Latias Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Spennende lag, men kanskje litt lite ungt. Uansett bra at Anderson og Nani spiller, de trenger mer kamptrening. Giggs ser jeg ikke helt, men er vel en god erfaring for de unge å spille med en så rutinert og merittert spiller. Er sju spillere lite? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tipper vi vinner 1-0. Vi har ikke akkurat vært så gode foran mål i det siste. Bra lag, burde være godt nok til å vinne egentlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 JAAAAAAAAAAA Scholes på benken :D Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det stemmer, men går det ikke på noen Viasat kanaler? Kjedelig å se det på stream Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Den går på Viasat 13... Men den er litt vanskelig å få inn.... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Dere kan godt få si at jeg ikke har peiling på fotball osv. Men jeg ser null potensiale i Nani. Jeg kan også passere et par spillere med billige finter. Jeg har også en innleggsfot og jeg er like arrogant som Nani. Jeg er allikevel ikke god nok for United. Jeg skal innrømme at jeg ser null, ja NULL potensiale i denne sure, arrogante portugiseren som tror fotball handler om å vise de fram de nyeste triksene (som forøvrig suger enormt) på OT. Han prøver å skyte i hver eneste situasjon. Det eneste som skjer er at ballen treffer motspiller og går ut igjen. Så prøver han seg på en av de cornerene jeg hører mange av dere United-supportere skryter til himmels. Feil. Han skyter jo nærmest hver corner for lavt til motspiller slik at de kan klarere. Nani og Tevez ut til sommeren, Benzema og en annen random ving som vet hva fotball er inn. Go go go Points, alle de beste pointsa. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Livesport 24/7 har 4 streamer, men man må som kjent betale. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Denne skal fungere når kampen begynner: http://www.atdhe.net/live-tv-1064.html Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 http://espns-live.com/ Bruker den alltid Som regel de fleste kamper og ikke verst bilde heller. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Livesport 24/7 har 4 streamer, men man må som kjent betale. Hvilken kanal? Har hatt livesport247 siden jeg var i Barcelona for et år siden, skjønner fortsatt ikke hvordan man sier det opp. Endret 3. desember 2008 av Points Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg så Fabio Bare trykk på MU TV for den linken jeg sendte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Sky Sports tror jeg. De viser regjerende mestere! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Livesport 24/7 har 4 streamer, men man må som kjent betale. Hvilken kanal? Har hatt livesport247 siden jeg var i Barcelona for et år siden, skjønner fortsatt ikke hvordan man sier det opp. På stream 4, 7, 8 og 10 EDIT: Italiensk kanal... Endret 3. desember 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Denne skal fungere når kampen begynner: http://www.atdhe.net/live-tv-1064.html Denne startet nå. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Denne skal fungere når kampen begynner: http://www.atdhe.net/live-tv-1064.html thx. Var ikke noe lyd men Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Livesport 24/7 har 4 streamer, men man må som kjent betale. Hvilken kanal? Har hatt livesport247 siden jeg var i Barcelona for et år siden, skjønner fortsatt ikke hvordan man sier det opp. På stream 4, 7, 8 og 10 EDIT: Italiensk kanal... Hmm. Aner du åssen man sier "hold kjeft" på italiensk? + Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå