Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ronaldo hadde innleggs fot i 06/07 sesongen, og jeg tror han har den enda.

Njaaaaaa joda, men aldri den "killer cross" liksom hvis du skjønner hva jeg mener :)

Veldigsaklig, gidder ikke dette mer. Poenget er at det er FEIL at spillere å banen skal ha sånne t-skjorter på når kampen går direkte på britisk TV og si at man må la en som veldig muligens kunne ha drept noen (jeg vet han ikke døde men er jo like godt som det) gå ut av fengselet. De trenger faen ikke bli involvert i det.

Lenke til kommentar
:lol:

Haha, jeg har ikke ord på deg veldig saklig, men det meste står i nicket. Skulle bare ha stått "veldig saklig".

Veldig godt svar! Takker for respons på nicket mitt, og om du skal dømme innlegga mine pga det så sier det kanskje mer om deg. Men du mener da dere ikke synger om heysel eller hillsborough?

Lenke til kommentar

Dette har ikke en DRITT med synginga til fansen å gjør!

Dette har med ka spillerne til Liverpool står for når de stikker hodene sine frem på denne måten! Mannen er dømt! Han har anket! Og la oss for all del håpe rettferdigheten seirer! Men det får systemet ta seg av! Så får Liverpool spillerne heller prøve å spille fotball! (Vet det kan bli vanskelig for de.... )

Ka 70 000 personer på en stadion gjør eller ikke gjør er til tider veldig vanskelig å kontrollere, hvertfall det verbale! Men ka 18-19 mann gjør utpå en bane BURDE kunne kontrolleres! Og det de gjorde er forkastelig!

Lenke til kommentar

D'Amico, Raste har rett. "Til tider" var viktige delen av setningen.

Dette har ikke en DRITT med synginga til fansen å gjør!

Dette har med ka spillerne til Liverpool står for når de stikker hodene sine frem på denne måten! Mannen er dømt! Han har anket! Og la oss for all del håpe rettferdigheten seirer! Men det får systemet ta seg av! Så får Liverpool spillerne heller prøve å spille fotball! (Vet det kan bli vanskelig for de.... )

Ka 70 000 personer på en stadion gjør eller ikke gjør er til tider veldig vanskelig å kontrollere, hvertfall det verbale! Men ka 18-19 mann gjør utpå en bane BURDE kunne kontrolleres! Og det de gjorde er forkastelig!

Det innlegget oppsummerer det bra veldigsaklig.

Lenke til kommentar

Synest det er flott det blir tatt tak i at noen får fengselsstraff så mange år, uskyldig. Det er flere vitner som har sagt at shields ikke var til stedes under hendelsen, og at den skyldige har sendt brev og gått ut i pressen et par ganger å sier at det var han som gjorde det, så tror såfall jeg det ligger noe i det.

da melder jeg meg ut fra den diskusjonen så sier vi oss uenige.

Lenke til kommentar
Synest det er flott det blir tatt tak i at noen får fengselsstraff så mange år, uskyldig. Det er flere vitner som har sagt at shields ikke var til stedes under hendelsen, og at den skyldige har sendt brev og gått ut i pressen et par ganger å sier at det var han som gjorde det, så tror såfall jeg det ligger noe i det.

da melder jeg meg ut fra den diskusjonen så sier vi oss uenige.

Men han trakk vel også innrømmelsen? Selv om noen har "vitner" betyr det ikke at de er uskyldige.

Lenke til kommentar

Veldigsaklig, det kan GODT hende at han ikke var den skyldige her men det nytter ikke. Liverpool spillerne skal ikke ha sånne t-skjorter på, det er rett og slett feil. Supporterne gjør hva de gjør, men spillerne kan ikke gjøre sånt. Tror til og med du skjønner dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...