Toska92 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Andre som IKKE vil at Real Madrid skal kjøpe Cristiano eller? For min del kan AF bare legge opp om han er dum nok til å gi slipp på han. Men går Cristiano offentlig ut å sier at han vil det, før alt dette med hemmelige møter, fortsetter, så kan jeg leve med det. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Andre som IKKE vil at Real Madrid skal kjøpe Cristiano eller?For min del kan AF bare legge opp om han er dum nok til å gi slipp på han. Men går Cristiano offentlig ut å sier at han vil det, før alt dette med hemmelige møter, fortsetter, så kan jeg leve med det. 8370952[/snapback] For min del kan du legge opp som tror på alt dette. Og hvis du følger med har Fergie sagt CR7 ikke er for salg. Trodde jeg satte en sånn strek for det pratet rundt Ronaldo / Real. Ingen som så den? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det streket blir vel satt den dagen Ronaldo legger opp. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Rondaldo forlater ikke United. Og jeg tviler egentlig på om han vil det. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Det ser jo ut som SAF har fått gutten på rett kjøl etter hva som skjedde i VM. Hvorfor skal han forlate et United som for øyeblikket fort kan vinne serie, cup og cl framfor et lag som Real som ikke har vunnet et trofè siden 2003. Nix, Ronaldo blir nok noen år til fant forøvrig en morsom quote av Edmilson: The worst thing about playing Chelsea is having to listen to Mourinho afterwards. hah Endret 13. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det ser jo ut som SAF har fått gutten på rett kjøl etter hva som skjedde i VM. Hvorfor skal han forlate et United som for øyeblikket fort kan vinne serie, cup og cl framfor et lag som Real som ikke har vunnet et trofè siden 2003. Nix, Ronaldo blir nok noen år til fant forøvrig en morsom quote av Edmilson: The worst thing about playing Chelsea is having to listen to Mourinho afterwards. hah 8372802[/snapback] hahehae :!: forteller litt om mourinho Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Takk Gud og Jesus og Gill og Fergie. Dette er den beste nyheten jeg kunne få fotballmessig. http://www.united.no/index.php/news/nyhete...ldo_skrev_under Ronaldo har skrevet ny kontrakt på 5 år. Dette er enestående nyheter. Vet ikke detaljer enda men jeg regner med at den slår jobbkontrakten min Fredag den 13, my ass. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Sååååå digg! God dag mao! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Vi virkelige fans, visste vel egentlig at dette kom til å skje, så for meg kom ikke dette som et sjokk... var jo egentlig bare et tidsspørsmål.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Virkelige fans, hmm. Når klubber som Real Madrid og Barca kommer og tilbyr gull og grønne skoger så vil jeg tro at tanken er der hos de fleste. Unntak er vel spillere som Gary og Scholes. Den kontrakten Scholes har tok vel 10 min. å fikse. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Har sagt det før, og sier det gjerne igjen: Ronaldo kommer til å forlate klubben, jeg spår til sommeren. Får håpe jeg tar feil da. 7704962[/snapback] Jeg kommer til å få rett. 8367470[/snapback] In your face mafaaaaaaaaaaakka Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det var jo suupert at han skrev under, og at man kan få slutt på de jævla ryktene. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Limbeck, glemmer du ikke Giggs her nå? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det var jo suupert at han skrev under, og at man kan få slutt på de jævla ryktene. 8374872[/snapback] Kjempe god nyhet, jeg tror at Ronaldo har skjønt hvilken klubb som kan ta vare på han både på og av banen Ryktene kommer aldri til å stoppe, siste jeg så var 750 mill. Nå som kontrakten varere til 2012 så blir bare ryktene og prisen høyere for hver gang... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ryktene blir jo mer minimalt, siden dem vet at det blir dyrere osv ... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Limbeck, glemmer du ikke Giggs her nå? 8374883[/snapback] Giggs er blandt dem. Kan ikke se for meg han I en annen PL klubb. Giggs I Liverpool drakt. Endret 13. april 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Giggs er blandt dem. Kan ikke se for meg han I en annen PL klubb. Giggs I Liverpool drakt. 8376011[/snapback] Nei, takk... Den eneste overgangen vi venter på til i sommer er David Villa, og vi nærmer oss med stormskritt mot en avtale... Giggs er god, men midtbanen vår er sterk nok uten herr Giggs... Desuten er han 33 år gammel, og kan ende sin karriere i en klubb der han har spillt over 700 kamper... Derfor ville det vært skammelig å frata en spiller som har tilbringt så mye tid i dette laget... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Får håpe Ronaldo ikke fikk lagt inn en klausul på at klubben MÅ slippe han på bud over 1mrd for eksempel. Endret 13. april 2007 av @daniel89j Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Giggs er blandt dem. Kan ikke se for meg han I en annen PL klubb. Giggs I Liverpool drakt. 8376011[/snapback] Nei, takk... Den eneste overgangen vi venter på til i sommer er David Villa, og vi nærmer oss med stormskritt mot en avtale... Giggs er god, men midtbanen vår er sterk nok uten herr Giggs... Desuten er han 33 år gammel, og kan ende sin karriere i en klubb der han har spillt over 700 kamper... Derfor ville det vært skammelig å frata en spiller som har tilbringt så mye tid i dette laget... 8376218[/snapback] Dere må slutte å drømme om Villa. Han kommer aldri. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Giggs er blandt dem. Kan ikke se for meg han I en annen PL klubb. Giggs I Liverpool drakt. 8376011[/snapback] Dere må slutte å drømme om Villa. Han kommer aldri. Kan egentlig ikke se så mange grunner til at han ikke skulle komme. Alt det står på er hva Valencia vil kreve hvis de vil selge, og om Rafa vil punge ut over halvparten av transferbudsjettet vårt på ham i så tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå