tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Klarer ikke se det fantastiske med anderson som tydeligvis alle andre ser her Vel, han har vært ganske fantastisk i dag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Haha, damn, se pasningen fra Giggs. Hva spiste han i pausen? Omelett. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi du ikke har teknikk? Og det jeg har hørt at du er like lat som Berbatov MINST Teknikk har jeg. Selv om det kanskje ikke ser like fancy ut er det ingen som tar meg på 1-2-fintene mine. Det er seriøst og jeg mener det. hahahaha Jeg ler som Ferdinand gjorde når Anderson sa at han var tidenes største fotballspiller. Giggs ruler nå. Jeg har ihvertfall fangruppe på Facebook pga. mine skillz innen fotball, så shut up. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nesten der for Nani. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hahaha, pent skudd på frispark Nani Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi du ikke har teknikk? Og det jeg har hørt at du er like lat som Berbatov MINST Teknikk har jeg. Selv om det kanskje ikke ser like fancy ut er det ingen som tar meg på 1-2-fintene mine. Det er seriøst og jeg mener det. hahahaha Jeg ler som Ferdinand gjorde når Anderson sa at han var tidenes største fotballspiller. Giggs ruler nå. Jeg har ihvertfall fangruppe på Facebook pga. mine skillz innen fotball, så shut up. Med 5 tilhengere eller noe sånt? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Klarer ikke se det fantastiske med anderson som tydeligvis alle andre ser her Finn deg en stream. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi du ikke har teknikk? Og det jeg har hørt at du er like lat som Berbatov MINST Teknikk har jeg. Selv om det kanskje ikke ser like fancy ut er det ingen som tar meg på 1-2-fintene mine. Det er seriøst og jeg mener det. hahahaha Jeg ler som Ferdinand gjorde når Anderson sa at han var tidenes største fotballspiller. Giggs ruler nå. Jeg har ihvertfall fangruppe på Facebook pga. mine skillz innen fotball, så shut up. Husker du hun på Idol som fikk masse fans fordi hun sugde så jævlig? Hu selv trodde det var fordi hu hadde skills Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Koser meg fælt. Selv om dette bare er CC, så er det godt å se dette laget. Vil gjerne se at SAF setter utspå Manucho, Welbeck og SCHOLES da Come on Fergie Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hahaha, jeg dør The Game. Hahahhahaha. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har ihvertfall fangruppe på Facebook pga. mine skillz innen fotball, så shut up. Vedder på du har laget den selv Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Klarer ikke se det fantastiske med anderson som tydeligvis alle andre ser her Finn deg en stream. Haha, good one Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Var Anderson i offside ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Husker du hun på Idol som fikk masse fans fordi hun sugde så jævlig? Hu selv trodde det var fordi hu hadde skills Hahahahahaha Godt å ha deg tilbake ihvertfall. Var Anderson i offside ? Fikk ikke sett akkurat det i reprise, så vet ikke. Men håper han var onside, sånn at vi kan si at det var årets angrep, lett Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har ihvertfall fangruppe på Facebook pga. mine skillz innen fotball, så shut up. Vedder på du har laget den selv Nei, det var en annen som lagde fansiden hans. Utrolig fin side, og utrolig kjekk han Points er Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Husker du hun på Idol som fikk masse fans fordi hun sugde så jævlig? Hu selv trodde det var fordi hu hadde skills Er vel ikke bare en av dem? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi du ikke har teknikk? Og det jeg har hørt at du er like lat som Berbatov MINST Teknikk har jeg. Selv om det kanskje ikke ser like fancy ut er det ingen som tar meg på 1-2-fintene mine. Det er seriøst og jeg mener det. hahahaha Jeg ler som Ferdinand gjorde når Anderson sa at han var tidenes største fotballspiller. Giggs ruler nå. Jeg har ihvertfall fangruppe på Facebook pga. mine skillz innen fotball, så shut up. Husker du hun på Idol som fikk masse fans fordi hun sugde så jævlig? Hu selv trodde det var fordi hu hadde skills Beklager men jeg husker ikke henne. Jeg har ihvertfall fangruppe på Facebook pga. mine skillz innen fotball, så shut up. Vedder på du har laget den selv Nope. Ingen som vet hvem som har laga den. En legende på fotballbanen. Spiller rundt 20 minutter hver sesong, er kun på trening når gradestokken viser 20.4 grader, ergo 1-2 gang er i året. Er lokalkjendis pga hans berømte kulemage, derav kallenavnet "Kula". Er spesielt kjent for sin karakteristiske spillerstil og filosofi på banen. Har man ikke ballen, så hviler man. Er ballen innen en omkrets på 2 meter, kan man løpe. Ballen skal helst komme på foten før en starter å jobbe. ------------------------ Har verden sett, eller vil verden noengang kunne se en fotballspiller med en så eminent touch, et så fantastisk overblikk, og en så orgasmisk eleganse som ----------? Jeg tror ikke det. Må innrømme at jeg aldri har sett han spille (merkelig nok, i og med at vi "spiller på samme lag"), men jeg kan kun forestille meg hva den mannen kan gjøre på en fotballbane. Denne blomsten av en fotballspiller har gjort mer for norsk fotball enn Martin Luther King gjorde for rettighetene til de undertrykte afroamerikanerne på 50- og 60-tallet. Det sier litt om denne legenden. Takk for meg Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Klarer ikke se det fantastiske med anderson som tydeligvis alle andre ser her Finn deg en stream. Haha, good one Da valgte han i hvert fall den ene kampen jeg ikke får se å spille bra i Får håpe han kan vise at han faktisk duger i minst èn kamp til da Edit: Herlig Points Endret 3. desember 2008 av SpencerReid Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) SCHOLES INN!!!! FEIRE GUTTER :D (Possebon + O'Shea ut, Scholesy Legend og Evra on fire inn ) Welcome back, Paul Scholes. Endret 3. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå