Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvordan går det ann å ha forkjærlighet til Nani? Hva er galt med han da? Han har ingen peiling på hva fotball er. Dumeste Nani nære sitt andre for kvelden. Giggs også close Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ok, ærlig talt. Giggs, skyt raskere. Og Nani? Greit nok, ikke alle scorer på sjansene, så å bomme var greit. Men det etter? PUTT BALLEN I FELTET. Gjør finter, vender 3 ganger, også gir ballen til Blackburn Jeg vil at han skal gjøre det bra da, men FAEN. Også 2-1 McCarthy ja, etter Giggs og Nani bommer på 100% sjanser og glemmer å punktere kampen. Goddamn. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Gary Neville må bare legge opp. Spiller som en sekk med dritt hver gang nå Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 HERLIG TEVEZ!!!! SE HAN DER :D Straffe!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg gidder ikke engang se kampen selv om jeg har den på. Første jeg ser etter å ha tittet i 10 sek er Nani som legger den rett i foten på en Blackburn-spiller. Ser nesten ut som om det er med vilje, selv om jeg vet det ikke er det. Har ikke ord for hvor mye denne tullingen suger. Fullstendig average G19-spiller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 JAAAAAAAAAAAAAA! ARGENTINA!!! 3-1 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tevez bør starte mot Sunderland. *overse points* Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jada Nå venter jeg på SCHOLES! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvordan går det ann å ha forkjærlighet til Nani? Hva er galt med han da? Han har ingen peiling på hva fotball er. Dumeste Nani nære sitt andre for kvelden. Giggs også close Dummeste? Nani har ikke spilleforståelse i det hele tatt, men jeg ser ikke kampen nå så jeg kan ikke si noe om hans bidrag idag. Men fra de kampene jeg har sett, og det er alle, det er at han ikke har spilleforståelse. Jeg har fått kronisk magesår og diabates av fyren. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg holder fortsatt ved 3-1 Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jøss... helt likt som mot QPR jo!! men bra for Tevez Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Håper Manucho og Welbeck, og ikke minst SCHOLES () kommer inn snart! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fortsett for guds skyld å informere oss som ikke ser kampen om kampforløpet Settes pris på Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hvordan går det ann å ha forkjærlighet til Nani? Hva er galt med han da? Han har ingen peiling på hva fotball er. Dumeste Nani nære sitt andre for kvelden. Giggs også close Jeg kan også skyte midt på mål, jeg kan score og jeg har fart. Hvorfor hentet aldri United meg? EDIT: Tevez 3 eller 4-1. Har ikke fulgt med helt Endret 3. desember 2008 av Points Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Var det straffe egentlig? Syntes den så billig ut, men ser på stream så veit aldri. Ser han er borti, men virker ikke som han holder el noe. Orker så vidt og se på pga italienske komentatorer. TEVEZ!!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi du ikke har teknikk? Og det jeg har hørt at du er like lat som Berbatov MINST Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 NEI ANDERSON!!! Herlig for Tevez, hat trick men Andeeerson Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Moro! Dette er gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå