Ohny Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det var det sykeste ass!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 OMG se reprisen, FOR et spill! LEKER! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 ANDERSON FAEN EMG DRØYT!!!!! Årets angrep!!!! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Giggs gjorde mye av jobben. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvorfor scorer ikke Anderson sitt første mål for United der? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi han er elendig til å skyte? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Lurer på hvem SAF snakka med i tlf. Var ikke en mobil hvert fall Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 ANDERSON FAEN EMG DRØYT!!!!! Årets angrep!!!! Hvorfor scorer ikke Anderson sitt første mål for United der? I KNOW RIGHT Men fy faen, for et spill. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ok, litt lesbar info please? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi Anderson er et geni, gjør bare angrepet ekstra sykt. Faen den mannen der er så innihælvette elsk Andy og Evra er mine favorittspillere Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Lekkert spill, men synes anderson skulle puttet selv, men det sier vel mer om han egentlig. Utrolig uegoistisk. Tenker mer på laget og at Tevez får hat-rick en og kanskje skåre selv. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvorfor scorer ikke Anderson sitt første mål for United der? Fordi han gjør alt perfekt i det angrepet, han ser Tevez har større mulighet enn han selv og sentrer. Fyfaen for et kongeangrep! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi han er elendig til å skyte? Trenger jo ikke å skyte der en gang, kan faktisk sentre ballen i mål nesten, eller bare kill the ball. Ehm, Giggs is on fire? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi du ikke har teknikk? Og det jeg har hørt at du er like lat som Berbatov MINST Teknikk har jeg. Selv om det kanskje ikke ser like fancy ut er det ingen som tar meg på 1-2-fintene mine. Det er seriøst og jeg mener det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi Anderson er et geni, gjør bare angrepet ekstra sykt. Faen den mannen der er så innihælvette elsk Andy og Evra er mine favorittspillere Skulle tro at du var gift med Anderson. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi du ikke har teknikk? Og det jeg har hørt at du er like lat som Berbatov MINST Teknikk har jeg. Selv om det kanskje ikke ser like fancy ut er det ingen som tar meg på 1-2-fintene mine. Det er seriøst og jeg mener det. hahahaha Jeg ler som Ferdinand gjorde når Anderson sa at han var tidenes største fotballspiller. Giggs ruler nå. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Klarer ikke se det fantastiske med anderson som tydeligvis alle andre ser her Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Haha, damn, se pasningen fra Giggs. Hva spiste han i pausen? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Koser meg fælt. Selv om dette bare er CC, så er det godt å se dette laget. Vil gjerne se at SAF setter utspå Manucho, Welbeck og SCHOLES da Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Klarer ikke se det fantastiske med anderson som tydeligvis alle andre ser her Vel, han har vært ganske fantastisk i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå