Corey Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Corey, eid Jepp thats me. Men hva tror folk ellers?Går vi på en Blackburn smell?Di har jo ikke vunnet siden Ålesund brant,og slike lag er alltid farlige og møte (bortsett fra Derby). Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Skjer ikke! Welbeck skyter dem i senk. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ronaldo kan vel spille på onsdag selvom han ble utvist i PL? Isåfall øker det sjansen for CC seier. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Men hva tror folk ellers?Går vi på en Blackburn smell?Di har jo ikke vunnet siden Ålesund brant,og slike lag er alltid farlige og møte (bortsett fra Derby). Det er da vel vesentlig farligere å møte et lag som har vunnet syyykt mange kamper i det siste og som er skikkelig i seget??? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ronaldo kan vel spille på onsdag selvom han ble utvist i PL? Nei, det kan han ikke. Uansett er det bra at han slipper karantene i PL. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 http://www.dagbladet.no/2008/12/02/sport/f...league/3898152/ HAHAHA :!: Nr 30 i rekken eller? Det må være befriende å være tyv i scouserland. You are a scouser, a dirty scouser, you're only happy on giro day, your dad's out stealing, your mums drug dealing, please dont take my hubcaps away Dessverre var det mest oppsiktsvekkende med den artikkelen at journalisten ikke vet hva en Jeep er. Det er et eget merke og ikke en fellesbetegnelse på en type bil. Det har vi SUV til. "Kjørte jeep gjennom porten til Pennant." "... da en Land Rover braste gjennom porten ..." Ja, ja, sorry for off-topic. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Haha, velkommen Mr. Pirkete Du mener vel "Vidic/Ferdinand-Evans"? Eh,ja det er jo det jeg har skrevet? Ja, etter du endret posten din ja Nei da la jeg til det ekstra om ronaldo. Åja HAHA,jeg trodde jeg hadde skrevet Evans.Låååål EEEID. Jeg mente selvfølgelig Evans. Trøtt å Jæli,work søcks. Haha, DER ja Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hyperio er ikkje den einaste som la merke til det. Vurderte å nevne det sjøl, men no er eg jo ikkje akkuratt kjent for å vere pirkete, eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2444029.ece Haha, Kaka, Podolski og Messi til City. Det tror jeg også! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Men hva tror folk ellers?Går vi på en Blackburn smell?Di har jo ikke vunnet siden Ålesund brant,og slike lag er alltid farlige og møte (bortsett fra Derby). Det er da vel vesentlig farligere å møte et lag som har vunnet syyykt mange kamper i det siste og som er skikkelig i seget??? Nei,det farligste er å lede 2-0 mot et lag som har 11 spillere som tar på den høyre skoen først,hvor spissen spiller i lykketrusa som han ikke har vasket siden sist tap,og som spiller uten sin faste kaptein pga statistisk sett vinner di flere kamper uten. Kunne ikke dy meg Haha, velkommen Mr. Pirkete Du mener vel "Vidic/Ferdinand-Evans"? Eh,ja det er jo det jeg har skrevet? Ja, etter du endret posten din ja Nei da la jeg til det ekstra om ronaldo. Åja HAHA,jeg trodde jeg hadde skrevet Evans.Låååål EEEID. Jeg mente selvfølgelig Evans. Trøtt å Jæli,work søcks. Haha, DER ja Jepp..I lick your dust Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bah : Huntelaar til R.Madrid Du må lære deg forskjellen på: Huntelaar til R.Madrid og - Huntelaar til R.Madrid Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2444029.ece Haha, Kaka, Podolski og Messi til City. Det tror jeg også! City kjøper jo hele FM-laget mitt da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hoho, har en del av dem selv også på laget! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bah : Huntelaar til R.Madrid Du må lære deg forskjellen på: Huntelaar til R.Madrid og - Huntelaar til R.Madrid Gløymde "-" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Men hva tror folk ellers?Går vi på en Blackburn smell?Di har jo ikke vunnet siden Ålesund brant,og slike lag er alltid farlige og møte (bortsett fra Derby). Det er da vel vesentlig farligere å møte et lag som har vunnet syyykt mange kamper i det siste og som er skikkelig i seget??? Nei,det farligste er å lede 2-0 mot et lag som har 11 spillere som tar på den høyre skoen først,hvor spissen spiller i lykketrusa som han ikke har vasket siden sist tap,og som spiller uten sin faste kaptein pga statistisk sett vinner di flere kamper uten. Kunne ikke dy meg Elsker fotballutsagn! Farlig å lede 1-0.... Favoritten va semb under EM nå...: Dette er en typisk kamp der man er helt nødt til å score et mål for å vinne.... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bah : Huntelaar til R.Madrid Du må lære deg forskjellen på: Huntelaar til R.Madrid og - Huntelaar til R.Madrid Gløymde "-" Nå kan "-" droppes. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Spiller ikke noen rolle, Huntelaar har tapt seg i år. Sjelegald for at vi ikke kjøpte fyren, er helt sikker på at han hadde floppa. Hvor ekstremt ræva var han ikke mot Norge btw? Her kaster Real penger i dass! Ditch Tevez til sommeren og kjøpt Benzema. Bastian winerscnitzel kan også godt komme gratis, om det blir aktuellt. Endret 2. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Burnley leder 2-0 mot Arsenal. Nå bør vi kjøre på, selv om det er Ligacupen. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Burnley leder 2-0 mot Arsenal. Nå bør vi kjøre på, selv om det er Ligacupen. Går veien for dere dette sikkert. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Du har mye bra på hjertet du, Corsair. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå