Chicharito Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Cantona og/eller Ole Gunnar Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg kom for sent inn i gamet til å bli særlig glad i Giggs. Han har bare periodisk vist meg godt spill, og det ansiktsutrykket hans irriterer meg. Enkelt og greit. Det sagt, jeg er fullt klar over hvilken legende dette er og er ytterst takknemmelig for alle hans bidrag til klubben. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg kom for sent inn i gamet til å bli særlig glad i Giggs. Han har bare periodisk vist meg godt spill, og det ansiktsutrykket hans irriterer meg. Enkelt og greit. Moderator! Burde ikke dette kvalifisere for utestengelse av forumet!? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 og det ansiktsutrykket hans irriterer meg. Enkelt og greit. What, the, fuck? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Lurer nesten på om det er kødd.. Med mindre han er 11 og begynte å heie på "mænju" i år skjønner jeg hvertfall ikke det med "tidvis godt spill". Det med ansiktsutrykket kan jeg ikke se noen logisk forklaring på derimot. Mine favoritter all-time. Det blir vel hele bunchen fra da jeg var gammal nok til å vite hva . Schmeichel, Dwight Yorke, Nicky Butt, Teddy Sheringham, OGS, Andy Cole, Irwin, Keano, Neville, Giggs, Scholes og Beckham ikke minst. Dere kan jo gjette selv når jeg begynte å heie på dem Haha. Dette er hvertfall spillerne jeg ser for meg når jeg skal ramse opp favoritter. På laget i dag ligger Evra, Ferdinand, Park, Vidic og særlig VDS, veldig høyt. Er jo umulig å ta én spiller Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ronaldo kan vel spille på onsdag selvom han ble utvist i PL? Nei, det kan han ikke. Uansett er det bra at han slipper karantene i PL. Skal ikke Ronaldo sone i en PL kamp? Nope, går bare glipp av B'burn kampen i morgen Hvis han må sone i ligacupen så er jo det helt genialt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Barne idolet mitt sammen med Lineker og Maradona. Kaptein Marvel. Når ting gikk dårlig sa vi at alt kom til å bli bra når Robson blir skadefri. Her er litt historie for dere barnerumper Endret 3. desember 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ronaldo kan vel spille på onsdag selvom han ble utvist i PL? Nei, det kan han ikke. Uansett er det bra at han slipper karantene i PL. Skal ikke Ronaldo sone i en PL kamp? Nope, går bare glipp av B'burn kampen i morgen Hvis han må sone i ligacupen så er jo det helt genialt. Det er jo akkurat det som skjer Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) og det ansiktsutrykket hans irriterer meg. Enkelt og greit. What, the, fuck? Skjønte noen ville bli sinna, sorry Synes han utstråler "hæ?" med kroppspråk og ansiktsutrykk temmelig ofte. edit: Neida, er ikke 11, og har hatt United i hjertet en del år allerede. Er dog de siste år jeg har hatt tilgang til å se kamper jevnlig, dvs. ikke bare CL og en storkamp i ny og ne. De siste årene synes jeg generellt Giggs har imponert lite. Mulig jeg har vært uheldig med mine kamper, og jeg er fullt klar over at han har hatt fine prestasjoner også, det skulle bare mangle. Som sagt er jeg fullt klar over at han er en legende og en av tidenes beste spillere over tid. Vi skulle vel alle ønske at han fortsatt spillte på likt nivå som før, men slik er det ikke. Endret 3. desember 2008 av arehei Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg vet ikke hva jeg skal svare jeg. At han konsentrerer? Prøver sitt beste? Jobber for laget? Vet ikke heeelt hva du sikter til. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Trur eg skjønner ka du sikter til.. Det utrykket han har når ting ikkje går hans veg, veldig oppgitt, noko som skjer ganske ofte iogmeg at han ikkje har den farten han hadde i gamle dager.. Prøver kanksje litt for hard på ting han ikkje heilt får til no lenger. Endret 3. desember 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) MEN I HÆLVETTE! I følge SAF må vi klare oss uten Ronaldo og Evra (suspensjon) mot Tottenham. SAF tar heldigvis litt feil grunnet den nye reglen, så Ronaldo må bare stå over mot Blackburn i kveld. Det som derimot suger balleiræv er at kanskje sesongens beste så langt, må stå over mot Spurs, på whl. Fabio og rafael på hver sin backplass! Fergie: "Jeg er ikke i tvil om at Fabio kan gjøre det samme for oss som det Rafael har gjort." Dæven, vi har bra backup på VB plassen også. Edit: Sorry hvis Evra situasjonen har vært diskutert tidligere, men jeg har ikke fått det med meg før nu. Endret 3. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Går kampen idag på noen Viasat kanaler? EDIT: orker ikke se den på puben på en onsdag. Endret 3. desember 2008 av RePaC Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Tror ikke det, men det skal visstnok være lettere å skaffe stream denne gang, kontra mot QPR. Gleder meg til i kveld, håper unggutta våre varter opp med godspill! Fabio og Rafael <3 http://www.youtube.com/watch?v=Ukz9DPI3ouU...feature=related Lover, Anderson kommer til å bli en av verdens best innen 2-3 år. Seriøst elsk den fyren der. Gleder meg til Nani skaffer seg fotballforsåelse, sykt talent duden har. Nei, kjeder livet av meg, så da blirre litt spam Endret 3. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nani kommer aldri til å få fotballforståelse med den holdningen han har nå. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nani kommer aldri til å få fotballforståelse med den holdningen han har nå. Det sa alle om Ronaldo også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Troppen vår i kampen mot Blackburn: Foster, Kuszczak, Rafael, Evans, Neville, Chester, Vidic, O'Shea, Nani, Park, Fletcher, Anderson, Possebon, Gibson, Cleverley, Giggs, Tevez, Welbeck, Manucho. Håper laget ser sånn ut: Foster Rafael - Evans - Vidic - O'Shea Nani - Possebon - Gibson - Park Tevez - Welbeck Endret 3. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nani kommer aldri til å få fotballforståelse med den holdningen han har nå. Det sa alle om Ronaldo også. Jeg er ikke typen til å forsvare Ronaldo noe særlig, men han har alltid utstrålt noe langt mer lovende enn Nani. Ronaldo har bare ønsket seg så mye oppmerksomhet og skryt som mulig. Når han forsto at han kunne oppnå det også med pasninger så ble han plutselig utrolig god. Nani er bare, hmm, æsj. Send ham på reservelaget til han imponerer. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Troppen vår i kampen mot Blackburn:Foster, Kuszczak, Rafael, Evans, Neville, Chester, Vidic, O'Shea, Nani, Park, Fletcher, Anderson, Possebon, Gibson, Cleverley, Giggs, Tevez, Welbeck, Manucho. Tror Scholes har en plass i troppen også: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6623475 Endret 3. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Gleder meg til å skrive "I told you so" når det gjelder Nani. Helt latterlig hvor lite tid han skal få på seg før hylekoret er ute med slakta. Han er trossalt ung og veldig uferdig.SAF må jo se noe i han på trening, ettersom han alltid kommer innpå når vi sliter med å score. Jeg glemmer ikke fjorårs kampene mot Arsenal og Liverpool med det første, der var Nani konge http://www.youtube.com/watch?v=l2tiuWWOoyg...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=IQE0rwcqM1I...feature=related Fabio skadet enda? kjiper'n, hadde håpet å få sjå han i kveld. PIG Rafael - Evans - Vidic - O'shea Park - Anderson - Possebon - Nani Tevez - Manucho Ser gjerne Welbeck, Gibson og Cleverly innpå også Endret 3. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå