Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hva tror folk ellers?Går vi på en Blackburn smell?Di har jo ikke vunnet siden Ålesund brant,og slike lag er alltid farlige og møte (bortsett fra Derby).

Det er da vel vesentlig farligere å møte et lag som har vunnet syyykt mange kamper i det siste og som er skikkelig i seget???

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/2008/12/02/sport/f...league/3898152/

HAHAHA :!:

Nr 30 i rekken eller?

Det må være befriende å være tyv i scouserland.

You are a scouser, a dirty scouser, you're only happy on giro day, your dad's out stealing, your mums drug dealing, please dont take my hubcaps away

Dessverre var det mest oppsiktsvekkende med den artikkelen at journalisten ikke vet hva en Jeep er. Det er et eget merke og ikke en fellesbetegnelse på en type bil. Det har vi SUV til.

"Kjørte jeep gjennom porten til Pennant." "... da en Land Rover braste gjennom porten ..."

Ja, ja, sorry for off-topic.

Lenke til kommentar

Haha, velkommen Mr. Pirkete :p

Du mener vel "Vidic/Ferdinand-Evans"?

Eh,ja det er jo det jeg har skrevet?

Ja, etter du endret posten din ja ;)

Nei da la jeg til det ekstra om ronaldo.

Åja HAHA,jeg trodde jeg hadde skrevet Evans.Låååål EEEID.

Jeg mente selvfølgelig Evans.

Trøtt å Jæli,work søcks.

Haha, DER ja ;)

Lenke til kommentar
Men hva tror folk ellers?Går vi på en Blackburn smell?Di har jo ikke vunnet siden Ålesund brant,og slike lag er alltid farlige og møte (bortsett fra Derby).

Det er da vel vesentlig farligere å møte et lag som har vunnet syyykt mange kamper i det siste og som er skikkelig i seget???

Nei,det farligste er å lede 2-0 mot et lag som har 11 spillere som tar på den høyre skoen først,hvor spissen spiller i lykketrusa som han ikke har vasket siden sist tap,og som spiller uten sin faste kaptein pga statistisk sett vinner di flere kamper uten.

Kunne ikke dy meg :innocent:

Haha, velkommen Mr. Pirkete :p

Du mener vel "Vidic/Ferdinand-Evans"?

Eh,ja det er jo det jeg har skrevet?

Ja, etter du endret posten din ja ;)

Nei da la jeg til det ekstra om ronaldo.

Åja HAHA,jeg trodde jeg hadde skrevet Evans.Låååål EEEID.

Jeg mente selvfølgelig Evans.

Trøtt å Jæli,work søcks.

Haha, DER ja ;)

Jepp..I lick your dust :p

Lenke til kommentar

Nei,det farligste er å lede 2-0 mot et lag som har 11 spillere som tar på den høyre skoen først,hvor spissen spiller i lykketrusa som han ikke har vasket siden sist tap,og som spiller uten sin faste kaptein pga statistisk sett vinner di flere kamper uten.

Kunne ikke dy meg :innocent:

Elsker fotballutsagn!

Farlig å lede 1-0....

Favoritten va semb under EM nå...: Dette er en typisk kamp der man er helt nødt til å score et mål for å vinne....

Lenke til kommentar

Spiller ikke noen rolle, Huntelaar har tapt seg i år. Sjelegald for at vi ikke kjøpte fyren, er helt sikker på at han hadde floppa. Hvor ekstremt ræva var han ikke mot Norge btw? Her kaster Real penger i dass!

Ditch Tevez til sommeren og kjøpt Benzema. Bastian winerscnitzel kan også godt komme gratis, om det blir aktuellt.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...