Raste Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, helt utrolig. 4 scoringer. Viser at han vil kjempe seg inn i troppen igjen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvem gav assisten?!? HMMM? ANDY Synd kampen er slutt nu, for dette var morro. 3 mål bakover og ueffektive, men 5 mål smaker det fugl av Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 TAKK Tevez, jeg hadde faktisk vært litt sur om det hadde dabba ut i 4-3 sånn, men Tevez avsluttet kampen på en high note for oss. Herlig cupkamp, drit i baklengsmålene folkens. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Der ble den kampen drept,..... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Derfor skal vi la Tevez spille mer, han er jo faktisk mye giftigere enn Rooney. Ellers viser Neville at han desverre er blitt for dårlig, og Foster fikk en liten reality check? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 TAKK Tevez, jeg hadde faktisk vært litt sur om det hadde dabba ut i 4-3 sånn, men Tevez avsluttet kampen på en high note for oss. Herlig cupkamp, drit i baklengsmålene folkens. Vanskelig å drite i tre baklengs på hjemmebane, men må si fem mål, fire av dem signert Tevez, gjør det ganske mye lettere å svelge! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Neville kan spille de 2-3 kampene igjen i Ligacupen og kanskje en eller annen FA Cup kamp også takke for seg etter sesongen. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Herlig å se at Tevez ikke har gått og gjemt seg. For en prestasjon Starter til helga Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 TAKK Tevez, jeg hadde faktisk vært litt sur om det hadde dabba ut i 4-3 sånn, men Tevez avsluttet kampen på en high note for oss. Herlig cupkamp, drit i baklengsmålene folkens. Vanskelig å drite i tre baklengs på hjemmebane, men må si fem mål, fire av dem signert Tevez, gjør det ganske mye lettere å svelge! Neida, Neville - Evans sammen i midtforsvar? Var jo ganske klart at Fergie dret litt i resultatet i dag, ville bare se Tevez og Nani osv. spille bra igjen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Vanskelig å drite i tre baklengs på hjemmebane, men må si fem mål, fire av dem signert Tevez, gjør det ganske mye lettere å svelge! I tillegg hadde han assist på ett. Det vil si at han var involvert i alle 5 målene. Snakker vi 10'er på kampbørsen? Endret 3. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Herlig å se at Tevez ikke har gått og gjemt seg. For en prestasjon Starter til helga Vet ikke jeg. Vil at han skal starte jeg og. Men han dropper vel ikke Rooney/Berba? Nei, jeg vet ikke jeg. Venter spent ihvertfall Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Derfor skal vi la Tevez spille mer, han er jo faktisk mye giftigere enn Rooney. Ellers viser Neville at han desverre er blitt for dårlig, og Foster fikk en liten reality check? Sign. Tevez og Berba på topp mot Sunderland. Sitter Carlito på benken etter 4 nettsus i dag, blir jeg småforbanna. Motm, med Andy på en sterk andreplass. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, Neville bør absolutt ikke spille finalen i LC om vi kommer dit. Nå er det bare to semifinalekamper igjen, så er vi i finalen om det går veien. Håper vi møter Tottenham i semien egentlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vanskelig å drite i tre baklengs på hjemmebane, men må si fem mål, fire av dem signert Tevez, gjør det ganske mye lettere å svelge! I tillegg hadde han assist på ett. Det vil si at han var involvert i alle 5 målene. Snakker vi 10'er på kampbørsen? Vant jo straffe og ja. Synes faktisk 9.5 - 10 ja, var jo nesten perfekt. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vet ikke jeg. Vil at han skal starte jeg og. Men han dropper vel ikke Rooney/Berba? Nei, jeg vet ikke jeg. Venter spent ihvertfall Hva med alle tre? Rooney som venstreving. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Herlig å se at Tevez ikke har gått og gjemt seg. For en prestasjon Starter til helga Vet ikke jeg. Vil at han skal starte jeg og. Men han dropper vel ikke Rooney/Berba? Nei, jeg vet ikke jeg. Venter spent ihvertfall Sant det, hadde vært best med alle tre Men det fungerer vel ikke.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vet ikke jeg. Vil at han skal starte jeg og. Men han dropper vel ikke Rooney/Berba? Nei, jeg vet ikke jeg. Venter spent ihvertfall Hva med alle tre? Rooney som venstreving. Tviler på at det skjer. Og vil egentlig ikke se Rooney som ving/kant igjen. Var nok med den drittkampen mot Liverpool. Ikke snakk om Rooney den kampen. Faen meg trist å se han slite der. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Way to go Tevez!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Så, hva med alle de Tevez-haters og de som klaget etter Villa kampen var det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå