tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Helt enig, som sagt, Park fortjener plassen. Men du må ha en fabelaktig tur, enjoy Hvem reiser du med? Supporterklubben eller privat noe? Endret 3. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Rooney er viktigere spiller enn det Tevez er, Rooney er en av våre viktigste spillere selv om han ikke scorer så mye. Enig. Morsomt og se Possebon igjenn, liker han! Han har noe på gang! Alle Brasilianerne våre har jeg troa på...Alle kan havne på det Brasilianske landslaget Possebon på det brasilianske landslaget? Ellers vil jeg si at det er en kraftig undervurdering av Sunderland her Endret 3. desember 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Possebon var ganske svak etterhvert, men han viser potensiale Manucho derimot har aldri bevist en dritt for meg. Gleder meg til Campbell kommer tilbake fra låneavtalen, så kan han og Welbeck herje i CC neste år. Nani var helt ålright i dag, fortsatt mye dårlige valg og balltap, men han gjør mye bra også. Han bør starte mot Sunderland og det tror jeg også at han gjør. Blir nok ikke storseier mot Sunderland, men jeg er ganske sikker på at vi vinner. Må bare passe på farta til Cisse og innlegga til Reid. Endret 3. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Orgasme! Campbell og Welbeck på topp, med gamle Rooney i Dean Windass style; backup om 10 år (Dreaming ) Possebon var ganske svak etterhver, men han viser potensiale Joda, han gjør det. Men sier bare at han ikke var så veldig god i dag. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Rooney er viktigere spiller enn det Tevez er, Rooney er en av våre viktigste spillere selv om han ikke scorer så mye. Enig. Morsomt og se Possebon igjenn, liker han! Han har noe på gang! Alle Brasilianerne våre har jeg troa på...Alle kan havne på det Brasilianske landslaget Possebon på det brasilianske landslaget? Ellers vil jeg si at det er en kraftig undervurdering av Sunderland her Jeg sier at de kan, ikke at de skal... Utvikler de seg, så kan vi se dem der om noen år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Når jeg våkner i morgen, forventer jeg at Tevez har skrevet under på en kontrakt! Dette var rett og slett herlig! Andy som spiller vegg flere ganger før han serverer Tevez! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Rooney er viktigere spiller enn det Tevez er, Rooney er en av våre viktigste spillere selv om han ikke scorer så mye. Enig. Morsomt og se Possebon igjenn, liker han! Han har noe på gang! Alle Brasilianerne våre har jeg troa på...Alle kan havne på det Brasilianske landslaget Possebon på det brasilianske landslaget? Ellers vil jeg si at det er en kraftig undervurdering av Sunderland her Tror Sameboe prøvde å si at alle kan havne på landslaget etterhvert pga. talent osv, men det er ikke noe vi kan diskutere allerede nå. For tidlig. Og ja, kanskje litt undervurdering men du må være enig i at vi kan prøve spillere som Nani og Tevez fra start nå som vi har en hjemmekamp mot relativt svak motstand? Endret 3. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Men du må ha en fabelaktig tur, enjoy Hvem reiser du med? Supporterklubben eller privat noe? Takk, takk Reiser med Reiseshop.no. Supporterklubben er så dyrt, i tillegg er det søke-greiene så innviklet, så da ble det reisehop, som egentlig var ganske billlig (1 699,- per person). (Heavy med komma i den setningen ) Endret 3. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Eyyy, begge turene mine til OT har vært gjennom reiseshop.no! Hyggelige Erik som jeg sendte masse mail til og plaget for å være sikker at alt skulle gå fint Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Gode erfaringer altså? Hvilket hotell har du bodd på? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Premier Inn, midt i Manchester begge ganger. Men 2 forskjellige Premier Inn, gådistanse fra hverandre Herlige erfaringer ja, rask respons på mail osv. Fikk billetene til kampen en gang på kampdagen og andre gangen kvelden før. Hotellet er mer enn godt nok syns jeg, herlig for en fotballtur. Vi fikk også med gratis frokost andre gangen, betalte vel 6 pund per person for første gangen som hotellet tar for det. Oppsummering: Bare bra! Du må glede deg! EDIT: rommet så ut som dette: http://www.premierinn.com/pti/ourRooms.do?imageId=1 Endret 3. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Litt kanskje, men jeg synes vi bør toppe laget ganske mye så får vi heller se om vi bytter inn noen. Tevez er ingen dårlig spiller og altfor god til å sitte på benken, men problemet forblir det samme. Han og Rooney dekker samme roller og da må en av dem ut. Noe omplaserings strategi har jeg ingen tro på. Alternativet er å benke Berbatov. Er redd for at det fort kan bli doom and gloom igjen. Det er som regel annenhver helg det skifter her inne 0-0 og 1-1 er skumle resultater. Det er 0-1 også. Endret 3. desember 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) tc47: Flott å høre! Premier Inn Portland Street er det vi skal bo på. Satser på det blir bra. Gratz med 5000 poster btw Endret 3. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 En god kamp av Tevez er ikke nok til å beholde han. Det ene målet var vel selvmål? I tillegg fikk han jo et nesten gratis mål på en billig straffe. Men absolutt positivt det han viste i dag, måtte det fortsette. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Håper å våkne opp til at Tevez og Nani er solgt i morgen. Få noen svar nå, kan sitte hele natta og diskutere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det er bra det, tror det var der vi var første gangen Du blir ikke let down Limb: Jeg ser deg, vi skal ikke ta noen risiko heller. Men Nani og Tevez bidro jo mye til sesongen vår i fjor så det er ikke noe problem å starte med de ihvertfall på lørdag. Gleder meg veldig mye til kampen, merker jeg Gratz med 5000 poster btw Haha, damn, jeg skulle jo ikke gå glipp av det Thanks, I guess Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er redd for at det fort kan bli doom and gloom igjen. Det er som regel annenhver helg det skifter her inne Det gjør det i alle camper, uansett alder. Selv om enkelte her er litt overoptimistiske til tider, ser man på reaksjonene at det er like morro hver gang det kommer en solid seier. Tror ingen her tror at kampen mot Sunderland blir lett, men det må være lov til å si at vi skal vinne den, selv uten en eller to av våre faste. VDS Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra (utestengt mot spurs) Ronaldo - Carrick - Anderson - Nani Tevez - Rooney (evt Berba) Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fortsatt usikker på om Tevez er god nok, og verdt penga.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Orgasme! Campbell og Welbeck på topp, med gamle Rooney i Dean Windass style; backup om 10 år (Dreaming ) Du vet at Dean Windass nesten er 40? Om 10 år er Rooney 33. Er en slight difference der. Merkelig hvordan en ligacup-kamp kan forandre Tevez sin sesong? Han har vært crap hele høsten, og han er ikke verdt over 300 mille. Det er min mening hvertfall. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg vet det Night, kanskje litt dumt av meg å si Windass ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå