Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=544954 City er virkelig rike! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Pause. 2-0. Bright spots: Tevez, Foster, Anderson. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ville heller nevnt Gibson enn Anderson. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nja, Gibson har vært grei nok men Anderson mer involvert. Og Anderson viser gode ting i dag. Fornøyd med han jeg Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nani har jo potensiale, han spilte jo mye bedre i fjor enn han har gjort hittil i år. Han må bare få mer spilletid, ingen blir bedre av å sitte på benken. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 haha, når Nani scorer fokuseres det på at keeperen ikke var helt på topp. Jeez, dette Nani hatet begyner å bli latterlig. Men, jeg svarer med å elske portugiseren litt ekstra hardt, så det går opp i opp. Min kjærlighet til Nani overgår sutringa til sure points, med liten p. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nani har jo potensiale, han spilte jo mye bedre i fjor enn han har gjort hittil i år. Han må bare få mer spilletid, ingen blir bedre av å sitte på benken. Sant det, men SAF er sulten på flere trofeer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nani har jo potensiale, han spilte jo mye bedre i fjor enn han har gjort hittil i år. Han må bare få mer spilletid, ingen blir bedre av å sitte på benken. Hmm. Men fortjener han å spille i store kampene i PL/CL osv. når Park presterer mye bedre? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg tror points har portugiserfobi eller kanskje homofobi Hvordan spiller Blackburn? Vi stiller med et veldig redusert lag og det ser ut til å gå greit Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvordan går det ann å ha forkjærlighet til Nani? På tide at Tevez puttet for å si det sånn. Han er uansett ikke verdt pengene MSI vil ha for han. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg er ikke så overbevist av Park egentlig. Minner meg veldig om Kuyt, god i kamper hvor man må jobbe som faen, men han finnes omtrent ikke kreativ. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er jo 4 brasilianere og 1 argentiner på banen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nani har jo potensiale, han spilte jo mye bedre i fjor enn han har gjort hittil i år. Han må bare få mer spilletid, ingen blir bedre av å sitte på benken. Hmm. Men fortjener han å spille i store kampene i PL/CL osv. når Park presterer mye bedre? Egentlig ikke. Men Giggs stopper snart og da er det han Park og Ronaldo igjen. Og hvis han får en del spilletid så kan han blomstre. Det er jo bare andre sesongen hans. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vi betalte jo en grei sum penger for Nani, håper han blir satset litt mer på utover i sesongen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvordan går det ann å ha forkjærlighet til Nani? Hva er galt med han da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg hadde solgt Ronaldo for 1,34 milliarder lett! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg hadde solgt Ronaldo for 1,34 milliarder lett! Det var snakk om Casillas? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg hadde solgt Ronaldo for 1,34 milliarder lett! Det var snakk om Casillas? Doh Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvordan går det ann å ha forkjærlighet til Nani? Hva er galt med han da? Han har ingen peiling på hva fotball er. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg hadde solgt Ronaldo for 1,34 milliarder lett! Det var snakk om Casillas? Doh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå