelsea Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sky Sports sier at Keane har blitt sparket i Sunderland. Nå skal Sunderland gruses på lørdag! Stakkars Keane Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sky Sports sier at Keane har blitt sparket i Sunderland. Nå skal Sunderland gruses på lørdag! Stakkars Keane De må jo ansette Tom Nordlie, han redder de fra nedrykk Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Stemmer det. Keano og styret har blitt enig om at han skal si opp jobben i sunderland. Sam Allardyce er favoritt til å ta over for Keano. http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...4587960,00.html Endret 4. desember 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Stemmer det. Keano og styret har blitt enig om at han skal si opp jobben i sunderland. Sam Allardyce er favoritt til å ta over for Keano. http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...4587960,00.html Hmm, jeg syntes det er rart at han ikke får mere tid... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Herregud, Keane har da gjort det godt med Sunderland. Et par seiere og de hadde vært på øvre del av tabellen... Tror ikke det vil medbringe noe positivt å sparke manageren rett før bortekamp mot United. Anser dette som et stort pluss for oss. 1) "Uroligheter i troppen". 2) Vi slipper å slå Kong Keane (som kan bli assisten hos oss elns) Endret 4. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Tissetassen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Keane som assist hadde vært supert tror jeg. Spørs om han vill det selv da. Forresten herlig med 5-3 igår ! Vart litt nervøs når det sto 4-3, men vi rodde det i land:) Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Keane som assist hadde vært supert tror jeg. Spørs om han vill det selv da. Forresten herlig med 5-3 igår ! Vart litt nervøs når det sto 4-3, men vi rodde det i land:) Tror neppe Keane vil være assistent... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Men det er lov å håpe. Jeg hadde grått av glede om han hadde blitt ansatt i United igjen. http://www.premierleague.com/page/Headline...1475901,00.html - Flott for Tevez. Godt med litt skryt fra bossen. Endret 4. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå