El Pistolero Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Du har mye bra på hjertet du, Corsair. Ja, egentlig. Iallefall på gode dager. Ikke i går vertfall, da var jeg forbanna sur Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ronaldo kan vel spille på onsdag selvom han ble utvist i PL? Nei, det kan han ikke. Uansett er det bra at han slipper karantene i PL. Skal ikke Ronaldo sone i en PL kamp? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ronaldo kan vel spille på onsdag selvom han ble utvist i PL? Nei, det kan han ikke. Uansett er det bra at han slipper karantene i PL. Skal ikke Ronaldo sone i en PL kamp? Nope, går bare glipp av B'burn kampen i morgen Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nice da Takk! Er kanskje for det beste, blir litt tøft imorra Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 2138: GOAL Stoke 0-1 Derby Nathan Ellington puts Derby into the semi-finals with the spot-kick after a handball in the Stoke penalty area. Unbelievable scenes. 2138: PENALTY TO DERBY Derby og Burnley videre ja. Vinner vi i morgen, blir det enten lett rute til finalen mot Derby/Burnley eller en god semi-finale med Spurs. Vi bør vinne i morgen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ronaldo kan vel spille på onsdag selvom han ble utvist i PL? Nei, det kan han ikke. Uansett er det bra at han slipper karantene i PL. Skal ikke Ronaldo sone i en PL kamp? Nope, går bare glipp av B'burn kampen i morgen Suspensjonen trer vel ikke i kraft før etter en uke? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ronaldo kan vel spille på onsdag selvom han ble utvist i PL? Nei, det kan han ikke. Uansett er det bra at han slipper karantene i PL. Skal ikke Ronaldo sone i en PL kamp? Nope, går bare glipp av B'burn kampen i morgen Suspensjonen trer vel ikke i kraft før etter en uke? Tror det er "gamle" regler. Skyt meg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ronaldo kan vel spille på onsdag selvom han ble utvist i PL? Nei, det kan han ikke. Uansett er det bra at han slipper karantene i PL. Skal ikke Ronaldo sone i en PL kamp? Nope, går bare glipp av B'burn kampen i morgen Suspensjonen trer vel ikke i kraft før etter en uke? Jo, det gjør det når det er et rødt kort. 5 gule osv.; og da tar det en uke. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Spiller jo ikke alverdens rolle, vi har Sunderland hjemme på Lørdag. Den burde vi vunnet greit også uten Ronaldo. Suspensjonen (1kamp) gjelder alle engelske turneringer og siden det er snakk om 2 gule, står han over mot Blackburn. Han hadde ikke spilt den uansett, så det røde kortet får ingen konsekvenser. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Vet ikke om dette er diskutert i denne tråden tidligere. Min favorittspiller i ManUtd ever: DAVID BECKHAM. Høyrefoten hans er tilnærmet lik perfekt , dessuten veldig veldig pene langpasninger! Hvem er deres favorittspiller i ManUtd gjennom historien? EDIT: trykkleif. Endret 2. desember 2008 av RePaC Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Vet ikke om dette er diskutert i denne tråden tidligere. Min favorittspiller i ManUtd ever: DAVID BECKHAM. Høyrefoten hans er tilnærmet lik perfekt , dessuten veldig veldig pene langpasninger! Hvem er deres favorittspiller i ManUtd gjennom historien? EDIT: trykkleif. Her var vi on-topic . Fikk en god latter der ass... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Vet ikke om dette er diskutert i denne tråden tidligere. Min favorittspiller i ManUtd ever: DAVID BECKHAM. Høyrefoten hans er tilnærmet lik perfekt , dessuten veldig veldig pene langpasninger! Hvem er deres favorittspiller i ManUtd gjennom historien? EDIT: trykkleif. Her var vi on-topic . Fikk en god latter der ass... Greit du er ironisk, men skjønte ikke hvorfor det var morsomt? Betyr ikke at jeg syns han har de beste fotballegenskapene, men det er min favorittspiller i United EDIT: var. Endret 2. desember 2008 av RePaC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvorfor? Vedder underbuksene mine på at det har vært diskuterert før da Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg er ganske ny her. Ganske og ganske, men starta kanskje fra side 1700 eller noe sånt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har vært diskutert ja. Scholes Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har vært diskutert ja. Scholes Bombe. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hehe, what can you do? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Heinze her edit: Neida. Må vel bli Ruud, selv om ikke han er perfekt heller. På dagens lag er det utvilsomt Evra, med Vidic og Park på delt 2.plass. Endret 2. desember 2008 av arehei Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) For meg henger Giggs høyt!! Og scholes for den typen han er ikke bare på banen men privat! Det trekker opp! Svarte... Glemte Cantona og Sunny..... Og Schmeichel! Dæggern han var rå..... Nei! Machester United er favoritten Endret 2. desember 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå