Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Andre som IKKE vil at Real Madrid skal kjøpe Cristiano eller?

For min del kan AF bare legge opp om han er dum nok til å gi slipp på han.

 

Men går Cristiano offentlig ut å sier at han vil det, før alt dette med hemmelige møter, fortsetter, så kan jeg leve med det.

8370952[/snapback]

For min del kan du legge opp som tror på alt dette. Og hvis du følger med har Fergie sagt CR7 ikke er for salg.

 

Trodde jeg satte en sånn strek for det pratet rundt Ronaldo / Real. Ingen som så den? :ermm:

Lenke til kommentar

Det ser jo ut som SAF har fått gutten på rett kjøl etter hva som skjedde i VM. Hvorfor skal han forlate et United som for øyeblikket fort kan vinne serie, cup og cl framfor et lag som Real som ikke har vunnet et trofè siden 2003. Nix, Ronaldo blir nok noen år til ;)

 

fant forøvrig en morsom quote av Edmilson: The worst thing about playing Chelsea is having to listen to Mourinho afterwards.

 

hah

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Det ser jo ut som SAF har fått gutten på rett kjøl etter hva som skjedde i VM. Hvorfor skal han forlate et United som for øyeblikket fort kan vinne serie, cup og cl framfor et lag som Real som ikke har vunnet et trofè siden 2003. Nix, Ronaldo blir nok noen år til ;)

 

fant forøvrig en morsom quote av Edmilson: The worst thing about playing Chelsea is having to listen to Mourinho afterwards.

 

hah

8372802[/snapback]

hahehae :!: forteller litt om mourinho :)

Lenke til kommentar
Det var jo suupert at han skrev under, og at man kan få slutt på de jævla ryktene.

8374872[/snapback]

 

Kjempe god nyhet, jeg tror at Ronaldo har skjønt hvilken klubb som kan ta vare på han både på og av banen :thumbup:

 

Ryktene kommer aldri til å stoppe, siste jeg så var 750 mill. Nå som kontrakten varere til 2012 så blir bare ryktene og prisen høyere for hver gang...

Lenke til kommentar
Giggs er blandt dem. Kan ikke se for meg han I en annen PL klubb. Giggs I Liverpool drakt.  :tease:

8376011[/snapback]

Nei, takk... Den eneste overgangen vi venter på til i sommer er David Villa, og vi nærmer oss med stormskritt mot en avtale...

 

Giggs er god, men midtbanen vår er sterk nok uten herr Giggs... Desuten er han 33 år gammel, og kan ende sin karriere i en klubb der han har spillt over 700 kamper...

 

Derfor ville det vært skammelig å frata en spiller som har tilbringt så mye tid i dette laget...

Lenke til kommentar
Giggs er blandt dem. Kan ikke se for meg han I en annen PL klubb. Giggs I Liverpool drakt.  :tease:

8376011[/snapback]

Nei, takk... Den eneste overgangen vi venter på til i sommer er David Villa, og vi nærmer oss med stormskritt mot en avtale...

 

Giggs er god, men midtbanen vår er sterk nok uten herr Giggs... Desuten er han 33 år gammel, og kan ende sin karriere i en klubb der han har spillt over 700 kamper...

 

Derfor ville det vært skammelig å frata en spiller som har tilbringt så mye tid i dette laget...

8376218[/snapback]

Dere må slutte å drømme om Villa. Han kommer aldri.

Lenke til kommentar
Giggs er blandt dem. Kan ikke se for meg han I en annen PL klubb. Giggs I Liverpool drakt.  :tease:

8376011[/snapback]

giggsliverpoolig7.th.jpg

 

Dere må slutte å drømme om Villa. Han kommer aldri.

Kan egentlig ikke se så mange grunner til at han ikke skulle komme. Alt det står på er hva Valencia vil kreve hvis de vil selge, og om Rafa vil punge ut over halvparten av transferbudsjettet vårt på ham i så tilfelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...