Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lite frekt bilde :p Har også skolearena og rundt 30 timer fravær så langt i år. Tatt meg et par skulkedager som ikke har kommet med på fraværet faktisk ;)

Hadda jo vært deilig med han i Liverpool da. Suksess for dere første sesong, før han ruinerer troppen i andre sesong pga. hard trening x)

Lenke til kommentar
Hva er itslearning?

Hadde sjeldent fravær på vgs, har kanskje noe med at jeg gikk på noe jeg likte (Idrett).

Når idrettsteori ble morsomt aner jeg ikke. :ermm:

Nå vet jeg ikke hvilke fag dere har på idrettslinja oppe hos deg, men jeg hadde treningslære, IKS og ledelse. Samt gym fem ganger i uka, bedre det enn å gå allmenn. Hadde fått mark i ræva av å gå allmenn.

Nok OT.

4-1målet i går var imba.

Limb: De slo oss på Upton Park romjulen ifjor etter managerbytte. Eller så var det sesongen før der igjen. De har slått oss på Upton to år på rad nå.

Lenke til kommentar

Herregud, Keane har da gjort det godt med Sunderland. Et par seiere og de hadde vært på øvre del av tabellen...

Tror ikke det vil medbringe noe positivt å sparke manageren rett før bortekamp mot United. Anser dette som et stort pluss for oss. 1) "Uroligheter i troppen". 2) Vi slipper å slå Kong Keane (som kan bli assisten hos oss elns)

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...