PsychoDevil98 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fantastisk uke for en United-supporter må jeg si Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er så deilig at Liverpool endelig ikke har overnaturlige marginer. Når det er sagt, så skammer det meg så sinnsykt at vi klarte å tape for det der! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Virker sure til å akkurat ha tatt over ligaledelsen Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dette var da ei fin helg, til tross for at jeg ikke fikk sett en eneste kamp. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 SLUTT . Legg merke til at ingen sang YNWA. "Sing when you're winning, you only sing when you're winning" Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fra pool tråden Vi fortjener dog å vinne, siden vi er mye bedre en west-ham. Desverre er ikke det offensive spillet vårt noe særlig. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Og, var det en aldri så liten dive av "Captain shit" mot slutten der? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Og, var det en aldri så liten dive av "Captain shit" mot slutten der? Haha, minnet meg om Atletico kampen. Gjorde det enda mer deilig å se han prøve på en sånn ut av frustrasjon Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Og, var det en aldri så liten dive av "Captain shit" mot slutten der? Så ikke kampen, men tviler ikke. Captain Hypocrite... Hvis jeg hadde skrudd på kampen, hadde jeg garantert jinxet det i Liverpools fordel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Når det er sagt, så skammer det meg så sinnsykt at vi klarte å tape for det der! Jeg skammer meg over at vi ikke ligger høyere over dere på tabellen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Når det er sagt, så skammer det meg så sinnsykt at vi klarte å tape for det der! Jeg skammer meg over at vi ikke ligger høyere over dere på tabellen. Hehe ja, det tenker jeg nok at du gjør. For å prøve å være litt seriøs: Jeg mener forsåvidt at det er fortjent at dere ligger der dere gjør. Helt opp til nå nylig har samtlige av spillerne deres virket veldig sultne og på. Fotball(og forsåvidt psykologi) er artig sånn, det er ikke alltid laget med best spillere vinner, og det er kanskje greit. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nå ligger United bedre an enn forrige uke. Fantastisk helg/mandag Gerrard aka Divard? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er det fem poeng opp nå? Med en kamp mindre spilt? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 6 poeng med en kamp mindre spilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå