Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rooney er viktigere spiller enn det Tevez er, Rooney er en av våre viktigste spillere selv om han ikke scorer så mye.

Enig.

Morsomt og se Possebon igjenn, liker han! Han har noe på gang!

Alle Brasilianerne våre har jeg troa på...Alle kan havne på det Brasilianske landslaget ;)

Possebon på det brasilianske landslaget?

Ellers vil jeg si at det er en kraftig undervurdering av Sunderland her

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Possebon var ganske svak etterhvert, men han viser potensiale

Manucho derimot har aldri bevist en dritt for meg. Gleder meg til Campbell kommer tilbake fra låneavtalen, så kan han og Welbeck herje i CC neste år.

Nani var helt ålright i dag, fortsatt mye dårlige valg og balltap, men han gjør mye bra også. Han bør starte mot Sunderland og det tror jeg også at han gjør.

Blir nok ikke storseier mot Sunderland, men jeg er ganske sikker på at vi vinner. Må bare passe på farta til Cisse og innlegga til Reid.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Orgasme! Campbell og Welbeck på topp, med gamle Rooney i Dean Windass style; backup om 10 år :D

(Dreaming :innocent:)

Possebon var ganske svak etterhver, men han viser potensiale

Joda, han gjør det. Men sier bare at han ikke var så veldig god i dag.

Lenke til kommentar
Rooney er viktigere spiller enn det Tevez er, Rooney er en av våre viktigste spillere selv om han ikke scorer så mye.

Enig.

Alle Brasilianerne våre har jeg troa på...Alle kan havne på det Brasilianske landslaget ;)

Jeg sier at de kan, ikke at de skal... Utvikler de seg, så kan vi se dem der om noen år.

Lenke til kommentar

Enig.

Tror Sameboe prøvde å si at alle kan havne på landslaget etterhvert pga. talent osv, men det er ikke noe vi kan diskutere allerede nå. For tidlig.

Og ja, kanskje litt undervurdering men du må være enig i at vi kan prøve spillere som Nani og Tevez fra start nå som vi har en hjemmekamp mot relativt svak motstand?

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Men du må ha en fabelaktig tur, enjoy :)

Hvem reiser du med? Supporterklubben eller privat noe?

Takk, takk :) Reiser med Reiseshop.no. Supporterklubben er så dyrt, i tillegg er det søke-greiene så innviklet, så da ble det reisehop, som egentlig var ganske billlig (1 699,- per person). (Heavy med komma i den setningen :p)

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Premier Inn, midt i Manchester begge ganger. Men 2 forskjellige Premier Inn, gådistanse fra hverandre ;)

Herlige erfaringer ja, rask respons på mail osv. Fikk billetene til kampen en gang på kampdagen og andre gangen kvelden før. Hotellet er mer enn godt nok syns jeg, herlig for en fotballtur. Vi fikk også med gratis frokost andre gangen, betalte vel 6 pund per person for første gangen som hotellet tar for det.

Oppsummering: Bare bra! Du må glede deg! :)

EDIT: rommet så ut som dette: http://www.premierinn.com/pti/ourRooms.do?imageId=1

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Litt kanskje, men jeg synes vi bør toppe laget ganske mye så får vi heller se om vi bytter inn noen. Tevez er ingen dårlig spiller og altfor god til å sitte på benken, men problemet forblir det samme. Han og Rooney dekker samme roller og da må en av dem ut. Noe omplaserings strategi har jeg ingen tro på. Alternativet er å benke Berbatov.

Er redd for at det fort kan bli doom and gloom igjen. Det er som regel annenhver helg det skifter her inne :fun:

0-0 og 1-1 er skumle resultater. Det er 0-1 også.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Det er bra det, tror det var der vi var første gangen :) Du blir ikke let down :)

Limb: Jeg ser deg, vi skal ikke ta noen risiko heller. Men Nani og Tevez bidro jo mye til sesongen vår i fjor så det er ikke noe problem å starte med de ihvertfall på lørdag. Gleder meg veldig mye til kampen, merker jeg :)

Gratz med 5000 poster btw :)

Haha, damn, jeg skulle jo ikke gå glipp av det :p Thanks, I guess :p

Lenke til kommentar
Er redd for at det fort kan bli doom and gloom igjen. Det er som regel annenhver helg det skifter her inne :fun:

Det gjør det i alle camper, uansett alder. Selv om enkelte her er litt overoptimistiske til tider, ser man på reaksjonene at det er like morro hver gang det kommer en solid seier. Tror ingen her tror at kampen mot Sunderland blir lett, men det må være lov til å si at vi skal vinne den, selv uten en eller to av våre faste.

VDS

Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra (utestengt mot spurs)

Ronaldo - Carrick - Anderson - Nani

Tevez - Rooney (evt Berba)

Lenke til kommentar
Orgasme! Campbell og Welbeck på topp, med gamle Rooney i Dean Windass style; backup om 10 år :D

(Dreaming :innocent:)

Du vet at Dean Windass nesten er 40? Om 10 år er Rooney 33. Er en slight difference der.

Merkelig hvordan en ligacup-kamp kan forandre Tevez sin sesong? Han har vært crap hele høsten, og han er ikke verdt over 300 mille. Det er min mening hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...