RyanReynolds Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) http://united.no/united/nyheter/nyheter/tevez_forsvinner Samtlige her inne tar nok en titt på united.no en gang iblant. Vil du at vi skal kommentere saken for deg? Jeg tar det der med en stor klype salt. Gratulerer til Ronaldo! Fortjent så fortjent. Nå må han virkelig stå på om han skal vinne den til neste år også. Endret 2. desember 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Det at Ronaldo ville hjelpe City spilleren tror jeg bare er tull, men jeg tror nok at Ronaldo var overbevist om at det var blåst. Eneste fornuftige forklaringen At Ronaldo fikk gullballen var eneste fornuftige det også. Ingen andre er i nærheten engang Angående den Gerrard bommen så tror jeg ikke det var noe filming i den situasjonen, bare en endeløs oppgitthet over at han bommet. Endret 2. desember 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Angående den Gerrard bommen så tror jeg ikke det var noe filming i den situasjonen, bare en endeløs oppgitthet over at han bommet. Tror du? Jepp... Det var en spøk fra min side da eg lurte på om Gerrard prøvde å filme seg til et frispark når han bommet på ballen....... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det blir en herlig jul, vis dere stemmer på meg på juleavatar konken Hvis du gir link, så kanskje. Juleavatar konk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) http://www.dagbladet.no/2008/12/02/sport/f...league/3898152/ HAHAHA :!: Nr 30 i rekken eller? Det må være befriende å være tyv i scouserland. You are a scouser, a dirty scouser, you're only happy on giro day, your dad's out stealing, your mums drug dealing, please dont take my hubcaps away Endret 2. desember 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det der er latterlig! Hoho, mange Liverpool-spillere på den lista der! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tyvene ser vel hvor lettlurte Liverpool spillerne er på banen og regner med at det er likt på privaten! Når man ser hva Gerrard til tider prøver å få oss til å tro så er eg ikke overrasket.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 http://www.dagbladet.no/2008/12/02/sport/f...league/3898152/ HAHAHA :!: Nr 30 i rekken eller? Det må være befriende å være tyv i scouserland. You are a scouser, a dirty scouser, you're only happy on giro day, your dad's out stealing, your mums drug dealing, please dont take my hubcaps away Hahahahahahaha, du MÅ kødde. EN TIL? Pen sang og! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 You look in the dustbin for something to eat, You find a dead rat and you think it's a treat, In your Liverpool slums In your Liverpool slums, You shit on the carpet, you piss in the bath, You finger your grandma, and think its a laugh, In your Liverpool slums. In your Liverpool slums, You speak in an accent exceedingly rare, You wear a pink tracksuit and have curly hair, In your Liverpool slums. In your Liverpool slums, Your mum's on the game and your dad's in the nick, You can't get a job 'cos you're too fucking thick, In your Liverpool slums. He's only a poor little scouser, His face is all battered and torn, He made me feel sick, So I hit him with a brick, And now he don't sing anymore. GLORY MAN UTD!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hjemmekamp mot Blackburn i morgen. Hvordan vil laget se ut? Foster Rafael - Vidic - Evans - O'Shea Nani - Possebon - Gibson - Park Tevez - Welbeck Eller: PIG Neville - Ferdinand - Evans - Evra Nani - Carrick - Gibson - Giggs Rooney - Berbatov Håper egentlig på den første. Greit at flere unge får sjansen. Endret 2. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Haha, back with bang @ Game Endret 2. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Han har mye på lager nå stakkar Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hjemmekamp mot Blackburn i morgen.Hvordan vil laget se ut? Foster Rafael - Vidic - Evans - O'Shea Nani - Possebon - Gibson - Park Tevez - Welbeck Eller: PIG Neville - Ferdinand - Evans - Evra Nani - Carrick - Gibson - Giggs Rooney - Berbatov Håper egentlig på den første. Greit at flere unge får sjansen. Personlig håper jeg på minst Foster,Rafael,Possebon og Wellbeck/Manucho i denne oppstillingen: Foster Rafael-Vidic/Ferdinand-Vidic-Evra Nani-Fletcher-Possebon-Park Tevez/Berbatov-Wellbeck/Manucho Make my day Sånn ellers,Ronaldo har uttalt seg,og det som kommer ut høres faktisk fornuftig ut. Jeg misliker på en måte og innrømme det,men stjernen hans begynner å lyse litt sterkere i mine øyer for øyeblikket. Endret 2. desember 2008 av Corey Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Du mener vel "Vidic/Ferdinand-Evans"? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Du mener vel "Vidic/Ferdinand-Evans"? Eh,ja det er jo det jeg har skrevet? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Du mener vel "Vidic/Ferdinand-Evans"? Eh,ja det er jo det jeg har skrevet? Ja, etter du endret posten din ja Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Morsom nyhet: LOL Bah : - Huntelaar til R.Madrid Skal det seiast at sistnevnte artikkel kan vere oppblås og sprøyt fra spanske media... Endret 2. desember 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Du mener vel "Vidic/Ferdinand-Evans"? Eh,ja det er jo det jeg har skrevet? Ja, etter du endret posten din ja Nei da la jeg til det ekstra om ronaldo. Åja HAHA,jeg trodde jeg hadde skrevet Evans.Låååål EEEID. Jeg mente selvfølgelig Evans. Trøtt å Jæli,work søcks. Endret 2. desember 2008 av Corey Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Personlig håper jeg på minst Foster,Rafael,Possebon og Wellbeck/Manucho i denne oppstillingen: Foster Rafael-Vidic/Ferdinand-Vidic-Evra Nani-Fletcher-Possebon-Park Tevez/Berbatov-Wellbeck/Manucho Stemmer..... Du mener vel "Vidic/Ferdinand-Evans"? Eh,ja det er jo det jeg har skrevet? Ja, etter du endret posten din ja Nei da la jeg til det ekstra om ronaldo Sjekk posten under Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå