Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Tevez er i det minste langt mer effektiv og giftig enn Rooney. Men vi for sjå hva som skjer, kan vi hente en Benzema ect, er jeg usikker på om Tevez er verdt penga. Henter vi ikke en stjernespiss i verdensklassen, bør vi beholde Carlito.

Nå blir jeg sikkert slakta, men Rooney er den spissen vi har som jeg er minst fornøyd med og slik har det vært en liten stund nå. Skal seff beholde han, men læll. Fyren er inkompetent forran kassa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Orgasme! Campbell og Welbeck på topp, med gamle Rooney i Dean Windass style; backup om 10 år :D

(Dreaming :innocent:)

Du vet at Dean Windass nesten er 40? Om 10 år er Rooney 33. Er en slight difference der.

Merkelig hvordan en ligacup-kamp kan forandre Tevez sin sesong? Han har vært crap hele høsten, og han er ikke verdt over 300 mille. Det er min mening hvertfall.

Crap hele høsten ja:P, han har jo fått spillt så sinnsykt mye også

Lenke til kommentar

<Selv om enkelte her er litt overoptimistiske til tider, ser man på reaksjonene at det er like morro hver gang det kommer en solid seier.

Jeg vil påstå at mange her inne er ekstremt overoptimistiske. Husker dere Arsenal? Vi skulle jo jogge over dem på flyplassen.

Jeg er litt usikker på hva solid seier er men jeg vet ihvertfall at humørsvigningene har moret meg veldig mange ganger. :)

Og jeg sier det bare som en advarsel. Dere kan lande med et realt mageplask igjen.

------------------------------

Tevez har da ikke vert crap. Det må jo være samme crap som Nani.

.....og hele laget om vi ikke vinner :)

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Tevez er i det minste langt mer effektiv og giftig enn Rooney. Men vi for sjå hva som skjer, kan vi hente en Benzema ect, er jeg usikker på om Tevez er verdt penga. Henter vi ikke en stjernespiss i verdensklassen, bør vi beholde Carlito.

Nå blir jeg sikkert slakta, men Rooney er den spissen vi har som jeg er minst fornøyd med og slik har det vært en liten stund nå. Skal seff beholde han, men læll. Fyren er inkompetent forran kassa.

Skal vi brenne av nye 30 mill på enda en spiss? Vi er ikke Chelsea. Vi bør nå ihvertfall gi Manucho en sjangse.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Skal vi brenne av nye 30 mill på enda en spiss? Vi er ikke Chelsea. Vi bør nå ihvertfall gi Manucho en sjangse.

Helt enig. "Gi meg Benzema. Gi meg Villa." Jeg er lei, vi fikk til og med Berbatov som jeg syns bare er en pluss mer enn "nødvendig". Vi skal beholde Carlos Tevez, det er nok nå. Vi vet jo han er god nok, og med en Berbatov har vi de spillerne vi trenger.

Game, greit nok, Rooney bommer på litt sjanser. Men tenk hvor viktig han er. Og husk, selvom folk sier "Rooney greide jo bare score fra 1m ut på lørdag, derfor det ble mål, blablabla" så var han der, klar for at Carrick skulle skyte der, og holdt seg onside og klar. Rooney er rett og slett livsviktig for dette laget, og spiller som en hengende spiss som OGSÅ skaffer mål. Er ikke sånn at han bare scorer 5-10 mål hver sesong heller; er jo alltid 15 eller der omkring pluss alle de målene han lager.

Jeg er lei av å prate om Rooney osv. Tror alle ekte Utd supportere vet at han er faen meg en djevel for life.

Lenke til kommentar

Leser jeg feil, eller er det virkelig United-supportere som ønsker seg en ny spiss?

Dere har Rooney. En av verdens mest eksplosive og arbeidssomme spisser som i form er ustoppelig. Dere har Tévez, en krysning mellom en arbeidsmaur og måljeger, dere har Berbatov som også er en fantastisk angriper til tross for at han ikke har imponert i United, og ikke glem spisstalentene. I tillegg er flere av midtbanespillerne deres målfarlige. Jeg trenger vel ikke en gang å nevne navn.

Lenke til kommentar

Det jeg satser på er at Tevez går i sommervinduet, ikke i vintervinduet, så kan han evt. "gå", deretter får vi tilbake Fraizer (Som ikke kommer tilbake i vintervinduet håper jeg) og lar han spille. Håper at Welbeck får kommet seg på et skikkelig lån neste sesong også.

Nå er tiden inne for å gi unggutta en liten sjanse, vi har spisser med stort potensialet og som ser ut til å være gode nok for United i fremtiden, la dem slippe til ;)

Lenke til kommentar

Limbeck: ”Dere” ? Ja, for du er så mye bedre enn oss andre :ermm: Gir meg det intrykket hver gang du poster nå, at vi andre er bare en gjeng barerumper som tror seiere kommer rekende på ei fjøl. Det er nok ikke tilfellet.

Om vi ikke kjøper Tevez (ikke lenge siden de fleste her ville bruke pengene på noe annet), kan vi bruke de midlene på en annen spiss. Ser ikke noe negativt i å forsterke troppen ytterlige. Rooney og Berbatov alene, blir litt for tynt. Frazier er riktignok en god backup, men vi vet jo enda ikke hvor god han blir. Jeg er usikker på om Tevez er verdt 300m, men okey, jeg kommer ikke til å klage om han kjøpes. Men om han ikke blir, vil jeg ha en ny spiss. 3 stjernespisser og noen unge talenter der oppe, er perfecto. Manucho har jeg imotsettning til de andre unggutta våre 0 tro på, han virker litt temposvak. Dessuten er han ingen ungfåla.

Tc: Hva mener du? Så jeg er ikke en ekte United supporter fordi jeg ikke dickrider en av dine yndlinger? At han var der på lørdag tror jeg var mer tilfeldigheter, enn dyktighet. He ain't no Andy Cole! Både håper og tror Rooney blir i United lenge, men fyfaen så han får blodet i årene mine til å koke når han brenner sjanse på sjanse. Det er som om Nani lager selvmål på overtid mot Liverpool, for Points og Raste. Kan ikke noe for det, Rooney irriterer meg, selv om han er drittgod utenfor boksen.

Ralph Lauren: Uenig, Berba er en mye bedre tilrettelegger. Han er gifitig, har strålende passninger, teknikk og ikke minst oversikt. Mangler litt på arb.moralen, men vi trenger ikke 3 spisser som jobber som besatte bakover. Syntes Berba var tidevis stor mot City, han er det oppspillspunktet vi har manglet.

Når alt kommer til alt, har vi en bortimot perfekt stall nu. Spennende med Tosic i Januar også, så kanskje vi omsetter enda flere frispark til mål. Man kan aldri få for mange spennende kantspillere :D

Lenke til kommentar
For meg er det i det hele tatt utrolig at Tévez ikke får spille mer. Han er pr. dags dato et bedre alternativ enn Berbatov.

Eller ikke?

Spille med Tevez og Rooney synes jeg ikke fungerer optimalt (ikke nevn fjoråret), de er to identiske spilletyper, og har de samme "idiotiske" egenskapene, f.eks å hente ballen fra egen 16-meter :)

Nei, for min del er Berba og enten rooney eller Tevez det naturlige valget :)

Lenke til kommentar
Orgasme! Campbell og Welbeck på topp, med gamle Rooney i Dean Windass style; backup om 10 år :D

(Dreaming :innocent:)

Du vet at Dean Windass nesten er 40? Om 10 år er Rooney 33. Er en slight difference der.

Merkelig hvordan en ligacup-kamp kan forandre Tevez sin sesong? Han har vært crap hele høsten, og han er ikke verdt over 300 mille. Det er min mening hvertfall.

Crap hele høsten ja:P, han har jo fått spillt så sinnsykt mye også

Han har spilt endel, trenger ikke å overdrive...

Lenke til kommentar
3 stjernespisser og noen unge talenter der oppe, er perfecto.

Oh My, da får jo Fraizer mye spilletid igrunn? :dontgetit:

Enten så får vi satse på han eller så får vi selge han ;)

Frazier på utlån til han blir den 3 stjernespissen. Han er på god vei. Kanskje er han der allerede neste år, men det er umulig å si noe om. Alt jeg vet er at vi har det godt som vi har det nå og det er ingen grunn til å endre noe som funker. Men om Tevez ikke blir kjøpt (dere må tenke på at han ikke ønsker å være andrefiolin) bør vi nok se på andre alternativer.

Dessuten, er alltids skader, suspensjoner, mindre viktige kamper og mikkemuscupen.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Frazier på utlån til han blir den 3 stjernespissen. Han er på god vei. Kanskje er han der allerede neste år, men det er umulig å si noe om. Alt jeg vet er at vi har det godt som vi har det nå og det er ingen grunn til å endre noe som funker. Men om Tevez ikke blir kjøpt (dere må tenke på at han ikke ønsker å være andrefiolin) bør vi nok se på andre alternativer.

Det blir litt trangsynt å mene, viss vi kjøper Tevez så må vi bruke han og vi kjøper han ikke for å ha han i en sesong eller to, vi waister ikke 300 mill. :)

Nei, dropp å kjøp Tevez, og sats på Fraizer neste sesong (Som tredjespissen) uansett omstendighetene :)

Lenke til kommentar

Absolutt ikke Game. Jeg sier bare at han er en type spiller som man trenger i laget hver uke, men det blir dumt av meg å generalisere så mye I guess. Beklager, har bare blitt lei "kjøp en ny en hvis den mannen som har jobbet i kamper hver eneste uke og sørget for at laget gjør det bra og vinner pokaler ikke klarer å funke like bra hver gang". Er ikke så glad i den type strategi, derfor er jeg ganske enig med Giallo her, ganske fordi jeg vil beholde fighteren Tevez.

"Kjøp en til stjernespiss, også har vi jo de talentene og". Husk at talent som er 18+ nå må allerede satses på innen 20 ellers så har de ikke mye sjanse å bli i United og gjøre det bra. Hvis vi vil satse på Campbell/Welbeck, så blir jo de "erstatterne" til en eventuell Tevez overgang (helt uenig i at vi bør la han gå btw).

EDIT: ooo, btw, jeg ble ganske imponert av Manucho i de få minuttene vi fikk se han mot Stoke da vi vant 5-0. Ganske bra toucher og styrke, også pasningen når Welbeck scorte det supermålet osv. Ikke count han out så raskt heller da ;)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...