tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Utdyp da, Giallo. Gamey, I know. We are lucky bastards Fy faen, Anderson og Tevez på 4-1 målet, tror ikke jeg glemmer det snart for å si det sånn. Credz til Giggsy og, litt rutine og backheels der og Herlig Bilde Men han kunne smile litt mer Anderson smiler ikke. Enten hardcore/hardass eller "What the fuck you want?" EDIT: Btw, tenkte aldri på at Anderson er jo faktisk nr. 8. Det er jo et ganske prioritert nummer Endret 4. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Utdyp da, Giallo. Selvsagt må jeg til mitt "Moderland" Det jeg mente var at England (og mange andre land) presser talentene sine i ung alder, har dem ikke vist stor fremgang fra dem var 18 til dem var 20 så er "løpet kjørt". Aqui hadde blitt spist opp av det Engelske "systemet" Edit: Når Andy er på banen så oser det "CHEEEZH" Endret 4. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Mao., det jeg sa var/er dessverre sant. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Mao., det jeg sa var/er dessverre sant. Sa jeg noe annet? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Nope, snakket bare litt med meg selv Sorry. Endret 4. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 <Limbeck: ”Dere” ? Ja, for du er så mye bedre enn oss andre ermm.gif Gir meg det intrykket hver gang du poster nå, at vi andre er bare en gjeng barerumper som tror seiere kommer rekende på ei fjøl. Det er nok ikke tilfellet. Er klar over at jeg hovererte en del der og beklager for det. Men jeg vil påstå at naiviteten står litt høyt til tider. Jeg tror det er svært mange som blir i overkant skuffet om vi ikke slår Sunderland i helga. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nope, snakket bare litt med meg selv Sorry. Nice Doggy (Haha) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 <Limbeck: ”Dere” ? Ja, for du er så mye bedre enn oss andre ermm.gif Gir meg det intrykket hver gang du poster nå, at vi andre er bare en gjeng barerumper som tror seiere kommer rekende på ei fjøl. Det er nok ikke tilfellet. Er klar over at jeg hovererte en del der og beklager for det. Men jeg vil påstå at naiviteten står litt høyt til tider. Jeg tror det er svært mange som blir i overkant skuffet om vi ikke slår Sunderland i helga. Jeg ser hva du mener og er ikke helt uenig Deilig med juleferie Skal være oppe til 8-9 tida, da er det duket for et varmt måltid, før jeg sover til kvelden igjen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jeg missunner deg Gamey 2.5 uker av skole igjen, og begynner 08.15 "i dag" Endret 4. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Deilig med juleferie Skal være oppe til 8-9 tida, da er det duket for et varmt måltid, før jeg sover til kvelden igjen. Fuck Me, har tre lange uker igjen, heldigvis har klassen min unnagjort alle prøvene. Men detta halvåret her har vært hardt, altfor hardt. Nå har jeg riktignok en evig chill timeplan, men det ser vi bort ifra Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ta en skulkedag gutter, det er godt for helsa Man lever trossalt bare en gang. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Ta en skulkedag gutter, det er godt for helsa Man lever trossalt bare en gang. Hehe, En dag blir fort til flere kjenner jeg meg rett. Oh, Gamy har bytta Bilde, til den mandige kroppen sin Jeg kan også vise frem min mandige kropp. *Lete på deiligst.no* Endret 4. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Haha, du aner ikke hvor mye tc skulker. For min del er det 2.5 uke igjen, men jeg må snart begynne på særemnet som skal leveres om halvannen uke. I tillegg er det noen prøver og innleveringer. Endret 4. desember 2008 av iRoman Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jeg skulka som et helvette når jeg gikk på vgs. Herregud, hadde så mye fravær at Itslearning klikka. For å ikke snakke om oppførselsanmerkninger, folket samlet seg rundt pcen når jeg sjekke statusen. Hadde på det meste 32 anm på en termin. Det koster å være klassens tøysekopp og frekkas. På første skoledag på vg2 hadde vi fått nye lærere, som vi aldri hadde hatt før. Da de leste opp navna, stoppet de (var to) på navnet mitt og en kompis (samme navn). "Hmm, ** og ** ja, dette kan bli et intressant år" Fravær på VGS er oppskrytt uansett, jeg har aldri fått noe problemer med det i etterkant. Men så har jeg ikke søkt på noen fancy stillinger enda da Giallo: Min muskelgodbit av en kropp må vises fram. Drar damer vettu, selv om det ikker mange av dem her. Prøver jo også å lokke med meg noen av dere søte djelver hjem når vi vinner matcher. Endret 4. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 fantes Itslearning da du gikk på skole? Håhåhå. Har hatt en del fravær opp gjennom årene ja. Det meste har vært "gyldig", bortsett fra i år. Vet ikke om det kommer til å "bite me in the ass" men så har jeg greie karakterer til å veie opp for fraværet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ta en skulkedag gutter, det er godt for helsa Man lever trossalt bare en gang. Haha. Tar jeg en til får jeg sikkert ikke lov å komme tilbake på skolen snart. Men jeg tar jo en til veldig snart så vi får se hvordan det går. Har 50% fravær i bare matte It's learning kan faen meg til helvete vekk, hater å se disse tallene hjemme og når jeg er vekke fra skolen. Har du så mange uker fri Gamey? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva er itslearning? Hadde sjeldent fravær på vgs, har kanskje noe med at jeg gikk på noe jeg likte (Idrett). Hadde jeg gått allmenn hadde jeg nok vurdert et-par fridager for å si det sånn. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Siste off-topic: http://lovenstad.skole.ralingen.kommune.no...side/ILinfo.htm Og ja, det var sikkert lurt av deg. Sikkert dumt å ta allmenn når jeg driter i det meste menmen, sånn er det. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Haha. Tar jeg en til får jeg sikkert ikke lov å komme tilbake på skolen snart. Men jeg tar jo en til veldig snart så vi får se hvordan det går. Har 50% fravær i bare matte It's learning kan faen meg til helvete vekk, hater å se disse tallene hjemme og når jeg er vekke fra skolen. Har du så mange uker fri Gamey? Har du en grei lærer? Bare hver tilstede på prøvene, så ordner det seg sikkert. Jeg var sikkert i 3-4 kristendomstimer iløpet av det siste året. Faen så ubrukelig allmen var, alt for stort sprang fra u-skolen til vgs når det gjelder faglig innhold og ikke minst ansvar... Er det rart 1 av 5 menn ikke fullfører VGS. Jeg klarte det riktignok Fri til ut i Januar engang jeg, skal på kurs da. Frem til det jobber jeg litt sånn innimellom som forpleingsassist og kokk (natta) på color line. Endret 4. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Høres bra ut. Må legge meg, skole så snart God natt For å holde on-topic: Så akkurat 4-1 målet, og nå skal jeg drømme søtt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå