Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor det? Om du har følgt med serien i over 10 år, så blir den avhengighetskapende til slutt.

:)

Ehm, det er bare det at de fleste oppegående mennesker sluttet å følge med på den serien i slutten av barneskoleårene.

AHA! Så du innrømmer det? Du har sett på days of our lives!

Feed the scousers, let them know it's Christmas time

Lenke til kommentar
Så så, vi har ikke vunnet ligaen enda.

Men igjen må jeg si at humøret går opp og ned her inne. For noen dager siden var det doom and gloom.

Vi leder serien vi :p. Og kommer sannsynligvis til å gjøre det til slutt...

Hm, lykke til med det.

Og Raste, Days of our Lives? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Så så, vi har ikke vunnet ligaen enda.

Men igjen må jeg si at humøret går opp og ned her inne. For noen dager siden var det doom and gloom.

Vi leder serien vi :p. Og kommer sannsynligvis til å gjøre det til slutt...

Hvis dere er der dere er nå i midten av April så skal jeg tro at dere har sjangse til å vinne. Laaangt igjen enda.

Lenke til kommentar
Hvorfor det? Om du har følgt med serien i over 10 år, så blir den avhengighetskapende til slutt.

Ehm, det er bare det at de fleste oppegående mennesker sluttet å følge med på den serien i slutten av barneskoleårene.

Jeg sluttet i 7.klasse, jeg var 12 år! Give me a break! :) Nå ser jeg på kvalitet som Sopranos, The Wire ++ :)

Lenke til kommentar

Raste kommer jo til å slutte å se på det i slutten av barneskolen han og da :)

Lenke til kommentar

Jeg sluttet i 7.klasse, jeg var 12 år! Give me a break! :) Nå ser jeg på kvalitet som Sopranos, The Wire ++ :)

:whistle:

Lenke til kommentar

Home and Away og ja. Raste kickin it med de beste seriene :) Se der ja, Night var også der en gang!

Corsair, Nistelrooy likte RvN når han spilte hos oss og når han drar så har han lov å like han fortsatt, betyr ikke at han blir Real supporer. Jeg hadde sagt, "gå vekk Corsair, hold kjeft Corsair" men det er faen meg bare gøy å lese noe av det du kommer opp med :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...