Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TAKK Tevez, jeg hadde faktisk vært litt sur om det hadde dabba ut i 4-3 sånn, men Tevez avsluttet kampen på en high note for oss. Herlig cupkamp, drit i baklengsmålene folkens. :D

Vanskelig å drite i tre baklengs på hjemmebane, men må si fem mål, fire av dem signert Tevez, gjør det ganske mye lettere å svelge! :)

Lenke til kommentar
TAKK Tevez, jeg hadde faktisk vært litt sur om det hadde dabba ut i 4-3 sånn, men Tevez avsluttet kampen på en high note for oss. Herlig cupkamp, drit i baklengsmålene folkens. :D

Vanskelig å drite i tre baklengs på hjemmebane, men må si fem mål, fire av dem signert Tevez, gjør det ganske mye lettere å svelge! :)

Neida, Neville - Evans sammen i midtforsvar? Var jo ganske klart at Fergie dret litt i resultatet i dag, ville bare se Tevez og Nani osv. spille bra igjen.

Lenke til kommentar

I tillegg hadde han assist på ett. Det vil si at han var involvert i alle 5 målene. Snakker vi 10'er på kampbørsen?

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Derfor skal vi la Tevez spille mer, han er jo faktisk mye giftigere enn Rooney. Ellers viser Neville at han desverre er blitt for dårlig, og Foster fikk en liten reality check?

Sign.

Tevez og Berba på topp mot Sunderland. Sitter Carlito på benken etter 4 nettsus i dag, blir jeg småforbanna.

Motm, med Andy på en sterk andreplass.

Lenke til kommentar

I tillegg hadde han assist på ett. Det vil si at han var involvert i alle 5 målene. Snakker vi 10'er på kampbørsen?

Vant jo straffe og ja. Synes faktisk 9.5 - 10 ja, var jo nesten perfekt.

Lenke til kommentar
Vet ikke jeg. Vil at han skal starte jeg og. Men han dropper vel ikke Rooney/Berba? Nei, jeg vet ikke jeg. Venter spent ihvertfall :D

Hva med alle tre? Rooney som venstreving.

Tviler på at det skjer. Og vil egentlig ikke se Rooney som ving/kant igjen. Var nok med den drittkampen mot Liverpool. Ikke snakk om Rooney den kampen. Faen meg trist å se han slite der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...