Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Liste over steder som viser kampen:

BERGEN

BRITISH LION, Veiten 3

OSLO

BOHEMEN, Arbeidergata 2

TEMPEST, Fridtjof Nansens plass 8

SARPSBORG

PREMIER PUB, Pellygata

TRONDHEIM

THREE LIONS, Brattørgata 10-12B

Det finnes sikkert fler steder og, men disse er bekreftet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Korrekt er 6.8 ellerno, så Points er nærmere.

Du må jo trekke fra alle under 2 år og over 80, i tillegg til alle som sitter i rullestol :p

Uansett, dette hadde vel egentlig ingenting med saken å gjøre :)

Ka med kvinnfolka?? Hjelper liksom ikke om de treffer føler eg! :tease:

Lenke til kommentar
Gleder meg til å skrive "I told you so" når det gjelder Nani. Helt latterlig hvor lite tid han skal få på seg før hylekoret er ute med slakta. Han er trossalt ung og veldig uferdig.SAF må jo se noe i han på trening, ettersom han alltid kommer innpå når vi sliter med å score. Jeg glemmer ikke fjorårs kampene mot Arsenal og Liverpool med det første, der var Nani konge

Ingen skal komme å "telle meg so" angående Nani. Jeg ser utrolig potensiale, og utrolig teknikk. Jeg sier dog at jeg ser en per nå svært skuffende holdning til spillet, som må endres om han skal bli en verdensstjerne.

Jeg har tro på at han kan bli en klassespiller om han klarer å vokse litt opp, men per nå synes jeg han får for mye spilletid i forhold til sine prestasjoner.

For en utrolig dårlig fremstilling av, per dags dato, verdens beste spiller.

Tror du ikke han har vært mer målrettet enn å høre ungpikekor hver gang han scorer et mål?

Uttalelsen din grenser til det latterlige,hvis du hadde hatt mer innsikt,ville du forstått at ingen blir så god basert på overfladiske verdier.

Vil ikke si det er en dårlig fremstilling, men skal si meg helt enig i at den er veldig ensidig. Jeg har i innlegget du siterer fokusert på en av Ronaldos egenskaper. Jeg vil fortsatt si, basert på _alle_ mine inntrykk fra Ronaldo, det være seg oppførsel på banen, spill på banen, intervjuer, osv., at han ønsker oppmerksomhet hele tiden og vil at verden skal handle om han. Joda, du kan si at det høres negativt ut, men jeg mener det ikke nødvendigvis slik.

Ronaldo har nemlig vært så genial og forstått at for å få denne oppmerksomheten så skal han bli verdens beste spiller, og det ble han. Kudos! Jeg sier bare at det er sulten etter oppmerksomhet som jeg tror har vært hans hovedmotivasjon. Jeg synes ikke det er "latterlig" av meg å si det, eller at det beviser at jeg trenger mer "innsikt".

Jeg håper, som Fergie og de fleste andre MUFC-supportere at han 1) blir i United i lang tid, 2) Holder fokusen på fotball og er synlig lojal, samt 3) opprettholder sitt gode spill og forbedrer seg ytterligere.

Så vær så snill,spar meg for slike uttalelser,selv om han skjemte seg bort og har gjort seg upopulær i sommer,så betyr det ikke at vi skal være helt "the Sun" og spre uriktige opplysninger om egen spiller!

Jeg synes det er direkte leit hvis ikke jeg skal kunne ha og dele oppriktige meninger om laget jeg støtter og spillerne på laget. At jeg får slengt tilbake at jeg er latterlig ++ synes jeg kveler en ellers nyttig diskusjon.

Jeg ønsker at også supportere skal kunne ha en sunn diskusjon om støtteapparat, stall og andre ting vedrørende United, men vi må klare å være uenige før vi blir sinna.

Lenke til kommentar
Skuddene hans er håpløse til tider.

Njaa, syns skuddene hans er ganske gode jeg:

http://www.youtube.com/watch?v=IQE0rwcqM1I

http://www.youtube.com/watch?v=l2tiuWWOoyg

http://www.youtube.com/watch?v=lcrFIBeDzRw

Det der er jo 3 / 300 forsøk. De resterende 297 forsøkene treffer motspillere.

Funker dårlig den der, Nani skyter ikke så ofte. Det bare virker sånn, iom han har en tedens til å skyte i litt feil settinger. Nani har en bedre skuddfot enn Rooney, som faen ikke klarer å treffe målet med mindre han står inne i det. Han er den United spilleren som irriterer meg desidert mest for tiden, makan til ueffektiv spiller skal man lete etter.

Ser folk klager på "holdningene" til Nani. Jeg er uenig, fyren jobber jo godt han. Mulig han virker noe arrogant (Ronaldo-light som ble skrevet her engang) men han er på ingenmåte i nærheten av sistnevnte.

Selverklært Nani fan :)

Lenke til kommentar
Ser folk klager på "holdningene" til Nani. Jeg er uenig, fyren jobber jo godt han. Mulig han virker noe arrogant (Ronaldo-light som ble skrevet her engang) men han er på ingenmåte i nærheten av sistnevnte.

Selverklært Nani fan :)

Som en kompis av meg sa: "Nani smiler jo ikke, gretne portugiser, han må bli litt mer som Anderson" :D

Lenke til kommentar
Liste over steder som viser kampen:

BERGEN

BRITISH LION, Veiten 3

OSLO

BOHEMEN, Arbeidergata 2

TEMPEST, Fridtjof Nansens plass 8

SARPSBORG

PREMIER PUB, Pellygata

TRONDHEIM

THREE LIONS, Brattørgata 10-12B

Det finnes sikkert fler steder og, men disse er bekreftet.

Premier Pub er et kos sted :wee:

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Gleder meg til å skrive "I told you so" når det gjelder Nani. Helt latterlig hvor lite tid han skal få på seg før hylekoret er ute med slakta. Han er trossalt ung og veldig uferdig.SAF må jo se noe i han på trening, ettersom han alltid kommer innpå når vi sliter med å score. Jeg glemmer ikke fjorårs kampene mot Arsenal og Liverpool med det første, der var Nani konge

Ingen skal komme å "telle meg so" angående Nani. Jeg ser utrolig potensiale, og utrolig teknikk. Jeg sier dog at jeg ser en per nå svært skuffende holdning til spillet, som må endres om han skal bli en verdensstjerne.

Jeg har tro på at han kan bli en klassespiller om han klarer å vokse litt opp, men per nå synes jeg han får for mye spilletid i forhold til sine prestasjoner.

For en utrolig dårlig fremstilling av, per dags dato, verdens beste spiller.

Tror du ikke han har vært mer målrettet enn å høre ungpikekor hver gang han scorer et mål?

Uttalelsen din grenser til det latterlige,hvis du hadde hatt mer innsikt,ville du forstått at ingen blir så god basert på overfladiske verdier.

Vil ikke si det er en dårlig fremstilling, men skal si meg helt enig i at den er veldig ensidig. Jeg har i innlegget du siterer fokusert på en av Ronaldos egenskaper. Jeg vil fortsatt si, basert på _alle_ mine inntrykk fra Ronaldo, det være seg oppførsel på banen, spill på banen, intervjuer, osv., at han ønsker oppmerksomhet hele tiden og vil at verden skal handle om han. Joda, du kan si at det høres negativt ut, men jeg mener det ikke nødvendigvis slik.

Ronaldo har nemlig vært så genial og forstått at for å få denne oppmerksomheten så skal han bli verdens beste spiller, og det ble han. Kudos! Jeg sier bare at det er sulten etter oppmerksomhet som jeg tror har vært hans hovedmotivasjon. Jeg synes ikke det er "latterlig" av meg å si det, eller at det beviser at jeg trenger mer "innsikt".

Jeg håper, som Fergie og de fleste andre MUFC-supportere at han 1) blir i United i lang tid, 2) Holder fokusen på fotball og er synlig lojal, samt 3) opprettholder sitt gode spill og forbedrer seg ytterligere.

Så vær så snill,spar meg for slike uttalelser,selv om han skjemte seg bort og har gjort seg upopulær i sommer,så betyr det ikke at vi skal være helt "the Sun" og spre uriktige opplysninger om egen spiller!

Jeg synes det er direkte leit hvis ikke jeg skal kunne ha og dele oppriktige meninger om laget jeg støtter og spillerne på laget. At jeg får slengt tilbake at jeg er latterlig ++ synes jeg kveler en ellers nyttig diskusjon.

Jeg ønsker at også supportere skal kunne ha en sunn diskusjon om støtteapparat, stall og andre ting vedrørende United, men vi må klare å være uenige før vi blir sinna.

Jeez,jeg svarte egentlig i den tonen jeg følte du skrev,det var ellers ikke noe personlig ment :innocent:

Men jeg må si at du har et meget interessant poeng i oppmerksomhet-poenget ditt.

Det pleier være slik at den som stikker fjeset mest frem i media, vinner priser.Som f.eks Kaka,Ronaldinho,Henry osv.Spillere det var usannsynlig masse skriverier om i forhold til transfer,resultater i forhold til eget lag,osv.Se på feks Cannavaro...Wtf?Sto jo en artikkel i VG når han barberte hodet.

Apropos Ronaldo,syns jeg han får ufortjent mye pepper om dagen.Jeg har igjennom sommerens sjargong vist meg som kanskje den største motstanderen av han på denne tråden,men jeg er direkte drit-imponert over hans prestasjoner på banen til tider.At han skulle bli frustrert kan vel samtlige forstå.Det viktigste er at han ikke viser noe tegn på frustrasjon overfor medspillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...