Ol'H Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Steve Gerrard Gerrard, He kisses the badge on his chest, then puts in a transfer request, Steve Gerrard, Gerrard. Ta nå ikke dette så høytidelig. Endret 1. desember 2008 av Alastor *Fjernet slettet quote* Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 6 poeng med en kamp mindre spilt. Dere har tatt innpå nå etter at dere ble ferdig med kampene mot storlagene ja. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hyrlen, er det ikke hands in a transfer request? (Mr. Picky here) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 6 poeng med en kamp mindre spilt. Dere har tatt innpå nå etter at dere ble ferdig med kampene mot storlagene ja. 2 poeng av 12 mulige borte i de vanskeligste kampene er ikke mye å skryte av nei, så poengene må komme hjemme @tc. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 En kompiss av meg klikka etter at jeg sa: "Som sagt, enten får dere billig straffe eller så blir det uavgjort" Så svarte han med: "F*** snakkeru om?" Lo godt da Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Om dere ikke har sett det, så er en stor provokasjon + kommentarer fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Glemte forresten å svare Corsair istad. Sa han vi ikke hadde noen sanger å synge? Flaut! På Old Trafford har vi et enormt mye større sang-reportoar (aner ikke åssen det ordet skrives) enn det de har på Anfield. EDIT: Håper jeg rakk å endre før Alastor så det. Endret 1. desember 2008 av Points Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tenker Zola er glad nå, hjelper Chelsea vet du (Og oss uten tvil ) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Ah, nå ble posten poengløs siden den over ble slettet. kan fylle den med dette da http://www.youtube.com/watch?v=9cjBtj2m154...feature=related For de som ikke skjønner det er det et snev av ironi her. Endret 1. desember 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Which ship has never been to Liverpool, the Premiership Så det på en t-skjorte i en bod utenfor OT, bara at det stod ....ship has never docked.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Which ship has never been to Liverpool, the Premiership Hahahahahhaha, tror jeg faller av stolen min Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hahah, genial Hyrlen. Genial! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Steve Gerrard Gerrard,He kisses the badge on his chest, then puts in a transfer request, Steve Gerrard, Gerrard. Ta nå ikke dette så høytidelig. Pass deg, nå kommer Hewitt og forteller deg hva som egentlig skjedde i den saken. Det kommer sannsynligvis til å ta en god stund før innlegget kommer her, så du får smøre deg med tålmodighet, i verste fall må du døgne. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg venter ikke så lenge beklager. Ser det heller imorra. Nå skal jeg se på Days Of our lives som jeg har tatt opp Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Night, Hewitt har allerede forklart alt til meg. Bare å bla noen sider tilbake i Anfield tråden Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg venter ikke så lenge beklager. Ser det heller imorra. Nå skal jeg se på Days Of our lives som jeg har tatt opp Tøffel. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvorfor det? Om du har følgt med serien i over 10 år, så blir den avhengighetskapende til slutt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Pass deg, nå kommer Hewitt og forteller deg hva som egentlig skjedde i den saken. Det kommer sannsynligvis til å ta en god stund før innlegget kommer her, så du får smøre deg med tålmodighet, i verste fall må du døgne. Grøss, vi må vel infomere forum-ansvarlig om at serveren nok kan forvente seg noe nedetid når Hewitt laster opp innlegget. Uansett tar jeg på meg lesebrillene, klar til å finstudere hva Stevie selv skrev i boken sin for å redde ræva (Igjen, ikke ta dette så høytidelig) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvorfor det? Om du har følgt med serien i over 10 år, så blir den avhengighetskapende til slutt. Ble ikke bedre av det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) * Pass deg, nå kommer Hewitt og forteller deg hva som egentlig skjedde i den saken. Det kommer sannsynligvis til å ta en god stund før innlegget kommer her, så du får smøre deg med tålmodighet, i verste fall må du døgne. Haha Endret 1. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå