Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det skjer skal jeg stappe både fuglen til Pool og den feite løven til Chelsea inn på en avatar og bruke den i et år.

 

Mao, det skjer ikke.

 

Jeg er så drittlei av det nå, kan vi bare sette en strek over all Ronaldo/Real prat nå? Bare glem det, det skjer ikke.

 

---------------------------------------------------------------------------

 

(det var den streken jeg prata om)

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Tenk, TENK, om Chealse snapper alle 3 trofeene. Hva sier dere da? :ph34r:

8366746[/snapback]

Da kommer jeg til å synge.

 

Dessverre er jeg redd det ikke kommer til å skje. Jeg tror Chelsea kommer til å ta et trofè til i år og jeg er stygt redd for at det kommer til å bli FA-cupen (ikke for å gjøre narr av verdens viktigste nasjonale cupturnering, men jeg foretrekker å vinner Premier League/Champions League).

Lenke til kommentar
Er du 'pool supporter eller hva? Swome skam deg...

 

Milan tar ManU, vi tar Chelsea og 2005 gjentar seg... Pøh, FA-Cupen tar Chelsea og Manu taper i PL, Chelsea tar den pokalen og, vips så står ManU der uten et pokalene for å vinne The Treble...

8369469[/snapback]

Liverpool tømmes for penger av mr.Razorblade, Benitez blir kjøpt fri fra kontrakten av Real Madrid. Og Lfc ansetter Souness, grunnet pengemangel kan de ikke løse han fra kontrakten når de rykker ned. Årene går, og en Gerrard på slutten av karrieren utaler at overgangen til Chelsea var det beste han noen gang gjorde. Liverpool får etterhvert så store pengeproblemer at de blir kastet ut av Championship. I 2016 blir de kjøpt opp av en Afghansk daddelselger.

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig aldri skjønt den intense Liverpool vs. Man U-innstillingen som mange fra begge sider har. Sure, vi hater hverandre. Men hvorfor skal man ikke kunne si noe positivt om den andre klubben? Er man ikke sikker nok på sin egen klubbtilhørlighet til at man kan innrømme at den andre klubben spilte bra, fortjente å vinne, etc., dersom det er tilfellet? Klart, for de som bor i England så kan jeg forstå at det er en litt annen situasjon, men vi bor i Norge ... vi er ikke vokst opp med den enorme rivaliseringen som er der borte. Småertingen på skole og jobb som vi utsettes for, kan vel måles til ca. 0,2% av hva de gjennomgår lokalt der borte. :p Rivaliseringen skal være der - det hadde vært trist om den var borte, men vi er da alle venner og voksne nok til å være litt realister og kunne innrømme noe selv om vi egentlig ikke liker det? :)

Lenke til kommentar

Kompisen (Stonemeister) min på tirsdag:

 

Kommer for sent til skolen jeg, han løper ut av timen foran meg river bort jakka... Viser fram den gamle ManU drakta med Rooney... Spretter rund og sier:

What to do now, bitch?!

 

Forklarer det deler av hatet mitt, kompisene mine heier alle på ManU borsett fra to som driter i sport... Jeg må tåle det hver mandag og noen onsdager.... Jævlig hva?

Lenke til kommentar
Forklarer det deler av hatet mitt, kompisene mine heier alle på ManU borsett fra to som driter i sport... Jeg må tåle det hver mandag og noen onsdager.... Jævlig hva?

8369674[/snapback]

 

Bu hu... nå syntes jeg nesten synd på deg.

 

Hvis du legger en klubb for hat på grunn av du blir mobbet litt når det går dårlig da er det faen meg ikke vits i å ha noen favoritt lag eller følge fotball i hele tatt...

 

95 % av fotball fans som jeg kjenner og jobber med er fans av så og si alle andre en United, jeg får vel omtrendt kommentarer fra alle jeg kjenner hver gang United gir fra seg et poeng også fra folk som ikke bryr seg om fotball i hele tatt, men bare må si noe for å erte meg...

 

Så du må tro hvor deilig det er å slenge dritt tilbake, det er jo det som er moro og slenge dritt tilbake når de går på et tap eller enda bedre går på en smell mot United. Og tro meg jeg når jeg hører noe dritt fra pool supportere som slenger med leppa, som etter tapet mot pompey. Så er det fryktelig moro og spørre hvor langt bak United de er i ligaen, pleier som regel å holde kjeft da. ;)

 

Og jeg skal love deg en jævla ting er det en god grunn for å dra på seg United lua mi, så er det når det går dårlig, det er da man viser at man støtter laget og ikke er en jævla medgangsupporter...

 

Så hvis du ikke tåler litt vennlig mobbing fra andre supportere så er kanskje curling en sport for deg...

Lenke til kommentar
Forklarer det deler av hatet mitt, kompisene mine heier alle på ManU borsett fra to som driter i sport... Jeg må tåle det hver mandag og noen onsdager.... Jævlig hva?

8369674[/snapback]

 

Bu hu... nå syntes jeg nesten synd på deg.

 

Hvis du legger en klubb for hat på grunn av du blir mobbet litt når det går dårlig da er det faen meg ikke vits i å ha noen favoritt lag eller følge fotball i hele tatt...

 

95 % av fotball fans som jeg kjenner og jobber med er fans av så og si alle andre en United, jeg får vel omtrendt kommentarer fra alle jeg kjenner hver gang United gir fra seg et poeng også fra folk som ikke bryr seg om fotball i hele tatt, men bare må si noe for å erte meg...

 

Så du må tro hvor deilig det er å slenge dritt tilbake, det er jo det som er moro og slenge dritt tilbake når de går på et tap eller enda bedre går på en smell mot United. Og tro meg jeg når jeg hører noe dritt fra pool supportere som slenger med leppa, som etter tapet mot pompey. Så er det fryktelig moro og spørre hvor langt bak United de er i ligaen, pleier som regel å holde kjeft da. ;)

 

Og jeg skal love deg en jævla ting er det en god grunn for å dra på seg United lua mi, så er det når det går dårlig, det er da man viser at man støtter laget og ikke er en jævla medgangsupporter...

 

Så hvis du ikke tåler litt vennlig mobbing fra andre supportere så er kanskje curling en sport for deg...

8369808[/snapback]

 

:thumbs:

Er så utrolig enig i det Manx.

Hater medgangsupportere jeg og. Er ikke noe vits å være fotball interessert hvis man ikke tåler at laget sitt taper. Da kan man heller gå over til å spille tetris. Hvertfall et spill man ikke taper mot noen andre i :hmm:

Lenke til kommentar
Kompisen (Stonemeister) min på tirsdag:

 

Kommer for sent til skolen jeg, han løper ut av timen foran meg river bort jakka... Viser fram den gamle ManU drakta med Rooney... Spretter rund og sier:

What to do now, bitch?!

 

Forklarer det deler av hatet mitt, kompisene mine heier alle på ManU borsett fra to som driter i sport... Jeg må tåle det hver mandag og noen onsdager.... Jævlig hva?

8369674[/snapback]

 

Pass på at ikke hatet ditt overgår dine følelser for din klubb da. Mange som har gått i den fellen. Som han i studio på Canalplus som sa at han håpa at Liverpool skulle tape mot Chelsea for å hjelpe dem.

 

Tror ikke historien din er noe uvanlig for noen samme hvilken klubb. Men å slenge en haug av dritt tilbake (om du har gjort det) bare forverrer det hele. Jeg har møtt scousere som konsekvent kaller personer som har noe med Manchester United å gjøre for Munichs.

 

Synest forøvrig ikke du har oppført det dårlig her.

 

Om disse resultatene du spør slår til så vil jeg nok være skuffa noen dager, men jeg har alltid sagt at man ikke kan konkurere med klubber uten økonomiske begrensninger. Vi har allerede gjort en helt utrolig sesong. Vi har grusa Liverpool og Arsenal fullstendig. Vi ligger an til å komme langt over 90 poeng. Vi grusa Roma og spiller nå i semifinale i CL. Vi har også semifinale i FA-cupen.

 

Mine forventninger foran en sesong er topp 3 og ok insats i cuipene. Jeg synest det er naivt å ha større forventninger. Derfor er det litt surrealistisk å sitte å høre på bitre små sutreunger som ler av at vi ikke vinner alt vi er med på. Og tro meg, dere kommer til å gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...