Raste Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Benk Berba. La Tevez få prøve seg med Rooney etter dagens oppvisning. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tviler på at det skjer. Og vil egentlig ikke se Rooney som ving/kant igjen. Var nok med den drittkampen mot Liverpool. Ikke snakk om Rooney den kampen. Faen meg trist å se han slite der. Jeg også, men det er vel den eneste måten å la alle tre spille samtidig på. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Benk Berba. La Tevez få prøve seg med Rooney etter dagens oppvisning. Enig. Tviler på at det skjer. Og vil egentlig ikke se Rooney som ving/kant igjen. Var nok med den drittkampen mot Liverpool. Ikke snakk om Rooney den kampen. Faen meg trist å se han slite der. Jeg også, men det er vel den eneste måten å la alle tre spille samtidig på. Akkurat, og da gjør vi ikke det Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Foster må spille bedre om han skal kjempe mot Kuszczak. Han var dårlig i dag. Han bør kunne ta to av de måla. Ellers var kampen grei. Endret 3. desember 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tevez og Andy var dagens profiler. Nani var ikke så ille, men gjør for mye dumme valg. Neville var en skuffelse. Desverre så er nok tiden hans over nå. Har ikke vært god etter skaden. Deilig og se Scholes tilbake. Håper han får noen minutter til helgen oxo. Andy og Tevez burde starte mot Sunderland. Det viste de godt i dag. Anderson var mer som i fjor i dag. Utrolig herlig spiller og enda så ung. Synd Teve ikke sentret til han når han sto på 7 meter alene. Men tror Tevez var opptatt med fintene sine da. Hehe. Når er Brown tilbake egentlig? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg også, men det er vel den eneste måten å la alle tre spille samtidig på. Akkurat, og da gjør vi ikke det Enig. Kan jo fungere mot et nokså svakt Sunderland-lag på hjemmebane, men er mer tilhenger av en ren kant istedetfor Rooney. Så da håper jeg vi starter med f. eks. Park på venstrekanten på lørdag. Endret 3. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Derby, Burnley, Spus og oss i semien. Dette bør vi vinne ganske greit! Håper vi møter Spurs i semien, da det er to matcher. Burde bli årets andre trofee det. Vi har jo som kjent CS allerede, selv om det ikke akkuratt er rare greiene. Gleder meg som en drittunge til helga. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tevez og Andy var dagens profiler. Nani var ikke så ille, men gjør for mye dumme valg. Neville var en skuffelse. Desverre så er nok tiden hans over nå. Har ikke vært god etter skaden. Deilig og se Scholes tilbake. Håper han får noen minutter til helgen oxo. Andy og Tevez burde starte mot Sunderland. Det viste de godt i dag. Anderson var mer som i fjor i dag. Utrolig herlig spiller og enda så ung. Synd Teve ikke sentret til han når han sto på 7 meter alene. Men tror Tevez var opptatt med fintene sine da. Hehe. Når er Brown tilbake egentlig? Helt enig med dette. Scholes kan komme inn etter 60 min eller noe mot Sunderland Brown, hmm, 3 uker var det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Herlig revansje av Tevez... Tenker Ferguson punger ut nå Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Brown er tilbake i Januar. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hadde Tevez vært britisk / Rooney ikke britisk hadde jeg ikke vært i tvil om hva jeg ville gjort hvis jeg var SAF. Vil gjerne se Berba og Tevez på topp neste kamp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Rooney er viktigere spiller enn det Tevez er, Rooney er en av våre viktigste spillere selv om han ikke scorer så mye. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Føler at Berba og Tevez ikke fungerer sammen. Er litt gut feeling og litt far den Bolton kampen tror jeg det var. Husker ikke hvilken kamp, men ihvertfall en begge startet sammen. Føler at det er noe som mangler med de, så Rooney må spille for min del, gjerne med Tevez på lørdag Rooney er viktigere spiller enn det Tevez er, Rooney er en av våre viktigste spillere selv om han ikke scorer så mye. That's better Så da håper jeg vi starter med f. eks. Park på venstrekanten på lørdag. Ja, eller Nani egentlig. Syns Park fortjener det mer, men skjønner hvis Fergie tester Nani fra start i PL igjen siden det er relativt grei kamp hjemme mot svake Sunderland. Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Rooney er viktigere spiller enn det Tevez er, Rooney er en av våre viktigste spillere selv om han ikke scorer så mye. Tevez og Berba på topp Lørdag;) Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Rooney er viktigere spiller enn det Tevez er, Rooney er en av våre viktigste spillere selv om han ikke scorer så mye. Enig. Morsomt og se Possebon igjenn, liker han! Han har noe på gang! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Rooney er viktigere spiller enn det Tevez er, Rooney er en av våre viktigste spillere selv om han ikke scorer så mye. Tevez og Berba på topp Lørdag;) Nei, absolutt ikke. Vi skal faen ikke gå på noen smell på Lørdag. I tilfelle blir det Rooney og Tevez. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Rooney er viktigere spiller enn det Tevez er, Rooney er en av våre viktigste spillere selv om han ikke scorer så mye. Enig. Morsomt og se Possebon igjenn, liker han! Han har noe på gang! Alle Brasilianerne våre har jeg troa på...Alle kan havne på det Brasilianske landslaget Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Really? Altså, jeg liker han. Men han hadde ikke store kampen i kveld. @Blax. Rooney er viktigere spiller enn det Tevez er, Rooney er en av våre viktigste spillere selv om han ikke scorer så mye. Tevez og Berba på topp Lørdag;) Uenig. Rooney trenger vi som regel i PL. Også skal vi bruke han når han kan spille, alltid. Endret 3. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, eller Nani egentlig. Syns Park fortjener det mer, men skjønner hvis Fergie tester Nani fra start i PL igjen siden det er relativt grei kamp hjemme mot svake Sunderland. Enig i at Nani burde få ett par kamper nå som det er lenge siden han har spilt, men hvis vi skal dømme ham ut ifra dagens forestilling vil jeg si at Park fortjener plassen mer. Er egentlig ganske likegyldig til hvem som starter på lørdag, så lenge vi vinner den første kampen min på OT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå