Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 mrd er for lite for Ronaldo, minstepris er 1 bill...

8376380[/snapback]

:!: *lættis*

 

En billion? 1 000 000 000 000?!

 

Ingen fotballspiller er verdt så mye, bare Bill Gates og Chelsea's budsjett er så store... :!:

 

Seriøst, ingen fotballspiller brude koste så mye... Han har kvaliteter, han er rask og har tehnikk, men den summen... No way! Ikke engang Pelè...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Giggs er blandt dem. Kan ikke se for meg han I en annen PL klubb. Giggs I Liverpool drakt.  :tease:

8376011[/snapback]

giggsliverpoolig7.th.jpg

 

Dere må slutte å drømme om Villa. Han kommer aldri.

Kan egentlig ikke se så mange grunner til at han ikke skulle komme. Alt det står på er hva Valencia vil kreve hvis de vil selge, og om Rafa vil punge ut over halvparten av transferbudsjettet vårt på ham i så tilfelle.

8376299[/snapback]

 

Genialt bilde. :)

 

Liverpool kan godt få Villa om de har så mye midler som det blir påstått.

Lenke til kommentar
Ødelegge enda en spiss ja. 

 

Over til United, håper Glazer ser at dette nivået skal holdes. Dermed må Giggs og Scholes ha erstattere klare. I tillegg må vi ha en spiss. Jeg vil også ha en joker på midtbanen som kan spille overalt, godt stallfyll.

8377561[/snapback]

Den joker"en" har vi vel i fletch/park. Jeg vil ha en høyreback, en venstreving og en spiss i sommer.

 

EDIT: Forresten, ble så inspirert av Giggs bildet :!:

 

55718.jpeg

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
*host* Så du i det hele tatt kampen mot Roma på tirsdag?

8377705[/snapback]

Hva skulle jeg se? Den eminente teknikken til Fletcher? Nei så nok ikke den du. At han er hardtarbeidende joda, men i kamper som er jevnere enn den nevnte Roma kampen ville han kommet til kort. Etter 20min så var jo tross alt Roma ganske slapp. Vil beholde Fletcher, men god nok for førstelaget hver kamp blir han ikke.

Lenke til kommentar
*host* Så du i det hele tatt kampen mot Roma på tirsdag?

8377705[/snapback]

Hva skulle jeg se? Den eminente teknikken til Fletcher? Nei så nok ikke den du. At han er hardtarbeidende joda, men i kamper som er jevnere enn den nevnte Roma kampen ville han kommet til kort. Etter 20min så var jo tross alt Roma ganske slapp. Vil beholde Fletcher, men god nok for førstelaget hver kamp blir han ikke.

8377842[/snapback]

Fletcher var vannvittig på Tirsdag. Dette er hans beste kamp i United, tror heller ikke vi noensinne vil se han så bra igjen.

 

Fletcher & O'Shea er for svake, inn med Hargreaves så er iallefall et ledd kraftig forsterket.

Lenke til kommentar
Husk at de spillerene du ønsker ikke gror på trær. Vi har et veldig bra lag nå. Det skal bli vanskelig å forbedre det. Tror vi kan tjene mye på å være realistiske.

 

Og den evige hakkingen på Fletcher og O'Shea er skammelig.

8378098[/snapback]

Hakking? Jeg sier han ikke er god nok for de startende 11. Både Fletcher og O'shea er greit stallfyll, å hvertfall Fletcher bør holdes i klubben. De spillerene jeg ønsker er f.eks Hargreaves, Reo Cocker, Mellberg, Joe Cole, Wayne Bridge, Parker og Duff. Ikke altfor dyr, og fullt mulig å hente.

 

Realistiske? Giggs, Solskjær og Scholes holder ikke mange flere sesonger, og må etterhvert byttes ut. Dette er 3 spillere av klasse, så penger må brukes.

 

Å midtbanen til United har ikke hatt noen skader i år, takk gud! Hadde vi f.eks mistet Scholes og Carrick samtidig, hva ville skjedd da? Syns reservebenken er altfor tynn i år. Richardson, alle er vel enig at han snart må ut. Fått mange sjanser og aldri slått til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...