tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Nani 2-0. Dårlig av keeperen DRITbra av Tevez!!! Endret 3. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nani peker på Points.. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Suck on that boyz. Nani svarte vel for seg der. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg sa tidligere det blir 3-1. Så får vi se Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Suck on that boyz. Nani svarte vel for seg der. Tabbe av Robinson Tevez som fortjenr kudos for det målet der Faen, Game kommer med innlegg Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 fyfaen i kukhælvette, jeg fikk ikke sett målet til pus Håper på highlights i pausen. Poins hihihi in youre face! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nani peker på Points.. Jeg var på dass i det han scorte. Etter hva jeg hører skjøt han midt på mål og Robinson tabbet seg ut igjen. Alle kan skyte midt mål. Nani suger fortsatt. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Skjer med Scholes da? Kommer han inne i 2. omgang? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Suck on that boyz. Nani svarte vel for seg der. Tabbe av Robinson Tevez som fortjenr kudos for det målet der Faen, Game kommer med innlegg Ikke et veldig bra skudd nei, men veldig godt initiativ og spill med Tevez. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Skjer med Scholes da? Kommer han inne i 2. omgang? I hope so Suck on that boyz. Nani svarte vel for seg der. Tabbe av Robinson Tevez som fortjenr kudos for det målet der Faen, Game kommer med innlegg Ikke et veldig bra skudd nei, men veldig godt initiativ og spill med Tevez. Sant det Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Håper han kommer med et fint langskudd Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det hadde vært too good to be true. Men han får vel ikke lov å skyte i dag Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nani peker på Points.. Jeg var på dass i det han scorte. Etter hva jeg hører skjøt han midt på mål og Robinson tabbet seg ut igjen. Alle kan skyte midt mål. Nani suger fortsatt. Hahahaha :!: Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg vil allerede si at Tevez er man of the match. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det er sant. Der løper Nani ut igjen med ballen, bare så naturlig og pent. Greit nok, han skyter on target men skuddet var jo ikke noe bra det da Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nani kommer seg, er synd at så mange klager over han Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ble det salto? Nani er morsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå